czwartek, 29 grudnia 2022

 Zgłaszajcie się na konkurs do Alex w końcu coś by sie działo

21 komentarzy:

  1. +1 byłoby czuć nk vibe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby to prowadzila dzban lub piatnica to tak ale nie alex xDDD laska na sile chce kazdego zaprosic do tej serii

      Usuń
    2. Za czasów nk to Alex organizowała na swoim blogu parę razy udaną serię "A star is born".

      Usuń
    3. jaką serię? xD

      Usuń
    4. Jeśli tego nie wiesz to opcje są dwie, masz słabą pamięć albo jesteś z fb

      Usuń
    5. sorka nie przepadam za czytaniem monologów xD
      pamiętam inne serie np. Agenta, Top Model, ale je zapamiętałam, bo nie brały w niej udziału randomy

      Usuń
    6. https://plejada-awatarii.blogspot.com/2020/12/a-model-is-born-czy-cringe-is-born.html

      Usuń
    7. Plejada w tej sprawie nie ma nic do gadania, potwierdzeniem tego jest nieudana seria na Plejadzie "Sztuka Mody".

      Usuń
    8. Alex ma o wiele więcej nieudanych serii xDDDD

      Usuń
    9. Jak mogły być nieudane, jeśli mimo wszystko trwały do końca, zwycięzcy zostawali wyłaniani, a na spotted więcej się działo podczas ich trwania.

      Usuń
    10. większość z nich nawet się nie zaczynały, bo nie było chętnych xDDDDDDD

      Usuń
    11. wpisz sobie w wyszukiwarkę na spotted star is born i połowa postów to posty Alex, inne serie miały o wiele większe zainteresowanie

      Usuń
    12. alex widac ze to ty na anonimie xDDD

      Usuń
    13. Honor mogę Ci zwrócić jedynie w kwestii nazwy, była też A model is born. Serie Alex nie zaczynały się za czasów My Games. Pisząc o udanych seriach, mam na myśli te z nk w 2020/2021.

      Usuń
    14. To nieudane serie za czasów MyGames to nie robiła Alex tylko ktoś za nią robił? xD
      Nawet za czasów NK jej serie nie były popularne tylko, a model is born odbiło się echem, bo Alex się zesrała dobierając Jury

      Usuń
    15. Hej wszystkim,

      Jestem Alex z bloga Magiczna Awataria i chciałabym się odnieść do ostatnich komentarzy dotyczących mojej serii "Star is Born". Przede wszystkim, chciałabym powiedzieć, że rozumiem, że każdy ma swoje własne zdanie i gust, ale szczerze mówiąc, jestem bardzo zawiedziona i zraniona, gdy ludzie obrażają mnie lub moją pracę. Nie jestem perfekcyjna i rozumiem, że moja seria nie jest dla każdego, ale naprawdę staram się dostarczać jak najlepsze treści dla moich czytelników i zawsze słucham uwag i sugestii.

      Chciałabym też podziękować moim lojalnym czytelnikom i fanom za ich wsparcie i miłość. Robienie tego bloga to dla mnie ogromna przyjemność i naprawdę cieszę się, gdy mogę dzielić się moimi przemyśleniami i pomysłami z wami.

      Mam nadzieję, że hejterzy zrozumieją, że jestem tylko człowiekiem i naprawdę nie lubię, gdy ktoś obraża mnie lub moją pracę. Prosiłabym ich, aby byli bardziej mili i szacunku dla innych, niezależnie od tego, czy podzielają ich poglądy czy nie.

      Dziękuję za wasz czas i nadal mam nadzieję, że będziecie z nami na dalszej drodze!

      Pozdrowienia,
      Alex

      Usuń
    16. ^to wygenerowal bot jakby co z ktorego alex korzysta

      Usuń
  2. Dajcie jej spokoj, stara sie zapewnic wam rozrywke a wy jedyne co narzekac potraficie. Nie chcecie? nie bierzcie udzialu i tyle a komentarze zachowancie dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie najeżdzajcie na nią, dajcie jej spokój.. Ona robi bardzo dobrą robotę, jeżeli chodzi o zarówno blogowanie, jak i robienie serii. Powinniście być jej wdzięczni za to, że chce się jej jeszcze pisać posty, a tym bardziej robić kolejne edycje jakichś starszych serii lub nawet wymyślić nowe. Widzę dalej jęczycie na spotted o to, że są nudy w chuj na Awce, Alex stara się jak może, żeby Wam zapewnić jakąś rozrywkę i cokolwiek by się działo. Jak Wam coś nie pasuje to lepiej się zastanówcie na przyszłość dwa razy, zanim coś napiszecie. Jeżeli ktoś ma kreatywniejsze pomysły na robienie jakichś akcji/serii to się wykażcie, a nie pierdolicie coś pod nosem. :) Patrząc po jej postach, to Alex ma znacznie bardziej obszerne słownictwo, niż Wy ^^ Szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń