niedziela, 7 lutego 2021

 Drogi Naćpany, chyba zbyt poważnie dla takiego tchórza, nieprawdaż? :(( Wiem bardzo dobrze, że jedziesz po mnie i Paulę za naszymi plecami. Jeżeli jesteś taki odważny, to dlaczego nam tego nie powiesz? O nudesy od dziewczynek z gry to masz psychę poprosić, ale jak powiedzieć coś wprost komuś innemu to nie? Zablokowałeś nas wszędzie, az tak się nas boisz? Dobrze pamięta kazdy, jak się przyjaźniłeś z Paula, a teraz jej znikąd nienawidzisz. Niby masz 18 lat, a jednak zachowujesz sie na 13. Jestem pewny, że na ten spot nie odpowiedz. Nie pozdrawiam!! / lizus

68 komentarzy:

  1. Ale po chuj ty sie żalisz na spotted XDDD widac kto tu ma 13 lat/ Naćpany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto tu się żali pisząc do każdego na pv jaką Paula jest szmata XD Nie mam gdzie ci napisać smieciu bo na nk mnie zablokowałeś a jak wchodzisz na grę to mnie unikasz 🙂

      Usuń
    2. Ale ja nie mam z tobą o czym gadac wiec wypierdalaj XD a jak masz taki wielki ból dupy to moze nie wylewaj swoich żali na spotted

      Usuń
    3. co już nie chcesz zdjęć moich nóg o które tak długo prosiłeś? xD

      Usuń
  2. fajna drama
    moge tez??????????

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co potrafisz napisać tu to wypierdalaj. Kreatywnie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Lizus wcale nie jesteś lepszy a oceniasz innych. Może powienieś sie nad sobą zastanowić, zamiast wylewać swoje myśli na spotted i ciągnąć nie potrzebne dramy. Tylko tyle potrafisz? Robić ciągle dramy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak przecież tez pisze do każdej o nudeski jak on i rozmowa ze mną polega na tym ze co drugie słowo pisze cycuszki. Proszę mnie nie porównywać do takiego gowna

      Usuń
    2. Gdzie było tutaj porównanie do niego, bo nie widze? Czytaj ze zrozumieniem ;)

      Usuń
    3. Lizus wcale nie jesteś lepszy a oceniasz innych????

      Usuń
  5. A jak byłeś 'najebany' i rozpowiedziałeś , że masz nudesy od dziewczyn z gry w tym zrobiłeś z jednej dziewczyny nie pamiętam jak miała na imie lecz chyba coś na A nudesiare i sofciare? Tego to już nie pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mn to juz tu mieszac nie musicie x d

      Usuń
    2. A jak przesiadywałaś ostatnio z Kaczuchą w barze to co? Też pisał sex i że chce się ruchać więc no widać jaka to jest stuleja

      Usuń
  6. "Lizus wcale nie jesteś lepszy a oceniasz innych" po pierwsze nikogo nie ocenia tylko stwierdza jak jest i nie jedna osoba to potwierdzi a po drugie jak już tak bardzo chcesz go bronić to przynajmniej mów coś co jest zgodne z prawda :) a do ciebie Naćpany skoro nie masz o czym z nami gadać to nie wyzywaj nas do innych bo po co? skoro NiE mAsZ o CzYm z NaMi gAdAć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wy to nie wyzywacie? Pokazujecie taki sam poziom wyzywając ludzi bez powodu:))

      Usuń
    2. Anonimowy wiem kim jesteś jebana nudesiaro :)

      Usuń
  7. I tu się mylisz kochaniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj bucha wiadomo że to ty.

      Usuń
    2. Nie tylko daj bucha go może bronić:)

      Usuń
    3. nie ośmieszaj sie nudesiaro mam dowody

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ja chociaż mam odwagę napisać mu co o nim myśle :) Nie musi dowiadywać się od innych osób :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak żenada. Jak to wszystko przeczytałam to serio aż mnie lag mózgu przeszedł xD Drogi Lizusiku kochanie ty moje przypominam, ze to ty w maju czy tam kwietniu whatever miałeś drame o to, że jesteś stuleją 🤷🏻‍♀️ A wypowiadasz się tu jak jakiś święty hah. Po za tym typie kończysz w tym roku już dość wysoki wiek a w trakcie tej pseudo dramy wciągasz się tak jakbyś miał przynajmniej 10lat mniej. No serio kurwa ludzie szanujmy się xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Połowa osób w tej dramie zachowuje się jakby miała kija w dupie więc no pozdro

      Usuń
    2. gram dość długo ale nigdy nie słyszałam o dramie gdzie Lizus był wyzywany od stulejek więc????

      Usuń
    3. No to chyba źle kochana słyszałaś 🤷🏻‍♀️ Nic do Ciebie nie mam ale o tym trochę było

      Usuń
    4. Sam nie potrafi się obronić???? XDDDD Tylko wciąga w to swoje kolezaneczki XD A jak tobie podoba się to ze pisze do ciebie cały czas o nudesach u ruchaniu to szanuje

      Usuń
  10. Twój mężulek zmienił nick, ubrania nawet imię inne podawał żeby go przypadkiem nie poznali więc no pogchamp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie chciało mi się wtedy z nimi klocic po czym wyszło ze to jest jedno wielkie nieporozumienie? Gowno wiesz a się wypowiadasz zreszta każdy ma prawo zmienić nazwę I przebrać piksela?

      Usuń
    2. Ten no rób co chcesz ale po prostu nie udawaj wielkiego świętoszka xD

      Usuń
  11. Hmm nigdy nie napisał do mnie ani o nudesach ani o ruchaniu więc wiesz xDDD Jak ktoś się szanuje to ten szacunek otrzymuje, nie moja wina że daj dupy (bucha) się nie szanuje ups

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro do ciebie pisze normalnie to po co się tu wypowiadasz? Są dowody na to co pisze do innych wiec? Jeśli wobec ciebie jest spoko to sobie z nim pisz i się nie wtrącaj

      Usuń
    2. Wtrącam się dlatego bo nie będę trzymać mordy na kłutke i patrzeć jak się wielce wybielasz🤷🏻‍♀️ Jakby mam prawo się wypowiedzieć bo to chat ogólny więc no ;)

      Usuń
    3. ale gdzie on się niby wybiela czy tam udaje świętego? xD

      Usuń
    4. Przeczytaj sobie jego wypowiedzi to może zauważysz 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

      Usuń
    5. kłódkę* skarbie

      Usuń
    6. *kłódkę no błagam...

      Usuń
    7. ćwirka pisała to na telefonie!!!!!!1

      Usuń
  12. https://www.youtube.com/watch?v=TxpHIFjAhT8&ab_channel=Bonzo.Tiger

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazywasz kogos nudesiarzem a sam pisales do laski z gry ze bys chcial ja pocałować bo aparat na zeby nosi XD hipokryta maly z ciebie i to jeszcze do 15latki

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie mam jak wejsc na gre bo nie mam tej przeglądarki ale musialam wejsc i to napisac bo az rzygac sie chce ze osadzasz jakiegos naćpanego ktory tez jest zjebany ale robisz to samo woec utkaj

    OdpowiedzUsuń
  15. iks de i juz sie lizus nie odezwie

    OdpowiedzUsuń
  16. Po co mam się wypowiadać o czymś co miało miejsce dawno? I jak widać gowno wiesz bo nie chciałem się z nią przelizac tylko ona do mnie pijana jakieś głupoty pisała. Zrobiła wielce aferę bo nie chciałem jej maczka przywieźć. A co do naćpanego ja już swoje napisałem a wy sobie go tam brońcie i dalej wysyłajcie nudesy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja mam rozumieć, że jak bronie naćpanego to wysyłam mu nudesy? Nie no kurwa trzymajcie mnie bo mnie szlak jasny trafi.

      Usuń
    2. I po co klamiesz skoro wszyscy widzieliśmy skriny, nie wstawie ich ze względu na prywatnośc kilku osób pajace ale powiem Ci ze smutne masz zycie ze w wieku 23 lat musisz wyzywac chlopaka 10 lat młodszego czy kurwa 5 chuj wie bo napisal ze jestes frajerem XD co zlego w tym ze napisal prawdę? Tu sie zesrales bo wieksza liczba odbiorców a jak się do ciebie prywatnie napisze to nagle nie wiesz do czego służy klawiatura hatfu z fartem mam nadzieje ze kiedys sie przejedziesz na błaganiu dzieci o kontakt i pisaniu do nich pojebanych rzeczy

      Usuń
  17. Weź lizus się nie kompromituj pedofilu. Tak dobrze czytacie to PEDOFIL. Chłop ma 22-23 lata i kręcił i spotkał się z 14 latka. To normalne? Za to jest prokurator pedofilu. Czemu nie interesujesz się rowoesmiczkami lub chociaż pelnoletnimi? Może psychiatra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja chonaszczura miała 14 lat więc pedofil. Swoja drogą chłopak musi być w jakimś stopniu uposledzony, bo normalne to nie jest.

      Usuń
    2. jebac pedofila

      Usuń
  18. *Do żyliśmy czasów gdy awatariowe związki które są internetowe stały się pedofilia mimo że obie strony wiedziały ile kto ma lat *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniał*m dodać że żadna ze stron prawdopodobnie nawet nie popełniła czynow seksualnych względem drugiej

      Usuń
  19. I tak bez podjazdu do Arka M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech ktoś odetnie tym dzieciom internet ^
    Robić dramy że piksel wyzywał piksela, jprdl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość towarzystwa tutaj jest dorosłe także utkaj się ;*

      Usuń
    2. Jeżeli nazywasz dorosłością osoby, którzy nadużywają wulgaryzmów i myślą że mogą wszystko, to gratuluję myślenia. I jeżeli Tobie to imponuje, to gratuluję tym bardziej. Bowiem wulgaryzmy świadczą tylko o tym, że jest się prymitywnym człowiekiem i rzucaniem "kurwami" (za przeproszeniem) i innymi wulgaryzmami na prawo i lewo nie jest imponujące, a raczej żałosne, takie osoby przeważnie mają bardzo ubogi zasób słów. Tobie Anonimie z 21:03 też powinni odciąć Ci internet, bo nie wiesz, ile kto ma lat, a się wymądrzasz. Ale mogę się założyć, że co najmniej połowa graczy nie ma więcej niż 16 lat. Więc o jakiej dorosłości mówisz? Dorosłe osoby to na siebie zarabiają, mają drugą połówkę (realną, nie pikselową), więc raczej większość osób to nie są osoby dorosłe. Ty sam/a nie jesteś dorosł*. A to, że jakieś randomy się kłócą w pikselowym świecie i robią jakieś głupie dramy, nie świadczy o żadnej dorosłości. ;) Zacytuję Ciebie na koniec "także utkaj się ;*".

      Usuń
    3. +1 anon 22:47
      Skoro są dorośli to niech zachowują się adekwatnie do swojego wieku

      Usuń
    4. Skoro 2 połówki świadczą o dorosłości mogę nazwać się emerytka XXDD

      Usuń
  21. Dobra, skończcie wszyscy nakręcać ten cyrk na kółkach. Chcecie się kłócić dalej i wdawać się w dalszą, niepotrzebną dyskusję, proszę bardzo, ale w ten sposób nie załagodzicie tej sprawy. Niech sobie to wyjaśnią na pw czy gdzieś tam, nie obchodzi mnie to. Pajacerka na spotted, tylko tutaj. To już nie jest śmieszne, a raczej żałosne.. Chcieliście dramy, dzieciaczki? To ją macie. Zacznijcie jeszcze może rzucać mięsem (wyzwiskami) w siebie wzajemnie i na pewno to coś pomoże, bo w końcu niby jesteśmy wszyscy anonimowi w necie i możemy robić co chcemy. XD Poza tym, kłócicie się o jakąś błahostkę, w grze, która i tak jest praktycznie na wymarciu. Nie wiem czy się śmiać z Waszego debilizmu, czy jednak ubolewać nad tym, że społeczność tej gry stała się tak toksyczna, że aż żal to wszystko czytać.. A Naćpany i lizus, czy jak tam się nazywacie, proponuję Wam się ogarnąć i na chłodno jeszcze raz to wyjaśnić, bo widzę, że dyskusja jest ostra. To jest tylko gra, ludzie, opamiętajcie się. Tak poza tym to po co przejmujecie się tak bardzo pikselowym światem? Kto co pisze w internecie, to niech sobie pisze, wywalone na to miejcie, jeden z drugim. Jakby taka akcja byłaby podobna, ale lecz już w prawdziwym świecie byłoby to jak najbardziej zrozumiałe. Ale dla Was jest ważniejszy pixelowy świat, niż ten prawdziwy. Pozdrawiam wszystkich. ;) I czekam na jakiś hejt w moją stronę, bo niestety prawda boli. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale dajcie mi spokój XDDD/ Naćpany

    OdpowiedzUsuń