sobota, 19 września 2020

 Witajcie jestem Hercia i wraz z Kubą ( Gorylisko ) postanowiliśmy napisać ten post , żeby przybliżyć wam postać Dawida . Na początku jednak powiemy coś o sobie .

Hercia : Mam na imię Kamila większość osób kojarzy mnie pod nickiem " " Hercia " , za sobą mam już 17 wiosen . Lubię jeździć na rolkach , grać w siatkówkę oraz słuchać muzyki. Interesuję się kulturą koreańską jednak przyznam, że ostatnio poświęcam na to coraz mniej czasu i mnie to smuci. W wolnym czasie spotykam się ze znajomymi albo leniuchuję. Moja przygoda z awatarią zaczęła się 7 lat temu, ale gram około 2 lat. Pół roku temu poznałam Dawida , gdy pomagałam mu w pewnej sprawie. Początek naszej znajomości wyglądał na samym przywitaniu. Jednak z czasem poznawaliśmy się coraz bardziej. Oczywiście były między nami jakieś " kłótnie ". Było minęło. Gorylisko - Moje imię to Kuba. Mam 16 lat. Moje zainteresowania to siatkówka, taniec towarzyski. W wolnym czasie spotykam się z przyjaciółmi, słucham muzyki. Moja przygoda przygoda z awatarią zaczęła się jakieś 2 lata temu. Dawida poznałem ponad roku temu, nie pamiętam dokładnie w jakich to było okolicznościach i w jakim czasie, lecz bardzo się ze sobą zaprzyjaźniliśmy do tego stopnia, że postanowiliśmy zostać bliźniakami. Jak wiadomo po Awatarii chodziła plotka, że ja to lewe konto Dawida, ale tak nie jest, a jeśli tak myślicie to jesteście w wielkim błędzie. Jesteśmy dwoma różnymi osobami. Chodź Dawid nie jest moim bratem , ale traktuję go jak brata z tego powodu, że zawsze mogę z nim pogadać na każdy temat, a także doradzi mi w wielu trudnych dla mnie sytuacji. Post został stworzony w celu przemyślenia postępowania w stosunku do tej osoby, więc przejdźmy do rzeczy. Dawid- postać znana prawie każdemu, swoją przygodę z Awatarią zaczął kilka lat temu. Po drodze spotykał wielu ludzi, którzy są teraz jego awataryjnymi przyjaciółmi bądź wrogami. Napotykał się na wiele trudnych dla niego sytuacji, ale nigdy się nie poddawał. W tym zdaniu chcielibyśmy wspomnieć o tym kiedy powstały kluby na Awatarii jak wiemy Dawid wstąpił do Rome lecz po jakimś czasie opuścił ten klub ze względu na afarę z z kradzionymi kontami . Znamy Dawida dosyć długo to mamy pewność, że by tego nie zrobił. Po jakimś czasie Dawid postanowił stworzyć swój własny klub ze swoimi zasadami i w którym mógłby być spełniony. Dawid traktował ten klub jako swoją rodzinkę na, której bardzo mu zależało . Dawid już nie jest przywódcą , ale to już jego sprawa dlaczego postanowił opuścić go. Dziewczyno z tsc o nicku I'am a Bitch jeśli to czytasz te kilka zdań jest w szczególności napisane do Ciebie, jednak tyczy się to wszystkich. Czytając te twoje żenujące wypociny na Magicznej Awatarii zastanawia mnie jedno jak można być tak podłą i niewyrachowaną osobą. Jak to mówią nie oceniaj książki po okładce, a Ty to właśnie robisz. Nikt idealny się nie urodził i idealnym nie będzie. Każdy ma prawo wyrażać swoje upodobania, żyjemy w wolnym kraju. Nie znasz Dawida w realu nie wiesz jaki on jest, a takie rzeczy o nim piszesz/cie. Decyzja o opuszczenie własnego klubu była jego, nie znasz przyczyny dokładnej, więc się nie interuj jego życiem prywatnym. To jego życie, Ty masz swoje. Nawiązując do komentarza jak twierdzisz, że Dawid wyzywał Cię od kurwy przypomniałem sobie pewną sytuację w barze. Kłóciłem się z Salvatore, a ty powiedziałaś, że Dawid jest chamski, a ja powiedziałem, że nie jestem Dawidem, a Ty, ale co z tego tak i tak jesteś debilem. Widać, że inteligencją nie grzeszysz, więc o czym my tu mówimy. Nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe. Jakby ktoś o Tobie wypisywał jakieś niestworzone historie byłoby Ci miło ? Na pewno nie ... . Na Dawida wpływa fala hejtu, on próbuje się obronić, a co Ty zrobiłabyś w takiej sytuacji?. Nie dziwię się, że ten świat schodzi bardziej na psy jak tworzą go ludzie z debilizmem, a Ty taką osobą właśnie jesteś. Już na samo zakończenie stwierdzam fakt, że Twoje zachowanie należy do nagannych i jedna rada zastanów się 500 razy zanim coś napiszesz. Karma wraca :) Pozdrawiamy

145 komentarzy:

  1. Ale Dawid łapie pokemony musi być fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacy kochani <3, ja bym się popłakała widząc taki post o mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miło mi się zrobiło jak to przeczytałem = )

      Usuń
  3. "Nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe. Jakby ktoś o Tobie wypisywał jakieś niestworzone historie byłoby Ci miło ? Na pewno nie" Kubo, dlaczego piszesz takie rzeczy skoro sam owe czynisz? Dla poparcia mojego argumentu, że postępujesz tak, a nie inaczej wklejam trzy screeny (https://prnt.sc/uk7354 https://prnt.sc/uk739a https://prnt.sc/uk73bo ) Nie patrz innym na ręce, póki nie poprawisz samego siebie. pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "i jedna rada zastanów się 500 razy zanim coś napiszesz" :OO

      Usuń
    2. Nie żeby coś, ale każdy może być w klubie 160 i może mieć nick "team andzia'.
      Noooo aleee nie mieszam się bo za chwilę zacznie się tu drama roku xD

      Usuń
    3. Dawid, a co może chcesz powiedzieć, że pisałeś to ty?

      Usuń
    4. bo nie przypominam sobie żeby ktoś oprócz Ciebie i Kuby miał taki nick... :(

      Usuń
    5. Każdy może zmienić nick w dowolnej chwili...

      Usuń
    6. Jednak w tamtej chwili (screeny pochodzą z konferencji awa mma) owe nicki mieliście tylko wy. Co bardzo dobrze pamiętam

      Usuń
    7. Goldzia kobieto walnij się w ten pusty łeb. Jacy "wy"? Przecież to jego lewus XDDD
      Każdy to wie a ty wyskakujesz z "wy"

      Usuń
    8. Czy tylko mi się wydaje, że ta rozmowa nie ma sensu? Każdy może mieć takie same nicki w grze. Wystarczy, że ma goldy i zaraz ja mogę stać się Goldzią 😚

      Usuń
    9. Po pierwsze, sugerujesz że nie mam co robić w życiu oprócz grania na 2 kontach i pisaniem z samym sobą?
      Po drugie, jaki by był sens posiadania 2 kont i udawania że w dodatku nie jest ono moje xD?

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. Dlaczego kom goldzi został usunięty przez autora? XD

      Usuń
    12. sama usunęłam xDD odpisałam anonimowi ale uznałam, że ta wypowiedź nie ma sensu

      Usuń
    13. Dobra, ja nie chcę się z wami kłocić (czyt. Daawiidd, Allexxx) czekam na wypowiedź tego kogo dotyczył mój komentarz ;)

      Usuń
    14. Ja się z Tobą nie kłócę. Nie mam takiego zamiaru, jeśli tak to odebrałaś to jest mi przykro, że mnie uważasz za taką osobę, która wszczyna kłótnie bez pożądanego powodu. 😑

      Usuń
    15. Dawid
      Kradnie miliony EGB - "Nie jestem złodziejem"
      Rozsyła nudesy - "Nie jestem puszczalski"
      Wyzywa innych graczy - "Nikogo nie wyzywam"
      Gra na lewym koncie - "Kuba to nie jest moje lewe konto"

      H I P O K R Y Z J A


      Jesteś gorszy od Julci. Swoim zachowaniem dawno zepsułeś grę.

      Usuń
    16. nie noo, ale akurat Kuba to nie lewus Dawida XD

      Usuń
    17. Lewus, może teraz nie wygląda ale mam screeny jak miał 15 lv 2k komfu, 2k image więc zacznij myśleć kochana

      Usuń
    18. Anonim
      Udaje że wszystko wie - Pomimo że tak naprawdę nie ma o niczym pojęcia.
      Udaje że ma na wszystko dowód - Pomimo że nie ma żadnego dowodu.
      Napędza drame z anonima - Bo jest jebaną pizdą, aby udostępnić swoją tożsamość.
      Buziak

      Usuń
    19. Uspokójcie się z tym Dawidem. On ma stwierdzone upośledzenie w stopniu lekkim. To nie jest normalna osoba, nie powinno się jej wyzywać... Po prostu jest chory i trzeba to zrozumieć, że czasami pisze na opak

      Usuń
    20. A i jeszcze jedno drogi anonimku, co do g to był to bug, co do nudesów to nawet ich nie widziałaś/eś; także proszę się nie udzielać.
      Co do lewusa to nie mam żadnego lewego konta, a co do wyzywania to wyzywam ludzi którzy sobie na to tylko i wyłącznie Z A S Ł U Ż Y L I
      Dziękuje za uwagę i buziak.

      Usuń
    21. No właśnie i ten 15 lvl, 2k komfu i 2 k imiage miał gdzies niecały rok temu, a napisal, że gra 2 lata

      Usuń
    22. Zakończcie już te dramy. Skoro tak uwielbiacie być w centrum uwagi i grać przed innymi to może gra w teatrze? 😘 Odnalezlibyście się w 100%

      Usuń
    23. Nie, po prostu jego choroba nie jest wytłumaczeniem na jego skandaliczne zachowanie. Ma ją, trudno. Ale nie może czuć się bezkarnie tylko dlatego że jest chory

      Usuń
    24. alex co jak co, ale ty to mowisz? XDDDDDD

      Usuń
    25. Wydaje mi się, że nie trawisz mnie Dzbanie.

      Usuń
    26. po prostu hipokryzją od ciebie wali i tak, nie trawie cie - szybko to dostrzegłas

      Usuń
    27. Cały świat to jedna wielka hipokryzja. Ktoś tu za bardzo grą się przejmuje 😉

      Usuń
    28. Patrz lepiej na siebie :c

      Usuń
    29. Tak wiem co najgorsze to zawsze ja 😘 Ukłony śle do pikseli, którym honor uraziłam 😉💖

      Usuń
    30. Sama pierdolisz ze ktoś sie grą przejmuje a sama piszesz te monologi i wypracowania jak na komendzie szmato ://

      Usuń
    31. Przejmowałam się grą i tym jak zareagują ludzie kilka miesięcy temu. A teraz jak odbieracie moją osobę mnie nie obchodzi. Stwierdziłam nie warto brać do siebie uwagi ludzi, którzy znają mnie jedynie z pikseli (gdzie wykreowałam sobie postać typowej "bad girl") i z tekstu pisanego. A czy będę dla Was "nikim" czy "szmatą do podłogi" trudno. Takie macie zdanie nie zmieniam go. Nie jestem skałą i dociera sens tych słów, ale nie warto przejmować się gadaniną osób, ktorę znikną razem z grą w grudniu. Musicie się od tego trochę oduzależnić, bo będzie Wam ciężko potem 😉

      Usuń
    32. Awataria nie zostanie usunięta w grudniu. Jest oficjalnie potwierdzone, że zostanie przeniesiona z Flasha na html5.

      Usuń
    33. Ale awataria nie zostaje usunięta w grudniu. Polecam się doinformować

      Usuń
    34. anonimy z 11:00 ma racje
      Info potwierdza polski moderator z fb

      Usuń
    35. O tym wiem, ale co to będzie za gra. I czemu z anonima piszesz? 😂

      Usuń
    36. Gra grą, ale ludzie są prawdziwi i mają uczucia i nawet, gdyby Awataria zniknęła, gracze, który się w niej przyjaźnią, znaleźliby sposób, by mieć siebie poza nią. Chyba że są sobie obojętni. Gra się z innymi a nie tylko dla siebie samego.

      Usuń
    37. Oczywiście, że tak 👏💖

      Usuń
    38. Bardzo nie podoba mi się ten hejt w stosunku do Alex za to jaka jest, co robi i co mówi. Cóż, niektóre osoby boli szczera opinia na jakiś temat, wyzywając je od osób naiwnych czy hipokrytów (to o Tobie, Dzban <3). Co wam ta Alex zrobiła złego? Ma prawo do wypowiadania się jak każdy inny, więc ten Wasz ból jest po prostu śmieszny. :D

      Usuń
    39. Już tłumacze Nicolasie bo tobie zawsze trzeba trochę potłumaczyć,
      nazywam Alex hipokrytką, ponieważ gra w kółko tego aniołka, który głosi aby nie robić dram, poucza innych, mówi, że ktoś się za bardzo przejmuje grą, po czym przyklaskuje anonimowi, który napisał że gra grą, ale ludzie są prawdziwi i mają uczuciaXD
      "Awataria powinna nas jednoczyć i łączyć, a nie rozdzielać i przeciwstawiać." - słowa alex w poniższym komentarzu.
      No ale kogo obchodzi, że sama rozwalała nie tak dawno ludzi na awie

      Macie jakoś dziwnie wbite w głowę, że chce tylko dopierdolić Alex, ale ja tylko stwierdzam wyraźne fakty, więc proszę cię Alex skończ bo to żenujące jest strasznie

      Usuń
    40. Sama rozwalała? XD Co ona niby im zrobiła, poza skomentowaniem ich zachowania? Ani ich nie wyzywała, ani nie obrażała, ale Wy wiecie swoje. Co do jej cytatu, zgadzam się z nią w 100%, Ty może nie?

      Wiesz, ja nie piszę nic co chcesz zrobić Alex, ale opisuję to co widzę. Zauważyłem, że często rzucasz jakimiś sloganami, typu "hipokryzja", "naiwność", "homofobia". Szkoda tylko, że najczęściej nie mają one oparcia w rzeczywistości.

      Usuń
    41. w twojej rzeczywistości może nie mają......

      Usuń
    42. Może po prostu zignoruj moją osobowę. Wydaje mi się, że uważasz się za Guru Awatarii, a jestem zwykłą osobą. Narzuasz wszystkim swoje racje, a twierdzisz, że ja jestem wszystkiemu winna. Nie lubisz mnie ok, ja też za Tobą nie przepadam, ale wciąż nie komentuje każdej Twojej wypowiedzi. Ignorujmy siebie nawzajem tak będzie łatwiej.

      Usuń
    43. > głoszenie, że w wypowiadaniu się na dane tematy nie ma nic złego
      > proponowanie, abym się zamknęła, bo nie mam o tobie dobrej opinii

      just alex things

      Usuń
    44. UWAZAM SIE ZA GURU AWATARII XDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    45. Proponuję Ci tylko sojusz, ale ty wszystko odbierasz jako atak.

      Usuń
    46. Alex, sama dokonałaś rozłamu opisami ludzi, których nie znasz, więc....

      Usuń
    47. a gdzie ja mówie, że to atak? po prostu ja nie mam klap na oczach jak twoja ekipka i przyklaskania na twoje poczynania z mojej strony nie otrzymasz, przykro mi
      nawet jakos konkretnie nie potrafisz odpowiedzieć, tylko "proponujesz sojusz", daj se siana

      Usuń
    48. To prawda dołączyłam do tego, ale nie tylko ja ją zniszczyłam. Było nas więcej, ale jestem tą zła. Więc nie drążmy już dalej tematu. Nie widzicie swoich błędów, ale moje wytykacie. Tak łatwiej. Miłej niedzieli ❤

      Usuń
    49. sama wytykałaś błędy ludziom w swoich monologach XDDDD

      Usuń
    50. Jestem beznadziejna, okropna, zła, jędzowata itd. Ustaliśmy coś, a teraz życzę miłej i słonecznej niedzieli. 😘

      Usuń
    51. jak ja kocham tę waszą skromność
      "tak, zrobiłam cos złego, a-ale nie tylko ja"

      Usuń
    52. "w twojej rzeczywistości może nie mają......" jedyna odpowiedź, na którą Cię stać.
      To co Ty masz do mnie, to Twoja sprawa, ale ja naprawdę nic do Ciebie nie mam. Denerwują mnie pewne rzeczy i to piszę. Jeśli Ty, uważając, że pisanie monologów jest złe, to ja się z tym nie zgadzam i to piszesz.

      No i oczywiście kolejny zwrot, którym sugerujesz swoją wyższość "ja nie mam klap na oczach jak twoja ekipka". czemu ty się w każdym komentarzu uważasz za jakąś mega oświeconą, skoro nią nie jesteś? Nie zauważasz pewnych powiązań, ale to ja jestem naiwny. :)

      Usuń
    53. XD, wzajemnie

      Usuń
    54. Przyznaję się do błędu. To ja jestem odpowiedzialna za całe zło na pikselowej gierce. Nikt inny nie zawinił tylko ja 😉❤

      Usuń
    55. tak, to była jedyna odpowiedź na która mnie stać, bo dyskusje między mną, a tobą są jak se ścianą, nie oszukujmy się i 100 razy nie będę ci tłumaczyć prostych rzeczy

      Usuń
    56. W dupe se wsadź te manipulacje "ohh j-jestem ta n-najgorsza....", stwierdziłam tylko fakt twojej hipokryzji

      elo

      Usuń
    57. oj Dzban, to nie jest tak, że ty jesteś jedyna inteligentna, a inni mogą ci buty czyścić, zrozum to wreszcie

      Usuń
    58. Uwielbiam jak Roxanne przeczy sama sobie
      Najpierw że nie tylko ona rozwala gre bo przeciez Julcia i Dawidek robią to samo
      Poźniej że przecież to ona jest ta zła i najgorsza
      Jeszcze lepiej gdy pisze "szanujmy sie i wspierajmy" a sama opisując ludzi wyzywała ich

      Wiadomix ze trzymasz strone Dawida, oboje jesteście hipokrytami

      Usuń
    59. Polecam czasem wyczuć sarkazm i ironię. Wciąż drążysz temat z anonima 😂

      Usuń
    60. co xdd nie wiem czy zauważyłas, ale wszytsko co sądzę pisze ze swojego konta
      naprawde masz tak wysokie ego, ze sadzisz ze tylko ja widze twoją hipokryzje?

      Usuń
    61. Załóżmy, że nie lubicie dżemu morelowego.

      Usuń
    62. Wiecie, że winny się tylko tłumaczy? XDDD

      Usuń
    63. Dominik i te twoje sentencje, żebyś chociaż grał na NK i wiedział co tam się odwalało. Większość ludzi raczej nie zapomniała akcji Julci, Roxanki czy Dawidka. Teraz uważają się za mądrości i jedno na drugie zwala wine typu "zepsułam awe, no ale inni też to zrobili". To jest przykre że nie widzą swoich win... Ach pewnie zaraz poleci że jestem dzbanem, dla mnie to zaszczyt bitches

      Usuń
    64. Jako osoba starsza chciałabym zapytać o coś Nicolasa oraz przedstawić mu kilka cennych rad. Nicolas jaką ocenę miałeś z języka polskiego? Widzę, że (nie pierwszy raz) błędnie interpretujesz ludzkie słowa. Mogę cię porównać do takiego dziecka we mgle, które nie potrafi przyjąć do wiadomości pewnych faktów. W sumie to nie do końca trafne porównanie, o ile zagubione dziecko we mgle nie potrafi pojąć pewnych kwestii, to Ty niestety błędnie je odczytujesz. Nie czepiałabym się gdybyś miał 10 lat, ale obserwując Cię śmiem twierdzić, że jesteś starszy. Do twojej świadomości nie docierają pewne rzeczy, przykładowo jeżeli ktoś napisał by „niebo jest niebieskie, słońce jest żółte” to według twojego toku rozumowania powstałoby „niebo jest żółte, słońce jest niebieskie”. Źle interpretujesz ludzkie słowa, a szkoda, bo to bardzo cenna umiejętność np. na maturze z polskiego. Widać, że nie radzisz sobie z tym przedmiotem. No ale pora przejść do konkretów. Pamiętam jak mimo twardych dowodów twierdziłeś, że Alex to nie jest Roxanne. Dalej, jak nie widziałeś winy w Kiero podczas szerokokomentowanej dramy Deja vu? Znowu to robisz. Przeczysz czemuś co jest oczywiste. Nie twierdzę, że nie możesz mieć swojego zdania na dany temat, ale nie możesz błędnie interpretować czyichś słów, tym bardziej gdy ta osoba ma rację. To, że nie zgadzasz się z czymś/kimś nie znaczy, że masz podważać jego słowa. Nie możesz widzieć we wszystkich ludziach dobra. Julia, Kiero, Dawid czy Alex to są zakłamane i podłe osoby. Takie jest życie, a ty nie możesz błędnie interpretować ludzkich słów. Jako osoba starsza od ciebie radziłbym Tobie, pójść na korepetycje z języka polskiego. Może wtedy nauczysz się poprawnie odczytywać to, co na myśli miał autor. Może problem leży w twojej psychice? Nie dopuszczasz do siebie pewnych bodźców. Myślałeś nad terapią? Zapamiętaj na przyszłość, nie przecz czemuś co jest oczywiste. Life is brutal, pamiętaj o tym.

      Usuń
    65. Język polski to jeden z moich lepszych przedmiotów i spokojnie, dobrze sobie z nim radzę, nie mam z nim żadnych problemów. Umiem też czytać ze zrozumieniem, dlatego w przeciwieństwie do innych lemingów wiem, co myślę i co robię, czego najwidoczniej nie można powiedzieć o Tobie - przykro mi to mówić, ale najbardziej widać to po Twoich słowach "Pamiętam jak mimo twardych dowodów twierdziłeś, że Alex to nie jest Roxanne." Oh, rozumiesz, co to jest "wstrzymanie osądu"? Wydaje mi się, że nie, bo bezpodstawnie przypisujesz mi popieranie którejś ze stron. Naprawdę nie chce mi się już strzępić języka tutaj, ale zapraszam do tamtych spotów. Lecimy dalej. Widziałaś zachowanie Kiero, merkury i dzbana jeśli chodzi o tamtą dramę? Śmiem twierdzić, że słyszałaś, to a owo i nie wiesz do końca o co chodzi. Bo osoba inteligentna, a wnioskuję po Twojej wypowiedzi, że taka jesteś zrozumiałaby o co chodzi w sednie sprawy i bez wahania poparłaby moją stronę.

      "źle odczytujesz ludzkie słowa". no właśnie, cały czas w komentarzu, to powtarzasz. jakieś przykłady? nie? bo wydaje mi się, że rzucasz jakimiś frazesami, by udowodnić umanioną przez Ciebie tezę, że jestem osobą głupią, naiwną, chwiejną emocjonalnie, mającą problemy z językiem polskim, psychiką i Bóg wie czym. No niestety, nie trafiłaś. Widząc ten komentarz po raz pierwszy liczyłem na to, że dostanę jakieś merytoryczne argumenty, że jestem okrutny, zły i podły jak to większość o mnie uważa, ale niestety dostałem tu jakąś banalną i truistyczną papkę. Miałem nadzieję na coś więcej ;)

      Mało tego - zabierasz mi prawo do własnego zdania, uznając swoją opinię za jedyną słuszną kocnepcję w tym temcie. No sorry, parafrazując klasyka - "nadal nie znajduję winy w Alex czy Kiero", co do Julci w dużej części się zgadzam. Co dla Ciebie jest błędnym interpretowaniem czyichś słów? bo wspominasz o tym w swoim komentarzu dokładnie 4 razy, ale nadal BRAK KONKRETÓW XD

      " W sumie to nie do końca trafne porównanie, o ile zagubione dziecko we mgle nie potrafi pojąć pewnych kwestii, to Ty niestety błędnie je odczytujesz. Nie czepiałabym się gdybyś miał 10 lat, ale obserwując Cię śmiem twierdzić, że jesteś starszy. Do twojej świadomości nie docierają pewne rzeczy, przykładowo jeżeli ktoś napisał by „niebo jest niebieskie, słońce jest żółte” to według twojego toku rozumowania powstałoby „niebo jest żółte, słońce jest niebieskie”".
      Myślę, że na tym poziomie rozmowy możemy darować sobie te prymitywne porównania, bo to dporawdy żałosne. Nigdzie nie stwierdzam, że niebo jest żółte, a slońce niebieskie i nawet jeśli to rodzaj metafory, to trochę nie bardzo wiem, do czego to się ma odnosić.

      wypraszam sobie aluzje i tanie chwyty w postaci odwołania do mojej psychiki. Zapewniam cię, że wszystko z nią w porządku, chociaż Ty chciałaś się do mnie doczepić, ale coś Ci nie wyszło. Na terapię możemy pójść, ale tylko z Tobą :)

      "nie przecz czemuś co jest oczywiste". O czym mówisz? Rozwiniesz swoją myśl? Bo dla mnie oczywiste jest to co ja mówię :)

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    66. Nicolas zdanie "niebo jest niebieskie słońce żółte" interpretuj jako : Alex i Dawid rozwalali grę, sa podli i fałszywi. Chodziło o to, ze widząc te zdanie interpretujesz je na opak, ze sa dobrzy, cudowni i przyczynili się do jej rozwoju. Ty naprawde jestes głupi i zaslepiony. Za wszelką cenę nie dopuszczasz do siebie faktów. Nie wiem jak sobie na maturze z polskiego poradzisz.

      Usuń
  4. Osoby piszące ten spot mają rację. Tak wiem zaraz poleję się fala hejtu na moją osobę i osoby popierające Dawida. Nie przejmuje się Waszzymi oszczerstwami - serio 😚. Widoczne jest to, że jesteśmy w dwóch różnych obozach. Ja na czele #teamDawida Wy na czele #teamAntyDawid. Awataria powinna nas jednoczyć i łączyć, a nie rozdzielać i przeciwstawiać. Nie da się stworzyć idealnego świata doskonale to wiem, ale czy nie dałoby radę szanować się wzajemnie? Czy wymagam aż tak wiele? Nie sądzę. Możemy być różni, mieć inne zdania (np.w przypadku dżemu morelowego) lub być innej orientacji, ale powinniśmy szanować i tolerować siebie nawzajem. Bo tylko w nas jest ta nadzieja. Jeśli ktoś zawinił niech poniesie konsekwencje, ALE róbcie to rozsądnie, a nie zwalczajcie "OGNIA OGNIEM" to nie tędy droga. Przemyślcie swoje zachowanie - polecam serdecznie ♥. Miłej nocy i niech moc Wam sprzyja 👊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam popełniłem wiele głupich błędów (każdy chyba chociaż raz popełnił coś głupiego), naprawdę nie chodzi tutaj o to żeby ktoś był po mojej, czy nie po mojej stronie, lecz właśnie tak jak napisałaś Alex wyżej, zwalczanie ognia ogniem mija się z celem. Jeżeli kogoś nie lubimy to czy tak wiele jest po prostu taką osobę ignorować? Według mnie bardziej rozsądniejsze było by właśnie ignorowanie takiej osoby a nie dodatkowo pakować się w kolejny dramy, no ale cóż. Już pogodziłem się z tym że są ludzie którzy tworzą dramy z nudów :)

      Usuń
    2. Ludzie tworzą dramy z nudów, zgadzam się. Nudzisz się więc zrobiłeś drame i po chuj jeszcze kota ogonem odwracasz? Trzeba było nie pisać tego posta ani nikogo do pisania nie namawiać. Człowieku lecz się proszę, bo źle z tobą.
      / ktoś kogo wyrzuciles z rome

      Usuń
    3. xDDDDDDD

      Nikogo nie namawiałem do napisania tego posta, ale no dobra. Jeżeli tak uważasz to nie zabieram ci marzeń.

      Usuń
  5. Dawid jest super kolega I'm a Bitch xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawid jesteś takim frajerem I kurwa tyle razy życzyłes mi śmierci jakiejś rozjebanej a teraz Cię bronią bo ci jest przykro xdddddddd śmiech na sali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      Nie życzę nikomu śmierci, besoski i buziaczki

      Usuń
    2. Powiedz to chonaszczura której kazales się zabić mam nadal te ss zjebie buziaczki

      Usuń
    3. Nie zesraj się xDDD
      Wszystko łykacie jak jebane pelikany omg xD

      Usuń
  7. Kiedy czytam te żenujące wypociny ćwierćinteligentów którzy musieli napisać pracę
    zbiorową, a i tak wyszło z tego jedno wielkie gówno to zaczynam się śmiać.
    Nie obrażam tu tylko dziewczyny ( Herci ) gdyż nie znam, nigdy nie miałam styczności.
    Wszystko co pisałam na magicznej awatarii o Dawidzie było prawdą, nie potrafił się
    nawet wybronic ani przyznac do błędu. Dawid wiadomo, nie umie przeboleć. Lata po całej
    awatarii i się żali między innymi na grupie ( nie zaprzeczaj, bo mi ludzie mówią).
    Wiadomo, że hipokryta i przestępca nie potrafił sie wybronić, toteż załatwił sobie
    pomoc. Niestety ale głupiec głupca nie wybroni. Kiedy podejmuje się roli adwokata diabła,
    trzeba miec tego świadomośc, a także cokolwiek w głowie, co przedłoży się na racjonalne
    argumenty. Tutaj widać tylko godne politowania bez sensowne zdania. Nie ma mowy o tym jakim
    jest złodziejem i faryzeuszem Dawid. Nie wspomniano o akcji " jebac szczury" i propagandzie
    nienawisci, ani wypieraniu sie każdemu przewinieniu. Mamy za to garśc absurdalnych zdan w dodaktu
    kogos z niskim iq. Widac, że nie rozróżnia sie juz gry od rzeczywistości, skoro sprawę
    opuszczenia kubu okresla się mianem "życia prywatnego". Proponuje znaim zaczniecie coś pisać
    zapoznac się ze znaczeniem przysłów jak i nie używac słów, ktorych znaczenia sie nie zna.
    Teraz polecą cytaty z tego zbiorowego postu: "jak mozna być tak podła, niewyrachowana osobą"
    - tu chyba chodziło o wyrachowaną XD No własnie jak można? Spytaj sie Dawida. Podłosc to jest
    to co odwalał ze szczurami, wyrachowanie to kradzieże EGB i kłamanie, że się płaciło podjać
    fałszywe PDf z przelewów. Wyrachowanie, to bezczelne przeinaczanie faktów na swoja korzyść.
    "Nie oceniaj książki po okładce" - nigdy tego nie robie, nie oceniłam go poprzez pryzmat
    jego nie atrakcyjnego wygladu a zachowania ( Kradzieże, kłamstwa,wyzwiska, hipokryzja),
    dlatego też nie wtrącaj tu przysłowia które w tej sytuacji jest równie prawdziwe, jak to, że
    osoba której bronisz jest uczciwa ( złodziej,złodziej,złodziej). " Nie znasz go w realu, a
    takie rzeczy piszesz/piszecie" - no wybacz, wszyscy maja zamykac oczy? Udawać, że nie jest
    fałszywą gnida? XD Ten chłopak nawet nie uważa tego co zrobił za kradzież twierdząc, iż
    to luka w systemie. Okazja czyni złodzieja? Jak ktos zostawi otwarty sklep,a ten zostanie
    obrabowany, to wina właściciela, bo nie zamknął? Czy też tego co zawłaszczył sobie cudzy
    dobytek? Tak się tłumacza w sądzie i więzieniu kryminaliści. " Każdy ma prawo wyrażać
    swoje upodobania "- wiec w czym problem? Robie to. Nie przeinaczaj sytuacji z Salvatore,
    nazwałam Ciebie debilem, bo broniles Dawidka. Wiadomo, że debil debila będzie bronił.
    Nie obchodzi mnie, że tyle go znasz, że ci kupował EGB, że masz równie spatrzony pogląd
    na świat co on a także jesteś równie amoralny. Nie zniose po prostu takiej głupoty i
    zaślepienia. Poza tym porównanie nazwania kogoś do debila ( gdy na to zasłuzył ) a nazwanie
    kogoś kurwa dlatego, że nie chciało sie przyjac do klubu po ubrania za free jest nie na miejscu.
    Tak samo nie na miejscu by pouczał mnie ktoś taki jak Ty. Na screenach od Goldzi widac wyraznie
    jaki poziom sobą reprezentujesz, cytuje : jebac nacpanego, goldzia daje dupy za zupy amino,
    a także wyzywanie od dziwek itp Tak samo wiem, że anonomki na magicznej piszące, że dziewczyny
    z tsc to kurwy są Twojego autorstwa. Kompromitujesz się dzieciaku, wiesz? Widać, że intelektem
    nie grzeszysz, bo byś się zastanowił z 500 razy zanim napiszesz ( tak Twoje słowa przeciwko Tobie)
    " Nie czyn drugiemu co Tobie nie mile"- radze sie zastosowac wraz z Dawidkiem do owej rady.
    " Jakby ktos pisał o Tobie niestworzone historie było by ci miło" - no nie, lecz wszystko o nim
    to prawda, dlatego tak boli. Dlaczego kłamiesz w jego imieniu? Znajac prawde? Odpowiedz jest
    prosta bo jestes durniem. Niestety nikogo nie nabierzecie. Zbłaźniliscie sie tym postem XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokleje resztę, bo się nie zmieściła:
    Co ja bym zrobiła na miejscu Dawidka pytasz? Nigdy bym nie popełniła owych czynów, bo bym się
    sobą brzydziła. Skoro wypowiedz ma byc czysto hipotetyczna, to na jego miejscu przeprosiłabym
    wszystkich szczerze, przyznała się do problemów ze zdrowiem psychicznym i oddała w ręce
    specjalistów.
    Jeżeli będzie dalej kroczył taka ściezka, za pare lat będzie patrzył na świat
    zza krat. Prosze równiez nie zarzucac mi głupoty, bo porównując wpowiedzi moje i Twoje, widać
    jak na dłoni kto jest kim. Kto jest uczciwy i nie waha sie mowic prawdy, a kto broni
    i popiera hipokryzję. Skonczyłam, idzcie na grupkę się żalić. Ps Dawidek hipokryta probował
    wczoraj mi podawac pixelowa rekę jakby nigdy nic. Zenujace. I prosze sie nie podszywać pode mnie
    w komentarzach. Chcecie bronić diabła prosze bardzo, ale nie wmawiajcie innym, że to anioł.
    Jak pisałam na magicznej awatarii, próby bronienia te osoby to brnięcie w bagno, tonie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jebnij się dziewczyno w głowę bo masz z nią coś nie tak

      Usuń
    2. Tez tak myślę, ze z nią coś jest nie tak

      Usuń
    3. Napisała prawdę to ma się jebnac w łeb LOL
      Dawid jest złodziejem i nudesiarzem szukającym dramy, trzeba popierać :DDDDDXDDDDDDD
      Autorze czy autorko anonima mam radę jebnij się w łeb bo to z tobą coś nie tak
      /kamil

      Usuń
    4. Danuta weź ty się tak ostro jebnij w głowe i zastanów się nad tym co piszesz, twoje wypowiedzi są tak kurwa zakłamane jak cała twoja osoba. Przestań już dziewczyno żyć tą grą bo jest to aż śmieszne xD

      Usuń
    5. Dawid wszystko co napisaleś w tym komentarzu akurat jest o Tobie. Sam sie jebnij w swoja chora psychicznie głowę. Twoje wypowiedzi są tak zakłamane jak cała Twoja osoba. Przestań żyć grą, bo to az śmieszne.
      Zacznę od tego, że skoro sie postarales o miejsce na blogu w roli redaktora, bacz na swoja pisownię.
      Człowieku Ty nakręcasz drame, sprawa na magicznej awatarii była kilka dni temu. Tymczasem przez cały ten czas latałeś po calej awatari i zaliłes sie na grupkach. Teraz znowu robisz zadymę tym spotem. Ja wiem, że ta gra to cale Twoje zycie. Ja wiem, ze tylko tu możesz czuc sie kims, ale to nie daje ci prawa do takich zachowan. Hipokryto, nie okradłam nk, nie wyzywałam kogos sie potem wypierając, nie kreciłam porno tylko Ty. Naprawde wierzysz, że to nie miało miejsca? Lecz się, prosze. Martwie sie o Ciebie, jest coraz gorzej.
      Wierzysz w fikcje która powstała w Twojej głowie, wypierajac się faktów. Ok masz kompleks niższości, dlatego nakradles g i trafiles do topki aby zostac kims. To nie ambicja, byc top w grze. Ogarnij się, bo będzie gorzej. I nie mam na imie Danuta:) Jak się zwracasz po imieniu, wpierw je poznaj. Druga częsc wypowiedzi kieruje do Alex, gdyż Ty jestes za głupi. Alex, wiem bronisz go, lecz sama wiesz, że wszystko co zrobił to prawda. Ja wiem, że nie jestes głupia jak on i do Ciebie prędzej dotrze. Jest tylko jedno wyjście. Niech ten chory chłopak napisze post w którym sie przyzna do wszystkiego, przeprosi i obieca poprawę. Wtedy wiekszosc co mądrzejszych powinna odpuścić i nawet wyrazic aprobatę. Owszem znajdzie sie paru głupców cwanych z anonima, lecz większosc powinna docenic taki gest. Wczesniej juz to sugerowałam, ale on jest tak ograniczony umysłowo i zaslepiony, że nie dociera. Zrób to dla jego dobra, ja nikomu wbrew pozorom nie zycze źle. W tym momencie staram sie pomóc, bo sam się już pogubił.

      Usuń
    6. Pamiętam jak Angela pisała o tobie "Danuta" ah Dawidku za dużo Lemurka. Biedny nie znalazł się tam nigdy to musi sobie kręcić dramę na spotted

      Usuń
  9. jak to widać kurwa ze pisze Kuba z anonima lub podobny psychol. Dawid nie kradł, nie groził śmiercią chonaszczura XDDDDDD jebnij się w łeb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nikomu nie nie groziłem śmiercią i nie masz mnie o co oskarżać debilko/e
      / Kuba

      Usuń
    2. Nie mów mi debil, sam nim jesteś. Moze nie groziles nikomu smiercia, za to Dawid tak. Okradł też grę na kilkanaście tysięcy. To śmieć i niech się zamknie zamiast udawać ofiarę.

      Usuń
    3. Ale wiesz, że to nie jest twoja sprawa, że okradł firmę na tysiące? Firma wymierza mu sprawiedliwość

      Usuń
  10. Zależy Wam na kolejnej dramie? Nie może być chwili spokoju? 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co jak co, ale to ty rozkurwilas prawie awe na dwie czesci XDD

      Usuń
    2. Skoro tak uważasz najdroższa przyjaciół to się cieszę tym, że wspierasz mnie tak jak ja Ciebie 👍

      Usuń
    3. Julcia, jakby nie patrzeć, zrobiłą to samo co Ty ;D

      Usuń
    4. Haha Nico precież wiesz tylko ja popsułm grę swoimi monologami. Nikt więcej nie przyłożył do tego ręki 😊

      Usuń
    5. Alex na dramie zależy tym co pisali post. Więc kieruj słowa do nich:) miłego dnia

      Usuń
  11. Na chuj wy kochani się tak produkujecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie, też mnie to dziwi jak ludzie przeżywają grę.

      Usuń
    2. Przypominają mi te ich wypracowania jak normalnie zeznania na komendzie xdd

      Usuń
    3. Tu nie chodzi o produkowanie się czy coś w tym rodzaju, ale po prostu o dyskusję. Nie widzę nic złego w wypowiedziach ludzi tutaj, to że piszą dość sporo, nie widzę w tym problemu, sam lubię czytać długie komentarze

      Usuń
    4. Ojej, ojej, tacy wszyscy jesteście poprawni, tacy wyrozumiali, a to nie jest żadna dyskusja tylko wypociny żyjących grą ludzi.

      Usuń
    5. Wiesz, z doświadczenia wiem, że osoby, które wytykają innym, że niby żyją grą, są uzależnieni i tak dalej, same mają z tym problem. Co to w ogóle dla Ciebie znaczy "żyć grą"? To co może nie prowadźmy spotted, blogów, nie dołączajmy do klubów, nie grajmy w ogóle, bo przecież żyjemy grą. Najwyraźniej nie zdajesz sobie do końca sprawy o czym mówisz.

      Usuń
    6. Musisz być bardzo samotnym człowiekiem, jeżeli naprawdę Cię to wszystko interesuje. Inni mają z tego bekę, bo i jak się nie śmiać z tych "wypracowań"? Tłumaczenie się przed obcymi ludźmi faktycznie jest bardzo mądre i potrzebne...i jakie dojrzałe...

      Usuń
    7. Zapewniam Cię, że z moim życiem towarzyskim wszystko w porządku. Tak, interesuje mnie to, ale Ciebie najwidoczniej też, skoro sam komentujesz.

      "Tłumaczenie się przed obcymi ludźmi faktycznie jest bardzo mądre i potrzebne...i jakie dojrzałe..." Na pewno lepsze to niż siedzieć cicho.

      Usuń
    8. Glupi ma mało do powiedzenia, bo ma ograniczenia umysłowe. W dodatku często sa to słowa niecenzuralne. Ktoś mądrzejszy musi rozwinąć bardziej swoje myśli. Poza tym kto żyje gra ten żyje. Zauważ odobo która to zarzuca innym, że tu siedzisz i komentujesz. Czytasz te wypociny. Może z tobą coś nie tak?

      Usuń
    9. Ze mną???? Czy ja się tu z czegoś spowiadam? Mam z was ubaw i tyle. Gram w grę, więc naturalne, że czytam spotted i intersuję się co się w grze dzieje,ale wy to jesteście naprawdę zjebani buhahahahaha.

      Usuń
  12. Chociaż tyle, że Spotted znów ożyło 👍.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz rekord komentarzy tu będzie.

      Usuń
    2. Nom tyle dobrze, Uparta chociaż wyświetlenia sobie nawbija.

      Usuń
  13. Jak zwykle Dawid robi dramy. On naprawdę myślał ze po tym nagle ludzie zaczną go głaskać po główce i będą udawać że jest święty? Chlopak powinien się leczyć bo o ile wiem jest w pewnym stopniu uposledzony. Alex lubiłem twoje monologi, nie broń go on rozwalił te grę. W dodatku nie poczuwa się do odpowiedzialności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdania z anonimów są niestety gówno warte ;ccc

      Usuń
    2. zdania ludzi którzy nie grają od początku na nk i nie znają sytuacji również sa gowno warte
      ~ kasia

      Usuń
    3. Ale ja nie musze grać od początku w awe na nk żeby powiedzieć ze zdania z ustawień anonimowych są gówno warte

      Usuń
  14. Wiecie co? To co odwalamy tutaj na spotted czy na grze jest przejebane, zachowujemy się jak pierdol one zwierzęta walczące o fejm, uznanie i jebana atencję, bo nie potrafimy przeboleć faktu, że ktoś miał rację, czy nie zgadza się z naszymi podpunktami. Niektóre osoby na tej grze czepiają się kilku użytkowników takich jak Alex, Julcia, Kiero i inne osoby zachowując się jak stare baby które nie mają co robić oprócz monotonnego plotkowania i myślenia jak komuś tym razem dopiec. Wyzywanie od złodzieji, homofobów, tej która skłóciła awe jest P O P I E R D O L O N E! Super, że potraficie się nie chować za konarem drzewa, mówić swoje zdanie głośno, ale kurwa czasem trzeba to w sobie zdusic. Prokowujecie do jebanych dram, kłótni tylko po to żeby się posmaic i powyzywac kogos bo wam się zwyczajnie nudzi. Zluzujcie majty, bo Awataria nie jest po to. To gra która ma nam przynieść satysfakcję z gry, mile spędzonego czasu z przyjaciółmi. Nie drążcie spraw, które już dawno zostały wyjaśnione. Jeśli chcecie porozmawiać - zróbcie to prywatnie na awatarii i nie róbcie ogromnych dram gdzie inni ludzie chcący wyzywać robią przykrość właśnie w ten sposób, który możemy zaobserwować. Wejdźcie na luz, cokolwiek bo w końcu was stres zje p:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gram w tą grę dla niektórych ludzi i dla zabawy, a nie po to żeby z kimś się do chuja kłócić, dlatego zachowanie tych niektórych patologicznych ludzi mnie po prostu rozpierdala.

      Usuń
    2. Czemu nie walczyłas z leviatan, bałas się przegranej?

      Usuń
    3. Przegrana była ostatnim czego bym się bała najbardziej, powiedzmy że uderzyły we mnie sprawy prywatne przez które było mi niebywale przykro. A sama sprawa strachu, powiem tak, nawet jeśli bym przegrałam nie zaczęłabym się wykłócać czy cokolwiek innego, w końcu to była tylko zabawa której nie trzeba było brać na poważnie.

      Usuń
    4. Agatka masz rację w tym, ze jak ktoś ma problem powinien załatwić go prywatnie. Jak widzisz Dawid lubi pod publikę. Pogadaj z nim aby prał swoje brudy nie na forum a prywatnie. Pozdrawiam jesteś naprawdę fajna dziewczyna

      Usuń
    5. Kto robi pod niby publikę XD ? Myślisz że interesują mnie jacyś ludzie z pixelii których i tak mam szeroko i głęboko xDDDD?

      Usuń
  15. Od dłuższego czasu nie zaglądałem na spotted; z racji że naprawdę nie mam chęci czytać tych wszystkich wypocin ludzi, którzy nie mają nic innego w życiu do robienia oprócz grania w pixele, i tworzenia kolejnych nie potrzebnych dram. Zajmijcie się kurwa własnymi tyłkami, a nie ciągle szczekacie na wszystkich na tym spotted, i to dosłownie na każdego żeby wywołać kolejne nie potrzebne kłótnie i stworzyć kolejne dramy roku. Jeżeli tak bardzo się wam nudzi to zachęcam do ściągnięcia ubrać i pilnowania ich, a jeżeli czujecie duszę aktorską to zachęcam do pracy w teatrze! (Tak jak pisała to Alex☺️). Ostatnim czasem to poważnie chce mi się RZYGAĆ, podkreślam R Z Y G A Ć tym Polskim community który na każdym kroku czeka jak kogoś zwyzywać albo doprowadzić do gorszego nastroju, ogarnijcie już dupy ludzie, bo wasze zachowanie naprawdę przechodzi już kurwa wszystkie wszelkie granice, byłem ostatnio zbyt miły dla niektórych ludzi, ale widzę że tym bardziej jestem dla kogoś miły to ktoś tym bardziej tego kurwa nie docenia. I przestańcie do chuja żyć tą grą i przeżywać wszystko, bo są to tylko głupie pixele które i tak z biegiem lat znikną i pewnie większość z nas o sobie zapomni.
    Besoski 🥰

    OdpowiedzUsuń
  16. O G A R N I J C I E

    T Y Ł K I

    P O N I E W A Ż

    R O B I

    S I Ę

    T O

    J U Ż

    Ż A Ł O S N E

    O R A Z

    D Z I E C I N N E

    M A M

    N A D Z I E J E

    Ż E

    T A K Ą

    F O R M Ę

    P I S A N I A

    Z R O Z U M I E C I E 🥰

    OdpowiedzUsuń
  17. Hipokrytka się zesral i każe ogarnąć ogarnij się sam w dupie mamy twoje dramy przestań żyć ta gra. Musisz się bardzo przejmować skoro każdemu odpisujesz. Ludzie cię nienawidzą z twojej winy może pora naprawić błędy a nie siać ferment bo to jest już chore tak się przejmować pikselami

    nikt znamy ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem po niczyjej stronie. Dawid to kłamca i oszust ale nie należy jego mimo wszystko wyzywać. Uparta proponuję wyłączyć możliwość komentowania tego postu, bo wszystko ma swoje granice.
    /ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Z nudów policzyłam kto napisal najwięcej komentarzy. Dawid i Alex po 23, ajerkoniak 13, Nicolas z 11, Dominik 10. Wniosek? Osoby które pisały najwięcej najbardziej się przejmują i nakrecaja drame. Szczególnie Dawid i Alex co odpowiadają każdemu bez sensu. Szczególnie śmieszne jest jak Dawid do każdego anonima się pruje. Nie znam was ale radzę się ogarnąć. Szczególnie tej najwięcej komentujacej dwójce. Radze wam zrobić przerwę od awatari bo ta gra zryla wam mozgi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać ze się nudzisz skończcie już bo rzygam tym Dawidem ile można o tym nudesiarzu

      Usuń
    2. xDDDDDDDDDDD
      Widać że tobie też się nudzi jeżeli komy liczysz ..

      Usuń
  20. Nakręcam dramę? Po prostu nie zostaje komuś dłużna jeśli obraża lub ma jakieś "ale" do mojej osoby. A to jak określicie to Wasza sprawa. Cóż ja nie podczas lekcji wbijam aktywność w klubach ;), a na grze jestem dopiero po 20. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko winny się tłumaczy

      Usuń
    2. Jesteś w niezbyt wymagającym klubie, więc to co innego. Raczej niewiele osób wbija aktywność i rywalizacje podczas lekcji, prędzej po nich.

      Usuń