niedziela, 2 października 2022

Witajcie, mam informację dla administracji Plejady Awatarii bo nie mam się jak z Wami skontaktować. Wasz blog chyba nie działa (albo ja mam coś z kompem). Po 1 macie informację z boku wirtyny, że nie jest ona bezpieczną wirtyną. Nie chcę być złośliwą czy coś, po prostu chcę pomóc i doradzić w kilku kwestiach a Spotted jest jedyną drogą do kontaktu z Wami.



Sprawdzałam wszystkie inne blogi i każdy ma kłódkę obok wirtyny, a kiedy wchodzę na Wasz to nie ładuje się nic poza tłem (dopiero kiedy odświeżam to widać przez chwilę nagłówek i strony, ale potem wraca wszystko do punktu wyjścia). Jeżeli są tutaj osoby, które też to spostrzegły to napiszcie komentarz. Dajcie info, czy na telefonie jest taki sam błąd?
  • prawdopodobnie są wgrane jakieś błędne pliki, kody css/html lub coś w tym stylu (nie znam się na tym dokładnie)
  • co proponuję? założyć bloga - beta i stworzyć wszystko od nowa unikając kodów niewiadomego pochodzenia, zgrać szablon a obecny zresetować do punktu wyjścia (czyli pierwotnego kodu) oraz wgrać szablon, który zrobiliście na becie
  • inna propozycja to zgrać wadliwy szablon bloga i dodać go na wyżej wspomnianą betę, następnie pokombinować i odnaleźć błąd w kodzie lub rzecz, która w tym przypadku zawiniła
Mam nadzieję, że pomogłam chociaż w minimalnym stopniu. Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników Spotted i życzę miłego wieczorku!

~Midorme


7 komentarzy:

  1. na tel dziala ale jak wezme wersje na komputer to juz nie czyli masz racje

    OdpowiedzUsuń
  2. To że plejada nie jest bezpieczna wiem od dawna zawsze pokazuje czy telefon czy komputer ze nirzabezpieczone i niebezpieczna witryna Ale mogę wejść bez problemu tam. Zresztą Julia celowo korzysta z witryny http z nie https zresztą dawno to pisałam by coś z tym zrobić ale ma to w dypie

    OdpowiedzUsuń
  3. I one mają blog beta jak coś mi się wydaje ze celowo korzystają z http i wprowadziły zlosliee kody aby gromadzić info o odwiedzajacych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dniach (jeśli się wyrobimy z czasem) witryna z komputera powinna już być dostępna bez większego problemu. 😇

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chodzi by witryna była bezpieczna z protokołem https pindo

      Usuń