sobota, 23 maja 2020

Witam witam, zapewne długo wyczekiwany post przez świetego Dawidka (jak ktoś nie wie to ten co zajebal miliard eurogabek za free żeby umyć devilce dupe) NO A WIEC przychodze z ciekawymi rzeczami ponieważ jak to wiele z was uważa ze Dawid jest święty, cudowny i ze to on tu jest ofiara jaka z siebie robi. OTOZ KURWA MAC NIE. Spina ciągnie się już długo ale mi się wcale nie chciało z nim i jego żonka rozmawiać wiec się nie odzywałam. Dawid który mowi o kulturze i zawieszeniu wojny tworzy kurwa jakiś gang i każe zmieniać nazwy na „jebac szczury” jednym słowem wielka zenada. Oczywiście nie mowie ze my jesteśmy totalnie bez winy ale był czas kiedy serio go jebalysmy na ryj i gowno nas interesował no ale w tym czasie stworzył tem swoj gang i znów się rozpoczęło. Może zacznę od tego ze widzieliście pewnie topke z ostatniego tygodnia, spoko walka walką, rozumiem to ze przegrałam bo nje chciało mi się kasy na to wydawac ale przychodzenie do kogos jak cie przegonił i mówienie „to twoj ostatni raz” „i tak przegrasz” itp. (co będzie widać na ss pod tym lub nasteonym postem) jest totalnie żenujące, nie mam na to komentarza nawet. No ale wiecie przecież można rowniez życzyć komuś śmierci co nie? wyzywać od biedaków chociaż nie wie się ile ktoś ma pieniędzy, #piekielnassiepale, tworzyć gangi na awataria nk.pl, „niech cie auto pierdolnie, samolot albo cos” wszystko super co nie? Ale pamietajcie ze dawid zara zrobi z siebie ofiarę, będzie mówił jak to jesteśmy zazdrosne (oczywiście niewiadomo o co) Totalna zeeenada. Słuchajcie ja serio wiem ze my nie jesteśmy cudowne ani nic ale kurwa bez przesady, nie życzymy nikomu smierciXD Dawid jesteś żałosny, zesrales się i uważasz się za króla awatarii którego każdy wielbi, tragedia nie chce mi się słuchać, rzygam tym na prawde. Jak już mówiłam ss tu lub w innym poście. Pozdrawiam jedna z gangu patusek za które dawid nas uważa.







35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ty tu najmniej potrzebna jesteś, więc utkaj pizde

      Usuń
    2. no jakos kazdy potrafi zrozumiec o co chodzi, bo nie o poprawnosc tu chodzi

      Usuń
    3. No, ale mi nie chodzi o poprawność x DD

      Usuń
    4. dobra, nie udawaj głupiej pizdo

      Usuń
  2. Nigdzie nie napisałem że jestem święty, piszesz o mnie, że to niby ja się czyszczę na spotted. Teraz to ty sama to robisz. Przypominam wam że to nie ja od samego początku do was startowałem, tylko wy do mnie. A teraz myślicie że ludzie was nagle pokochaja po jednym poście i kilku screenach, kocham jak ciągniecie każdego za język a jak coś napisze to robicie screeny i dodajecie na spotted. #Żałosne
    A co do życzenia komuś śmierci, twierdzisz że podobno nikt nie życzył mi śmierci, ale jakoś osoby piszące na discordzie podające się za owe "szczury" twięrdzą co innego.
    Uwaga cytuje: "oby ci matka kurwo dedla" "obyś jutro skurwysynie zdechł".
    Ja w porównaniu do was nie ciągnę was za język ani nie dodaje żenujących screenów jak się błaźnicie, miłego dnia i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominam że chciałem się od was że tak powiem "odjebać", ale jeżeli wy za każdym razem piszecie do mojej żony albo napierdalacie z tych tortów jak ułomy, to wybaczcie ale ja cicho nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam ci komentarz na dole, jeśli jedna z nas cie atakuję albo twoją żonę ty atakujesz nas wszystkie, to tak nie działa naucz się tego, my nie odpowiadamy za każdą z nas tylko za same siebie/chonaszczura

      Usuń
    2. Tak, tylko że jak chcę wytłumaczyć coś z jedną z was to każda się wtrąca i zaczyna szczekać. Więc wytłumacz mi proszę, jak mam coś załatwić 1v1 jak każda zacznie szczekać xDDDDD? No może nie ty, ale większość z waszej paczki ;)

      Usuń
  4. ty jesteś nie normalny Życzył ci to chłopak o nicku ''buziwczółko'' nie my sam to wczoraj napisałeś, a co do tego to ty sie próbujesz oczyścić na spotted ja sie nie odzywałam prawie w ogóle już w tych kłótniach bo mnie to bawi, ale to ty zaczynasz, najpierw nas przepraszasz, a później robisz coś takiego, w tym momencie znowu próbujesz zrzucić na NAS wine/chonaszczura

    OdpowiedzUsuń
  5. Chlop potrzebuje uwagi-normalna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopie to że ktoś ci napisał że życzy ci śmierci to nie nasz problem - żadna z nas tak nie napisala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że ktoś z waszej paczki ma alzheimera.

      Usuń
  7. Ale o chuj wam chodzi? Widać że macie znów ból dupy o dosłownie wszystko, o to że moja żona wygrała 2 miejsce, o to że ktoś może mieć po prostu LEPIEJ na jakiejś głupiej grze. Nie mam już sił żeby się z wami wykłócać, gadałem wczoraj z kilkoma ludzmi z tsc i sami przyznali racje że zachowujecie się jak jedne jebane bachory, następny raz żaden z was niech nie szczeka, bo potem się dziwicie że ja bronie swoją żone czy przyjaciół z klubu.

    Przypomnieć wam jak ta wczorajsza drama się zaczęła? Ktoś z waszej paczki rzucał tortami do naćpanego i kopał go, ja po prostu go obroniłem pytając dlaczego się tak zachowujecie i dlaczego rzucacie do niego tortami jak wam nic nie zrobił. Ogarnijcie się juz, nikomu nie chce się już czytać o was, booo od ostatnich kilku dni to tylko o was wszędzie słysze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BAHAHAHBABHAHAHAB Dawid co ty pierodliszXDD, jak przegoniłam twoja zone to przylazles do mnie i zaczales wyzywac XDDDD wez sie kurwa nie pogrązaj bo ss z tego tez mam XDDDD

      Usuń
  8. Dawid, ignoruj te pizdy...... Zawsze robiły dramy i będą robić. -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawid napisałam ci NIE ODPOWIADAMY ZA ŻADNĄ Z NAS TYLKO ZA SAME SIEBIE, A TY WYSKOCZYŁEŚ DO KAŻDEJ Z NAS, a co do tego Życzenia śmierci to sam wczoraj pisałeś, że to nie my ci Życzyłyśmy śmierci tylko sam ''buziwczółko'' z, którym KRÓLOWA sie zadaje i jej mąż, więc teraz nie obracaj kota ogonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza "bóziwczółko" były może jeszcze z 2 osoby które pisały do mnie na discordzie; i życzyły mi śmierci.
      Podając się za "paczkę szczurów", jakaś Magda oraz Natalia.

      Usuń
    2. Dziwne, że nagle teraz sobie to wymyśliłeś, a nie wczoraj jak o tym pisałeś kto to pisał troche się to nie miesza z resztą

      Usuń
    3. Ty chyba z chuja spadles na jakim kurwa dc daj mi jakies ss bo nic nie pisalam takiego/Magda

      Usuń
    4. Dobrze, napisz mi na discorda, w końcu już go znasz. Prawda? Tam wyśle ci screena :)
      Nie mam zamiaru dodawać nic już zbytnio o was na spotted, no chyba że będę musiał. Na prawdę nikt już nie chce czytać o was, robi się to już nudne.

      Usuń
  10. Ja dodam tylko tyle do tej całej dramy, JebaćSzczury - krótko i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  11. XDDDDDD KTOS KURWA KOPNAL AWATARA ALE STRASZNE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nie straszne, ale żałosne. Wasze zachowanie jest po prostu żałosne, a później się dziwicie że po was jadą ludzie jak pierwsi zaczynacie każdą drame.

      Usuń
    2. Dawidku sam nam piszesz, że próbujemy sie z tego wszystkiego wybielić, ale jak można zauważyć to ty to właśnie robisz, nie my

      Usuń
    3. No jakoś to robicie, wybielacie się pisząc ten post, i tak mam wyjebane w opinie ludzi, ten kto ma oczy wie kto ma racje.

      Usuń
    4. to ty próbowałeś przekupić całe ROME żeby sobie dało nick ''jebaćszczury'' z nadzieję, że się złamiemy i odejdziemy z gry

      Usuń
    5. no z kopa dostal nacpany od willa a co on ma w ogole do tej sprawy xdddddd to ze ma z nim konflikt to my za to nie odpowiadamy a ty kurwa wyzywac zaczales nas bo nacpany dostal z kopa? XDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  12. Hehehe patrzcie, mowilam ze bedzie mowil ze nic nie zrobil

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbyscie tak wszyscy doslownie w jednej chwili utkali pizdy,to byscie dram ani problemow wyssanych z palca nie mieli bo to chore co wy wszyscy rb,pozdr/nikt z tsc ani rome

    OdpowiedzUsuń
  14. Weźcie już ogarnijcie się, ludzi nie interesuje wasza już powtarzana do znudzenia spina

    OdpowiedzUsuń
  15. jeabć rome / umit

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale macie w bani najebane pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. dawidek ma racje chronaszczurki se na to zasluzyly ;))

    OdpowiedzUsuń