poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Mam sporo znajomych na nk, którzy grają w Awatarię, sporo już też nie gra. No i w sąsiadach na Awatarii nie mam wszystkich, tak samo gdy wysyłam prośby o rzeczy do warsztatu to nie wszyscy mi się tam pojawiają co mam w znajomych na nk. Czy ktoś też tak ma? Bo mam kilka znajomych, którzy bardzo dużo grają w Awatarię i chciałabym prośbę o szkło wysłać do nich, a nie mogę, bo ich nie ma na liście. Dlaczego tak jest? Nie wiem może mam za dużo znajomych? Nie mam pojęcia.

4 komentarze:

  1. Moze znajdz chwile i usun znajomych, ktorzy nie graja bedxie latwiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tak gdy robiłam G na sposob ze znajomymi I przez dłuższy czas ich nie usuwałam. Awa po prostu ma jakis limit sąsiadów i jak jest ich za dużo to ich nie wyświetla, polecam usunąć wszystkich nie potrzebnych znajomych ;* / Kamcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak samo, bo mam ich za dużo i mi nowi nie dochodzą. Dochodzą, kiedy usunę innych, którzy już nie grają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe że coś kiedyś już im wysłałeś prośbę a oni ci nadal tego nie wysłali. Póki nie odpowiedzą na poprzednią prośbę nie możesz wysłać nowej...

    OdpowiedzUsuń