poniedziałek, 25 grudnia 2023

 Hejka, tę wiadomość kieruję do Wszystkich osób, którzy mają problemy z ładowaniem się gry. Dobrze byłoby mieć jeden post, w którym będziemy mogli się kontaktować w razie tzn. „wu”, ja już podałam informację dalej jeśli chodzi o Support, za moment będę pisać również do samej platformy VK Play Game Center, gdyż istnieje możliwość, że wina leży po stronie samej platformy, więc na spokojnie wszystko zadziała. Jeśli jednak ktoś chce może korzystać z VPN-u, dzięki któremu ponoć działa, ja jednak wolałabym aby tego typu błąd był tak czy siak naprawiony na wszelki wypadek. Dlatego też póki co, podaje takie sposoby rozwiązania problemu – jeśli, któryś nadal nie zadziała, będziemy szukali innych możliwości:

- spróbujcie usuwać pliki tymczasowe aplikacji: poprzez koło zębate/system/usuń tymczasowe pliki aplikacji/tak - spróbujcie odinstalować i zainstalować ponownie sam program VK Play Game Center - spróbujcie zrestartować swój router/modem, wyłączyć go albo z zasilania, albo guzikiem w zależności co macie i jak podpięte, - spróbujcie przełączyć się na Internet mobilny poprzez ówczesne udostępnienie transmisji danych i ze sparowanie go ze swoim urządzeniem, na którym gracie w Awatarię - spróbujcie zmienić tryb proxy (to menedżer połączeń, który pełni rolę serwera i zarządza komunikacją klientów z serwerami bazy danych) w ustawieniach: koło zębate/system/ tryb proxy/zawsze/tak (zdjęcie poniżej) https://prnt.sc/Zq6lcExJcTp7 Spróbujcie póki co te czynności, jeśli nie podziała będziemy kombinować dalej, aż w końcu zadziała. Istnieje również możliwość, że gra powinna zadziałać w momencie większej aktualizacji, ale to nic pewnego, dlatego też spróbujmy tego typu działań. Pozdrawiam ❤️

3 komentarze:

  1. event dodają temu nie działa dziękuje za uwage a teraz wypierdalać

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam do Supportu, odnośnie tych trudności i potrzebuje chociaż jednej osoby, która będzie chciała mi pomóc w dostarczeniu potrzebnych informacji. Ktoś chętny do współpracy? Mianowicie będę potrzebować screenów sprawozdania dla pomocy technicznej, faktycznie może być coś na rzeczy, że coś się popsuło, dlatego też potrzeba chociaż jednej osoby, która może to podesłać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Dziękujemy, za napisanie o trudnościach, jakie napotkałeś przy logowaniu się do Awatarii. Proszę o przesłanie danych diagnostycznych w menu Game Center wybierz "Pomoc" - "Zbierz dane diagnostyczne". zobacz zrzut ekranu - https://prnt.sc/b7v37hMzM8qq

    Po zakończeniu procedury zbierania danych otworzy się katalog z wybranym plikiem raportu, patrz przykład - https://cloud.mail.ru/public/WNyb/jAVEDzMEs
    nazwa Twojego pliku będzie inna.

    Dołącz ten plik do wiadomości zwrotnej w bieżacej rozmowie.

    Dziękujemy za współpracę w tej sprawie! Będę czekać na Twoją odpowiedź

    ***
    Jako, że przygotowanie takiego raportu jednakże troszkę schodzi, prosiłabym, aby ktoś to zrobił jak najszybciej - https://prnt.sc/CIFtJEKpPsnM i podesłał tak jak w przykładzie screen. Czekam zatem na odpowiedź od kogoś z Was. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń