sobota, 9 września 2023

 czy lubicie zajecia z wfu??

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Widać że lubisz sylwetka idzie na dno

      Usuń
    2. Ona już od bardzo dawna sięga aż bardzo dna, chłopcze ;* :)

      Usuń
    3. To widocznie pora schudnąć :D

      Usuń
    4. Chciałem dopisać jak jesteś najebany to nie włączaj neta i te buzki zachowaj dla siebie cieplaczku

      Usuń
    5. falszywka debilu przeciez napisal wyraznie ze schudl xDDD skoncz pierdolic codziennie o tych ludziach bo wcale wczoraj posta o gwen nie napisales to teraz pora hejtowac kolejna osobe nie jestem osoba co lubi dominika ale w przeciwienstwie do ciebie to sie wzial za zycie a ty nadal tkwisz codziennie na awie i placzesz o ludziach xDDD

      Usuń
    6. ten czlowiek jest w chory popadl w obsesje ludzi z tej gry xDDD nawet nadal gada o tej madness ktora nie gra juz

      Usuń
    7. A ty nie robisz tego samego ? XDDD mając obsesje na falszywce wszędzie go widzisz

      Usuń
    8. zajebisty chłopak z mateusza

      Usuń
    9. XDDDDDDDDDDD nmg psychiatryk mu nie pomógł jeden raz może drugi raz mu pomoże

      Usuń
  2. powinno byc wiecej zajec

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie osobiście zwykły zapychacz planu lekcji. Szczególnie gdy nauczyciel rzuca uczniom jedynie piłką do siatkówki do porzucania a sam grzeje dupę na ławce i całe zajęcia ma gdzieś. Co za tym idzie - również mam wf gdzieś i uznaje go za odpowiedni czas by iść i opierdolić tosty na stołówce

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam, choć skończyłam szkole wiec dobrze wspominam w-f

    OdpowiedzUsuń