sobota, 21 stycznia 2023

 Witam! Właśnie przed momentem na Magicznej Awatarii pojawił się zmodernizowany post z serii modowej „Rising Star”. Odnosząc się do wszystkich zgłoszeń i zawiadomień postanowiłam odjąć dodatkowe punkty z głosowania, które przyczyniły się do wybuchu owej sytuacji, którą macie możliwość aktualnie śledzić. Ja ze swojego miejsca chciałam przeprosić Wszystkich za powstanie tej akcji. Tabela uczestników oraz ich punktacja została zaktualizowana. Zapraszam do przeczytania krótkiej adnotacji związanej z tą sprawą - https://potterheadawataria.blogspot.com/2023/01/dzieciecy-bekit-wyniki-i-vi-konkurencja.html

11 komentarzy:

  1. Według mnie dobrze teraz postąpiłaś alex odejmując te dodatkowe punkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale teraz szarlocie i gabi musi dupka piec zaraz zrobi spam ze swoimi pato kolegami pod tym spotem

      Usuń
    2. albo wam bwm i dino xddddd

      Usuń
    3. Po co nas w to wplątujesz jak my w ogole nic nie pisałysmy o szarlocie XD To że za sobą nie przepadamy to nie oznacza od razu że to my napisałyśmy xd Pomijajac juz fakt ze nawet z nia i z jej przyjaciolmi nie gadamy wiec nie mamy nawet powodu by takie rzeczy pisac. A co do tych punktów to mamy to gdzieś bo przyszłyśmy do tej serii tylko dla zabawy xd

      Usuń
  2. Jakimi pato kolegami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. atruphaneura i pyszne pl

      Usuń
    2. wypierdalaj XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    3. ty catch me tez wypierdalaj xddddddddddddddddddddddddddd

      Usuń
  3. Kochany Anonimku wyżej! Ani mnie, ani Gabi wcale nie zaplecze dupka bo mogę Cię zapewnić, ze nic nas to nie interesuje. Ja jedyny mój glos jaki oddałam był na Matiego, a co do PATO KOLEGÓW to zupełnie nie wiem kogo masz na myśli, ponieważ w całej tej grze przyjaźnimy się tylko we DWIE, takze całuski i to ty podejrzyj dupke teraz /szarlotka

    OdpowiedzUsuń
  4. wypierdalaj alex

    OdpowiedzUsuń