środa, 11 stycznia 2023

 SZKOŁA ZAPRASZA - tydzień trzeci (standardowo jako nagłówek proszę dać)

Drodzy Uczniowie. Chciałabym na początku tego wpisu was bardzo przeprosić. Wiem , że było obiecywane spotkanie w zeszłym tygodniu ale z przyczyn niezależnych ode mnie , nie byłam w stanie nawet wstać z łóżka. Okropnie się czułam. Spotkanie zostanie nadrobione w innym terminie. Zapraszam na trzecie spotkanie z cyklu SZKOŁA ZAPRASZA, które odbędzie się jutro w (czwartek) 12.01.2023r. o godz. 21:00. Wydarzenie standardowo o nazwie SZKOLA z żółtą gwiazdeczką. Myślę , że postarałam się ogarnąć ciekawsze zajęcia niż na wcześniejszym spotkaniu. Jeśli nie wiesz co to są spotkania z cyklu SZKOŁA ZAPRASZA, zachęcam do zapoznania się z pierwszym postem informacyjnym ; https://spottedawataria.blogspot.com/2022/12/szkoa-zaprasza.html Nie mogę się na was doczekać , ;Kasia B Miłego wieczoru/dnia i do zobaczenia w szkole!

5 komentarzy:

  1. catch me jest u was uczniem? opuscil szkole w realu to przyda sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był tylko chwile raz na spotkaniu. Zepsuł mi dodatkowo telewizor i bim-boxa w sali gimnastycznej. ;Kasia b

      Usuń
    2. XDDD kocham go za to

      Usuń
    3. to za tego pierdolonego zenka

      Usuń
    4. nie ma czym sie chwalic ze sie babie zepsulo telewizor w pikselce xDDD

      Usuń