niedziela, 15 stycznia 2023

 Sory ale Trumna w tym przypadku ma rację - rozsyłać jej zdjęcia? I jeszcze jej znajomych? Po co? Dosłownie wróciła na grę i nic nie robiła poza tym że założyła tiktoka i blog do pomocy graczom bo tylko o tym słyszałam. Nie znałam jej wcześniej ale widać że dziewczyna się zmieniła, jest bardzo miła, pomogła mi w zadaniu i widać że próbuje jakoś ożywić tą grę i zrobić coś wspólnie DLA NAS, DLA GRACZY, bo w końcu coś się działo, było organizowane różne rzeczy, zabawy, tiktoki i mnie na przykład to cieszy! I to wy teraz odstawiacie jakieś chore pato akcje, nie ona XD Może robiła jakieś rzeczy wcześniej nie wiem ale pisała już że od tego czasu się zmieniła i szczerze? Ja to widzę! Poza tym mówiła że miała 15 lat a teraz ma 17, przecież ludzie dojrzewają do 25 roku życia. Chyba odstąpiła wam to miano "patologii" którym ją określacie Budowlanka, Fryzjerka i jakiś tam fałszywka.

Czisburger nie odchodź! Masz super bloga i tiktoka, bardzo pomoże on wielu osobom które dołączą do tej gry :) Brakuje nam takich osób jak ty i Midorme.

20 komentarzy:

  1. Dzieki tiktokowi trumny doszlo duzo osob, a takie kurwy beda probowaly ja zniszczyc. Zglaszajcie tych pojebanych ludzi do supportu za link z jej twarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDD ale kto normalny nagrywa w tym wieku tt z takiej gierki jak awa przecież tym nie zyska więcej osób XDDD na grę trumna ale masz nudne życie naprawdę współczuje

      Usuń
    2. A jednak zyskała. Mniej jadu i zazdrości ~Autor spota

      Usuń
  2. Trumna czemu piszesz o sobie spotted XD

    OdpowiedzUsuń
  3. XDDDDDD taka różnica ze midorme nie jest odklejona alternatywna kurwa i faktycznie robi coś ciekawego a trumna odpierdala jakieś chore akcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +1 aż dziwne ze post wyżej ktoś pisze o midorme

      Usuń
    2. przecież to trumna chce na sile ja wkręcic aby zwalić na nia wine po czesci lol

      Usuń
    3. Szkoda dziewczyny ;(( trumna wypierdalaj z tej gry

      Usuń
    4. mordo ja doslownie nic nie robie, jesli chcecie moge dac ssy rozmowy z catch me juz z grudnia ze jakis budowlanka cos odpierdala, a ja nawet wtedy konta nie mialamXDDDDDD /czisburger

      Usuń
    5. O a catch me to sobie sam radzić nie umie ze do ciebie pisze jak nie miałaś konta ale w sumie racja XD znajomi jego już wyjebali ma niego dupe to nowych musiał wziąć bo sam nie dawał rady XDD

      Usuń
    6. Fałszywka liż dupe

      Usuń
    7. I ten wasz jedyny argument XD fałszywka

      Usuń
    8. Lecz obsesje

      Usuń
    9. Anonimowy15 stycznia 2023 19:17
      O a catch me to sobie sam radzić nie umie ze do ciebie pisze jak nie miałaś konta ale w sumie racja XD znajomi jego już wyjebali ma niego dupe to nowych musiał wziąć bo sam nie dawał rady XDD
      Pokaż

      Usuń
  4. Nie wpierdalacje w to midorme bo nikt nic do niej nie ma Trumna opanuj sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ko kogo wpierdala? Mówię że dzięki tym osobom coś się działo ostatnio na grze ~Autor

      Usuń

  5. Anonimowy15 stycznia 2023 19:16
    mordo ja doslownie nic nie robie, jesli chcecie moge dac ssy rozmowy z catch me juz z grudnia ze jakis budowlanka cos odpierdala, a ja nawet wtedy konta nie mialamXDDDDDD /czisburger
    Pokaż złe skopiowałm

    OdpowiedzUsuń