poniedziałek, 23 stycznia 2023

 Chciałam się z wami czymś podzielić. To dla mnie trudny okres czasu ale naprawde nwm co robić. Zakochałam się w Czaro. Wiem, mam tylko 13 lat ale naprawde go kocham. Czuję się zrozpaczona. Codziennie oglondam jego filmiki, przeglondam jego insta, patrze na jego zdjęcia. Mam nawet nad łóżkiem jego zdjęcie oprawione w ramke. Nie mg się pozbyć tego uczucia, chciałabym go bardzo spotkać w realu. Miałam pojechać na obóz Teamu X ale rodzice mi nie pozwolili. Tak mi przykro, że prawdopodobnie nigdy nie zobaczę Czaro. Kocham jego włosy, jego twarz, jego usta, jego oczy, jego szyję, jego klatkę piersiową, jego dłonie... każdą jego część ciała. Jest po prostu idealny. Nwm jak taki ideał może chodzić po tej ziemi. Gdybym miała chociaż koszulke od niego to bym jom nosiła codziennie na sobie, wąchała jom, nigdy nawet nie prała. Tak wiem, jestem dziwakiem mi to nie przeszkadza. Chciałabym tylko raz uściskać Czaro....

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzieki w koncu cos nowego

      Usuń
    2. Ale ten post nie dotyczy awatari xddd tylko jest o teamX i dziewczynce co się zakochała w członki ekipy widać że dziecko no kto normalny się tak zachowuje

      Usuń
    3. no ta lepiej te same tematy walkowane xdd juz lepsze takie spoty niz wczesniejsze

      Usuń
    4. a czyjeś dane/zdjęcia dotyczą awatarii? czujesz ironie?

      Usuń
    5. czuć to smród bo catch me sie zesrał i napierdala linkami zdjec randomowej dziewczyny

      Usuń
    6. A ja tam polecam zamknac juz pipy i skonczyc temat catch me, trumny fryzjerki itd bo tak narzekacie ze spotted sie stacza a jednoczesnie walkujecie jedne i nudne juz tematy

      Usuń
    7. (to byla odpowiedz do anonima z 18:35)

      Usuń
    8. Ja polecam przestać użalać się nad soba i zaakceptować fakt bycia spierdoliną

      Usuń
  2. same, kocham czaro :***********************

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzban zdjęcia ludzi z awatarii dotyczą awatarii xddd jakby to były foty z lola czy mincerafta to już nie ty za

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kogo interesuje czyjas morda i to jeszcze wstawiana na złość? zapoznaj sie z regulaminem

      Usuń
  4. Niestety * nie tycza i przy okazji jak ktoś jest spierdolina to po daje swoje foty? Logiczne ze ktoś he wykorzysta ludzie mądrzy wiedzą komu ufać

    OdpowiedzUsuń