poniedziałek, 16 stycznia 2023


 

7 komentarzy:

  1. po co szkola skoro juz ktos inny ja organizuje + zgapilas pomysly na sale od Kasi xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to z nią organizuje xdd

      Usuń
    2. Kasia b nauczycielka mowila ze nie chce miec z nikim wspolprac wiec co ty pierdolisz

      Usuń
    3. kasia b wynalazla szkole

      Usuń
    4. im wiecej ludzi organizuje zabaw na grze tym lepiej

      Usuń
    5. Przepraszam zatem, pomyliłam osobę, całą akcję robię z @lovegoodx z Discorda (myślałam, że ona to niejaka Kasia), poza tym nikt nie wynalazł szkoły bo szkoła była jeszcze za czasów NK, dlatego nie ma tutaj mowy o plagiacie a bardziej inspiracji.

      https://www.youtube.com/watch?v=0draqFdQ_sQ&list=PLpfkvqtvk0c3S-nrUlNzLlwl6bTWs_31X&index=90

      Jeżeli chodzi o salę - tak, została zgapiona, ale nie od owej Kasi a osoby wspomnianej powyżej (z którą współpracujemy, a podczas tworzenia pokoju sama jej podpowiadałam o zmianie tapety oraz dodaniu elementów zielonych). Podejrzewam, że mamy tutaj do czynienia z tak zwaną twórczością równoległą. Jest też inna opcja - to @loovegoodx zgapiła ją od Kasi, a ja zrobiłam to po prostu nieświadomie. Ostatecznie mogę powiedzieć, że Awataria ma wąski asortyment mebli, jeżeli mówimy tutaj o szkole i większość osób od zawsze robiła sale w takim stylu.

      Usuń