poniedziałek, 26 grudnia 2022

 Czy jest mozliwosc poblokowania patoli i catch me?

26 komentarzy:

  1. najwieksza patola chronologicznie: chamuwa,chonaszczura,jej przydupas, królowa, piłkarzyk,budowlanka,fryzjerka,ćwirka,straxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +1 nich oni znika z tej gry

      Usuń
    2. Budowlanka to powinien być wyżej w tej chronologii patoli =d

      Usuń
    3. =dddddddddd nono

      Usuń
    4. kocham piłkarzyka budowlanke i fryzjerke

      Usuń
    5. the best duo budowlanka i fryzjerka

      Usuń
    6. Jak taka ze mnie patola, to może opowiesz mi coś więcej o tym, ja z miłą chęcią posłucham ;)
      - Ćwirka

      Usuń
    7. Możemy się na dc umówić xoxo

      Usuń
    8. Cwirko oni dodali bo dodali tez sie zdziwiłam

      Usuń
    9. Co??? Znaczy mogą mnie tam dodawać ale wolałabym usłyszeć fakty na dc aby mi trochę rozjaśniali tą patologię

      Usuń
    10. Tak mogą ale nie robisz zadnej patologi nie widzialam

      Usuń
    11. Dziękuje, właśnie dlatego chciałam to wykaśnić

      Usuń
    12. Może sie do ciebie odedzwą milego dnia Cwirko widzimy sie na awce

      Usuń
    13. budowlaniec to naprawde gej?

      Usuń
    14. przecież widać nawet po mordzie

      Usuń
    15. maka mokro masz

      Usuń
  2. Przecież gdyby nie oni to spotted by już dawno umarło XD trzymajcie tak dalej mordy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt nie chce czytac o patoli czego nie rozumiesz

      Usuń
    2. Ta gra od zawsze była patologia czego nie rozumiesz ?

      Usuń
    3. Jaki problem pominąć post jak nie chcesz czytać?

      Usuń
    4. wyjdz straxi to nie bedzie dram

      Usuń
  3. patoli i catch me XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaz im ten przejaw mojej patologii, tylko moze byc ciezko XD szukaj piesku szukaj!!!!!!

    OdpowiedzUsuń