czwartek, 6 października 2022

 Wkurwia mnie gdy ktos rowadzi blog i nie daje na nim postów wykręcajac sie brakiem czasu. Nie masz tez czasu by ogladac kretynskie seriale czy godzinami grac? Moze nie masz tez czasu umyc dupy czy wlosów? Chyba prowadzisz blog z pasji a nie za kare? Jak komus cos sprawia przyjemnosc robi to, proste. Nie musi sie zmuszac. Temat zawsze sie znajdzie, zawsze cos sie dzieje na grze, chociazby drama z Mateuszkiem XDD przykład taki a nie, ze sie przywalam bo głosno o tym. Sa tez utarte schematy czyli serie: stylizacja, wywiad itp a pseudo blogerkom ciezko cos napisac jak to pare minut zajmuje mniej niż wasze gnicie bez sensu na awatarii. rzykładowo dwie małpy z Plejadki dwie sa i obie miesiac cisza. Posty powinny sie pojawiac na blogach minimum 2 razy w tygodniu a jak sa dwie osoby to częsciej. I zanim bedzie krzyk to tak prowadziłem kiedys blog o innej grze. Bez roblemu wstawiałem 3-4 posty w tygodniu. Napisanie zajmowało mi pare minutek. Wiec kazdy kto nie ma na to czasu jest leniem śmierdzącym lub tez nie ma weny gdyż nie nadaje sie do tego. Dziekuje

8 komentarzy:

  1. sam se odpowiedziales, pisanie bloga nie jest za kare i nikt nie musi sie zmuszać 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec nie nalezy zakladac bloga proste

      Usuń
  2. No, no... mocne słowa. Dodam od siebie tylko tyle, że niektóre osoby nie chcą pisać postów na tzw. ''odwal się'' tylko jedną, dłuższą i porządniejszą notkę niż kilka krótkich i nic nie znaczących. Co do braku czasu - tutaj się zgodzę, czas zawsze się znajdzie - chociażby mamy od tego soboty. Szkoła nie jest do końca dobrym wytłumaczeniem nieobecności, ale przynajmniej powinno się czytelnika poinformować krótką notką - ''wybaczcie, nie będzie postów jakiś czas bo mam dużo sprawdzianów''. Dużo też zależy od weny, a tutaj nie ukrywam że i ja mam z tym problem. A kiedy nadejdzie zwątpienie i brak chęci, to będzie już koniec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby dotarło trzeba ostro. Pisze że jak brak weny to trzeba ratować się stałymi seriami jak np stylizacje poza tym serio nikt nie pisze na zapas postów? Często zdarzało mi się napisać z 5 w zapasie w razie braku weny czy gdy było wiadomo, ze nie będę mieć za dużo czasu w przyszłości. Chodzi mi też o zawód czytelników. Nie chce się pisać, nie ma się pomysłów to się zawiesza działalność lub właśnie informuje że okresowa cisza. Mimo wszystko uważam, ze jest o czym pisać. Chociażby nawet obecne dramy które przenoszą się aż na spotted. Napisać o tych ludziach lub wywiady wtedy przyciągnie się uwagę czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  4. I do Ciebie nic nie mam Midorme tak jak i do Alex bo jedyne coś robicie

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No XD Stefan tylko to potrafisz napisać głupi mlocie co założył bloga i nic nie pisze bo jest ledwo dukajacym XD analfabeta

      Usuń