środa, 28 lipca 2021

 Hej! Z tej strony administracja Spotted:Awataria

Tak jak już informowaliśmy z dniem 27 lipca 2021r. wraz z platformą NK.pl, na której funkcjonowała gra Awataria,  której została poświęcona owa strona - zostaje zamknięta. 

Łezka w oku się kręci, że to już koniec przygody z Awatarią, NK i Spotted:Awataria. Ale kiedyś musiało to nastąpić. Na tej stronie przewinęło się tyle dram, że nie sposób tego wszystkiego zliczyć. Pozostaną one już wspomnieniem, do którego będziecie mogli wracać bo Spotted będzie widoczne cały czas, nie zostanie usunięte czy ukryte. Ten spot jest już ostatnim, który się tutaj pojawił i już nic nie będzie wstawiane. Nie chcę się rozpisywać jakoś więc po prostu napisze

DZIEKUJĘ ZA CZYTANIE SPOTTED:AWATARIA, WSPOLNIE SPEDZONY CZAS NA GIERCE

Ja UPARTA chciałabym jeszcze podziękować pewnym graczom bez których awataria byłaby po prostu nudna: 

-NAĆPANY

-NAĆPANA

-HURREM

- ANGELA

-LEMURZYCA

-DZBAN

-BEAUTY

-DAISY

-TAKI TAKI

-PIĄTNICA

-JULCIA

-DAJ BUCHA

-GOLDZIA

-PAULA

-EMILY

-LIZUS

-ĆWIR ĆWIR

- DOMINIK

-DARKMOON

-RITVALZ

-ALLAN

-STIFLER

-DOMINIK

-DAWID

Trzymajcie się! 

Jak ktoś będzie miał do mnie sprawę to piszcie na snapie: spinkaaa123 

A tutaj na koniec umieszczam pare moich wspomnień ze snapa


























3-MAJCIE SIĘ! PA

31 komentarzy:

  1. Tobie Uparto również dziękuje za gierkę jak i pozostałym tutaj wymienionym osobom!

    OdpowiedzUsuń
  2. kc uparta, trzymaj się! <33

    ("aby naćpanego dupa bolała"? kiedy ja to napisałam i co autor miał na myśli)

    OdpowiedzUsuń
  3. I WYSZŁO NA TO ZE UPARTA NIE MA MĘŻA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ehehehehehe ! wreszcie ten pojebany portal upadł na najniższom kurweeeee!!! bardzo dobrze ryczcieeeee! nie szkoda mi was kurwaaaaaaaa ! bylam przez was gnembiona pomiatana zniszczyliscie mi zycieeee!!!!!! karma wraca glupie szmatyyyy!! została przez was zebsztanaaa robert natka julka nikodeem i cala gromada innych kurew! nienawidze waaaaas kurwa! wreszcie upadniecie! karma wracaaa!!!! bezbeckie dziwki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co bierzesz ale bierz pół, okej?

      Usuń
    2. jeb sie robert! najwyrazniej to prawda skoro masz bul dupy bosh

      Usuń
  5. Trochę smutno

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam wszystkich! - Kacper z WS, dziękuję za wspólną grę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest do ciebie jeszcze jakiś kontakt?

      Usuń
    2. Zależy kto pyta. Na pewno jakiś się znajdzie. Zawsze mogę założyć Instagrama...

      Usuń
  7. ehehehehe i jeszcze takie małe dopowiedzenie ode mnieee ! kurwa jak wam nie wstyd podłe dziwki!!!! ZROBILIŚCIE ZE MNIE SZMATE ZJECHALIŚCIE JAK DENTKĘ OD ROWERA KURWAAAAAA!!! ZNISZCZYLIŚCIE MI ZYCIE TYMI WASZYMI POJEBANYMI ARABAMIII ! huj wam wszystkim w dupe i to na wylot kurwaaa! załoze sie ze nawet w niedziele do kosciola nie chodzicie bosh miernoty duchowee! a zeby was wszystkich kara boska dosięngnęła za wasze pedalstwo i pospulstwoooo!!! dzicz pierdolona dała sie zaczipować szczepionkami bo im tak powiedzieli! za 2 lata wszyscy wymrzecie a ja bendę sie smiala na waszych pogrzebach bo tak wam dna rozpierdoli na pelnej kurwieeee!!! daliscie sie wszyscy wjebac w masowy eksperyment medyczny! masoni was wpierdolili w głembokie bagnoooo! nie bęndzie mi was szkoda kurwa! oskarzacie mnie to ze ja sie kurwie z tymi arabami a ja tyłka nie pokazuje tylko wy kurwa na tych waszych grupaaaaach!!!!!!!!! nienawidze was jlka natka nikodem i robert! pierdolcie sie nie chce miec z wami kontaktu I NIE WYPISUJCIE DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co tyle wulgaryzmów stosujesz? Co w sumie chcesz tym udowodnić, np. pochwalić się swoim ubogim słownictwem swoim patologicznym znajomym? Rodzice na pewno są z Ciebie dumni, jaką pokrakę wychowali :) Więcej kultury, dziecko i szykuj książki, bo za miesiąc szkoła

      Usuń
    2. w ośrodku mam praktyki a nie ksionrzki mądralooooo! nienawidze cie!! bosh a twoi sa dumni z tego ze jestes gejem! essa nauraaaa !

      Usuń
  8. Zyje tu ktoś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehhh. Tyle wspomnień, a tylko jedna gra. Kiedyś musiała mieć swój koniec, ale jestem wdzięczna za osoby, które tutaj poznałam. Tyle lat, a minęły w sumie jak jeden dzień ;). Zaczynałam tutaj prawdziwą grę w 1 gimnazjum, obecnie już 4 technikum.. Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę powodzenia w dorosłym życiu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęsknicie za kimś? Chcielibyście jeszcze raz z kimś popisać lub odnowić kontakt? Piszcie niżej imiona, nicki lub nazwy, a tamte osoby może wkrótce to zauważą i się uda.

    OdpowiedzUsuń
  11. kisne ja tutaj wiekszość robilam a nawet podziekowan nie dostalam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to już "znajomości" pochrzanione...

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby co to na my.games jest nowa awataria po Polsku i dużo osób z nk tam gra

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszamy na dsc Awatarii MyGames: https://discord.gg/W7QJv7n2

    OdpowiedzUsuń