środa, 28 lipca 2021

Podziękowanie za wspólna spędzoną przygodę w grze Awataria na NK!

 Hejka Wszystkim! Tutaj Dominik ;D. Szkoda, że sprawa z grą jak i spotted tak się zakończyła. Też będzie mi brakować wchodzenia tutaj codziennie i zamieszczania Waszych wpisów. ;/ W sumie to chciałbym podziękować wszystkim za grę u Was na portalu NK, nie grałem zbyt długo ale dużo wspomnień jak i poznanych mi osób zostaną w głowie! Dziękuje za wszystko i też chciałbym przy okazji podziękować Uparcie za to, że zatrudniła mnie na pomocnika na spotted w sumie nie sądziłem, że tutaj przepracowałem 8 miesięcy, bo dokładnie 27 lipca mija moje 8 miesięcy, tak szybko czas zapierdala haha. Tutaj daje mojego discorda w razie kontaktu do mnie: <<Dominik>>#5816 . Życzę Wszystkim udanych wakacji, powodzenia w życiu prywatnym, jak i zawodowym! Tutaj umieszczę kilka moich wspomnień które udało mi się odkopać























           







  





























2 komentarze: