poniedziałek, 3 maja 2021

 Ogląda ktoś Harrego Pottera?

10 komentarzy:

  1. Hejka! Ja, ja, ja! Jaką część lubisz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5, 6 i 7 - najlepsze części

      Usuń
    2. Celujesz na ostatnie trzy ("Zakon Feniksa", "Księcia Półkrwi" oraz "Insygnię Śmierci") ciekawy wybór chociaż według mnie najlepsze to 2, 3 i 6 ("Komnata Tajemnic", "Więzień Askabanu" oraz mój "Książę Półkrwi"). Łączą nas dwie rzeczy.
      1) Zamiłowanie do serii HP ⚡
      2) Obie/Oboje uwielbiamy "Księcia Półkrwi" ❤️
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. A masz jakiś ulubiony ship? ��

      Usuń
    4. Ulubione shipy niech pomyślę. Najlepszy paring według mnie to:
      - Romione (Ronald Weasley i Hermiona Granger) kradną jak dla mnie całe show,
      Pozostałe shipy, które lubię:
      - Nuna (Neville Longbottom i Luna Lovegood),
      - Drarry (Draco Malfoy i Harry Potter),
      - Remandora (Remus Lupin i Nimfadora Tonks).
      A Ty, które lubisz bądź uwielbiasz?

      Usuń
    5. Harry z Hermioną ;)

      Usuń
    6. A ja właśnie nie wiem jak można było wymyślić coś takiego jak Drarry :D
      Moimi ulubionymi shipami są:
      - Harmione (Harry i Hermiona)
      - Hinny (Harry i Ginny)
      - Nuna (Neville i Luna)
      - Romione (Ron i Hermiona)

      Usuń
  2. Drarry? Stoooop XDDDDDD Neville i Luna najbardziej uroczy ship

    OdpowiedzUsuń