piątek, 12 marca 2021

Czy tylko ja nie moge robić goldów :((

8 komentarzy:

  1. Również próbowałem i nie działa mi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi działa, ale przez to, że ileś razy trzeba odświeżać grę to zajmuje to więcej czasu. Ja zazwyczaj 300G robiłam w około 40 min. A wczoraj 300G robiłam ponad 2 godziny. Masakra... Mam nadzieję, że naprawią ten błąd i zacznie się gra normalnie wczytywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może zacznij g kupować biedaku zajebany

      Usuń
    2. Nie opłaca się inwestować w tą grę ;)

      Usuń
    3. Pokazałeś/aś ładny poziom dieciaku. Jak tobie rodzice wszystko kupują to nie znaczy, że ja moje zarobione pieniądze będę inwestowała w grę, a jak sam Dominik napisał nie opłaca się.

      Usuń
  3. Uparta ma niedojebanie mózgowe bo napisałam coś o stiflerku jej na tell i co? i nie wstawiła :B widzę że bardzo go kochasz skoro udajesz że zadne telsy nie przychodzą :D

    OdpowiedzUsuń