czwartek, 6 sierpnia 2020

Cześć. Chciałabym tutaj napisać o dość starej i nowej sprawie czyli o Izabelli i Patryku, a głównie Izabelli. Nie rozumiem dlaczego tak ludzie na nią gadają. Nie rozumiem też dlaczego w sondzie na plejadzie tylko osób zaznaczyło że będzie rozwód. Przypominam że jest to związek w grze. Na pewno w rl mają swoje połówki, i tutaj traktują to jako zabawę a niektórzy z was się tak podniecają, jak czytają że ma być rozwód, że nie wiem. Osobiście znam Izę, jednak ona nie wie, że piszę tego spota. Ona jest wspaniałą osobą z wielkim sercem, zawsze pomoże innym, zawsze potrafi doradzić i pogadać, spędzając czas z tą osobą. Wszystkie anonimki, które o niej źle piszą proszę aby ją poznały i potem się wypowiedziały. Będzie to najbardziej właściwa rzecz, bo nie wierzę w to, że ktoś powie o niej źle jak ją poznał. Odnośnie Patryka nie mam się co wypowiadać. Jest on bardzo specyficzną osobą, jednak każdy z nas jest na swój sposób dziwny. Jak nie wejdziesz mu w drogę, będziesz miał spokój. Znajdźcie sobie nowe osoby do ''gnębienia'' bo to już się robi nudne. Niech inni się poczują jak to jest kiedy ciągle o nich mówią. Pozdrawiam i życzę miłego czwartku

5 komentarzy:

  1. wypierdalaj z tym

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak piszesz to wszystko jest gra, wiec po co się tu rozczulasz nad Izabella? To, ze ja pochwalisz wcale nie zmieni zdania u innych- a ten kto będzie ja chciał poznać to pozna bez Twojej rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. kim jest izabela i patryk KTO TO JEST

    OdpowiedzUsuń
  4. chuj mnie jakaś izabela i patryk, stare prukwy awataryjne, a wy sie podniecacie ich pikselowym malzenstwem. ja ich nie znam, w dupie mam. ładnie okresliliscie ich mianem celebrytów. ogłoście tak każdego kto jest graczem powyzej 40+ i zdradza na prawo i lewo

    OdpowiedzUsuń