środa, 12 kwietnia 2023

 Kto to budowlanka i fałszywka ?

10 komentarzy:

  1. budowlanka to byly chłopak mąki który aktualnie jest z fałszywka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezle pokurwy z was

      Usuń
    2. nadal jestesmy razem w sekretnym związku /Budowlanka

      Usuń
    3. Zjeb!!!!! dziwie sie ze monczka z nim byla ,bardzodobrze ze ma teraz kochajoncego hlopaka (imie: Olek nazwa:deblowjob) oNi do siebu bardzo pasüją a takie budowlamki to nie powiny mieć wystempu na awe!!!!! Wy tylko ludzi straszycie i gnembicie nie wstyt wam???;!!! HÓJE!! Od mąki sie odczepiść wkońcu bo pożałujeta!!!bo takie zachąwanie wykracza ponad norme obowiuzującom na Awatari. Tak ci miło budowla życie psuc ludzioł????!!! niĘ chce jusz slyszeć wiencej hejtuw na moją bff mąke zapamientaj to se nara. myłego dnia pozdraiwam /Marek hotboy333

      dzieci z ADHD i tyle xd

      Usuń
    4. Pierdolnij sie w leb marek

      Usuń
    5. XDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    6. bódowlanka zgłoszam cie do sópport awutaria za chejtowanie monczki!! patolugia!!!! w moich żyłoch płynie klub ALAM. moji przyjaciele som najlepsiu na cało awatarie areszta to HÓJE!!!!@@ jeszcze jedno zło słowo o nich to niezawahom sie urzyc wobec was chejteruw norza WYTEMPIE was wszystkich abysmy mogli groć w spokoju !!!!! #freeALAM w nienawisci do chejtersuw tak zostałem wyhowany z mojim przyjaciołem Catcheme bendziemy was obraszać na sputted gry asz wam sie odehce grać!!! szystkich kto nas obrazi skonczy marny los na tej gże to moje ostatnie ópżedzenie MYŁEGO DNIA pozdrawiam
      /Marek hotboy333

      Usuń
  2. Nick budowlanka i fałszywka mówi samo za siebie ;**

    OdpowiedzUsuń