z góry sorry wiem że taki post już był niedawno ale nie był jakoś za bardzo popularny czy cos i zaginął w mroku dziejów . A więc jeszcze raz
Czy są w tej grze jakieś normalne osoby, z którymi można fajnie pogadac
Tak naprawdę każdy kto w komentarzu rekomenduję siebie jako "fajna osobe" - nią nie jest. Rozumiem, ze poleca osoba trzecia. Lecz ktoś sanego siebie? Co za zadufanie. Uwierz osobo ktora napisała posta szkoda czasu na szukanie igły w stogu siana. Wartościowe osoby są, ale jest ich bardzo mało. Tutaj będą się zgłaszać tylko te co szukają atencji i stanowia zaprzeczenie istoty rzeczy.Pozdrawiam
Wiem że wiele ludzi ma słabe nastawienie do Dawida. (Ja sama myślałam że jestem totalnym debilem z którym w ogóle nie można pogadać) ale jak z nim zaczęłam rozmawiać, to okazało się że jest na prawdę wspaniałym człowiekiem. Takie sytuacje właśnie uczą mnie, że nie powinno się oceniać ludzi po okładce, i samemu sobie wyrobić o kimś opinie
Są, ale musisz dużo szukać XD
OdpowiedzUsuńTaak, cieplutko polecam Królową Łez!!
OdpowiedzUsuńletitbreathe, chleb
OdpowiedzUsuńjestem zodiakalnym lwem woec to oczywiste, ze polece siebie:-3
OdpowiedzUsuńTak naprawdę każdy kto w komentarzu rekomenduję siebie jako "fajna osobe" - nią nie jest. Rozumiem, ze poleca osoba trzecia. Lecz ktoś sanego siebie? Co za zadufanie. Uwierz osobo ktora napisała posta szkoda czasu na szukanie igły w stogu siana. Wartościowe osoby są, ale jest ich bardzo mało. Tutaj będą się zgłaszać tylko te co szukają atencji i stanowia zaprzeczenie istoty rzeczy.Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńMogą być fajnymi osobami, które przy okazji też chcą kogoś poznać. :)
UsuńWiem że wiele ludzi ma słabe nastawienie do Dawida. (Ja sama myślałam że jestem totalnym debilem z którym w ogóle nie można pogadać) ale jak z nim zaczęłam rozmawiać, to okazało się że jest na prawdę wspaniałym człowiekiem. Takie sytuacje właśnie uczą mnie, że nie powinno się oceniać ludzi po okładce, i samemu sobie wyrobić o kimś opinie
OdpowiedzUsuńMerkury!!!
OdpowiedzUsuń