środa, 17 czerwca 2020
W sprawie tego że niby wywaliłem wszystkich z klubu...1.Nie wszystkich z 19/20 2.Osoby które wyleciały nie wybijały 300 AK /brały udziału w rywalizacji/ostatni byli aktywni z tydzień -dwa tygodnie temu (niekoniecznie wszystkie te czynniki były spełnione na raz) 3. Nikt nie informował że np: nie mogę/mam ciekawsze rzeczy do roboty i nie wbije AK/rywalizacji/nie pojawię się przez jakiś czas 4. Odeszłam z klubu z 3 godziny później -stwierdziłam że i tak niema sensu (nie dobijaliśmy nawet 1 skrzynki a o rywalizacji nie wspomnę bo nikomu się nie chciało robić najtańszych przedmiotów ani napisać że nie mają jak zrobić , pisałam na czacie grupowym więc jest dowód 5. Wszyscy nagle robicie się znawcami i jak tłumaczę jak to było to nie którzy twierdzicie że byliście świadkami (jak XD? Jak nawet nigdy was w tym klubie nie było )6. Jak zaczynacie na ten temat rozmowę to nie zaczynacie jej : czemu to zrobiłaś ? Po co? Dlaczego? Tylko jedziecie epitetami...7. Przywódca się wkurzył że wywaliłem aż około 20 bo chyba myśli że liczba coś daje nawet jak AK itp nie było PS.Wcześniejszy stan klubu to było z 43/55
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
I tacy są wkurwiający, nic by nie robili a rubiny chcieliby szmatławce... do roboty ;)
OdpowiedzUsuń