sobota, 23 maja 2020

Witajcie. Przedstawię się na sam koniec, by nie zajmować miejsca na starcie. Cóż chciałabym wypowiedzieć się odnośnie kilku spraw dotyczących jak to wszyscy mówią „Nudnej Awatarii” gdzie dzieje się tyle, że „Moda na sukces” miała by wielką konkurencję. No tak, nie o tym jednak dzisiejszy post na Spottecie, który tworzy Uparta. Od razu zaznaczam nie opowiadam się po żadnej stronie. Może powinnam? Cóż, jak zwykle robią wszystko na opak. Najpierw chciałabym przybliżyć narastające hejty na klub [tsc] The Society i [rome] Forum Romanum. Po poście na Lemurek Awataria opisującym klub The Society na Spottecie, jak i pod postem narastały konflikty odnośnie nieprawidłowych informacji. Czy była opisana czysta prawda czy kłamliwe oszczerstwa, tego się dowiecie jedynie od lidera klubu – I’m a boss. Cóż ja nie wiem jak naprawdę jest w tym klubie bo nigdy nie zdarzyło mi się w nim być. Wiem jednak to, że każdy lider na miarę swoich możliwości planuje i rozporządza swoim klubem jak może. Według swoich zasad i decyzji. Nie możemy oskarżać kogoś o to, że chce mieć porządek w swoim klubie. Dlatego robi tzw. „czystki”. Ludzie kochają plotki, ploteczki, plotkunie. Wiadomo bo kto ich nie kocha? Tym razem gracze Awatarii znów podjęli się rozpanoszenia „dram”. Co mogę poradzić? Chyba nic. Przejdźmy zatem dalej. Sprawa „Awa Gold” nie poruszam sprawy sprzed kilku miesięcy odnośnie darmowych eurogąbek, które były wielkim błędem serwisu społecznościowego „NK.pl” . Mówię teraz o fałszywych goldach kupowanych niby przez klub Forum Romanum. Już wielokrotnie członkowie tego klubu udowadniali nam swoją niewinność. Klub, który – Naćpany przejął po Kasi, która zniknęła z wydarzeń i bilbordów podniósł standardy. Lider jest bardzo zawzięty (z resztą podobnie jak autorka), dąży do celu. Czy po przysłowiowych „trupach”? Może i tak, może nie. Ja wiem czego ja chcę, a czego on pragnie? Sami się go zapytajcie. Wierzymy czy nie ufamy? Decyzja należy do Was. Kolejna „drama” tym razem na scenę wchodzą prawdziwi aktorzy* - Dawid, chonaszczura i inni. Konflikt między klubem The Society i Forum Romanum rozszerza się co raz bardziej. Tym bardziej każdy broni swojego klubu i przyjaciół. Bez wątpienia, każdy robi dobrze. Nie zagłębiałam się jednak bardzo w konflikt Dawida i szczurków  na pewno dla wielu to ważny konflikt. Ja trzymam kciuki, że się to jakoś wyjaśni. Niech moc będzie z Wami. Tak pokrótce dziś jak i wczoraj w rywalizacjach zmierzyły się dwa powyższe kluby, ponoć [rome] miało jakiś plan (dokładnie nie wiem, tylko to co widziałam co działo się w barze) odnośnie wbijania punktów aktywności. Dobry plan czy porażka? Od pamiętnych miesięcy na szczycie najlepszego klubu górują The Society, gdyż wygrywają praktycznie wszystkie mecze. Oni jako pierwsi osiągnęli 4 poziom klubowy i wciąż pną się w górę. Gratuluję szczerze  Są naprawdę dobrzy. Czy najlepsi? Cóż… Dodam tutaj również, że na szczycie rankingu klubów [rome] przebiło naszych mistrzów. No tak pewnie nie tylko ja zauważyłam, że dramy powstają miedzy tymi dwoma klubami. Pytanie samo nasuwa mi się na usta „Kto będzie następny?”. Na kim fani płotków wbija kły. Może na mnie? Chociaż wątpię. To praktycznie pierwszy mój post tutaj. Kibicuję obydwu klubom. Znam zarówno dobrze załogę The Society jak i Forum Romanum. Te dwie społeczności choć tak różne od siebie podążają tym samym mottem „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”. Na spottecie pewnie nie ucichną szybko te wszystkie pogłoski to dopiero początek mini wojny. Bardzo Was szanuję i lubię. Na sam koniec chciałbym dodać, abyśmy się nawzajem szanowali (chociaż w tym 1%), możemy się nie zgadzać w wielu kwestiach, ale nie doprowadzajmy do takich sytuacji jak ta. Kiedy przyjaciółka jest rozdzielona na dwie połówki. Wiem, że to tylko piksele i jakaś głupia gierka, ale z niektórymi żywię bardzo miłą relację. Pozdrawiam Zarówno I’m a boss i jej załogę, Naćpanego i jego członków także Upartą (gwiazdę Lemurka i fałszywego ślubu), która opublikuje ten post. Trzymaj się. Ludzie zawsze coś znajdą do hejtu, nawet najmniejszą sprawę wyciągnął. Miałam się przedstawić powiem Wam tyle, że pochodzę z mało znaczącego klubu [HP] niektórzy już wiedzą o kogo chodzi. Jeśli to wiecie gratuluję moi Drodzy Sherlocy jestem dumna. A teraz czas już na mnie. Życzę miłej gry <3 Niech zwycięży najlepszy, trzymam mocno kciuki. Aktorzy* - w dobrym słowa tego znaczeniu 

5 komentarzy:

  1. Czemu Ty jeszcze na Lemurku nie piszesz? Byłabyś idealna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rome to złodzieje możecie się tłumaczyć dawać fałszywe dowody ale prawdy nie zataicie. Tak się składa ze jestem byłym członkiem rome. Wiem co się tam odwala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja wyraziłam jedynie swoje odczucia co do moich przyjaciół. Chciałam podkreślić, że nie obstaję ani za The Society, ani za Forum Romanum, chociaż z niektórymi żywię miłą i życzliwą przyjaźń. Każdy ma swoje zdanie na ten temat. Życzę miłej gry i spokojnego wieczoru :)

      Usuń
  3. 23 year old Legal Assistant Travus Durrance, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Coffee roasting. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a GTO. wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń