niedziela, 24 maja 2020

Wiecie co rywalizacja, rywalizacją. Chce żebyście wiedzieli ze nikt od nas z klubu nie uważa się za lepszych od innych. Tym ze wygrywamy rywalizację pokazujemy jedynie ze zależy nam na tym i dobrym rozwoju klubu. Każdy z nas się stara tak jak może względem swoich możliwości. Pomagamy sobie wszyscy nawzajem. Nie jest tak ze u nas jest rygor i wywalają tak z dupy, zgłaszasz lub prosisz o pomoc i wszystko wyjaśnione. Każdy klub z którym mamy rywalizację stara się na miarę swoich możliwości, czy to z rome, star czy innym. Pamietajcie ze wszystko nie przyszło z niczego. Klub cos osiągnął bo wszyscy się angażują jak tylko mogą, to ze wygrywamy jest nasza praca i wysiłkiem który wkładamy w rozwój klubu i każdy kto tu jest się ze mna zgodzi. Mamy wzloty i upadki ale nie poddajemy się. Chciałabym żeby skończyła się ta klubowa wojna bo każdy robi co może. Nie piszcie „oo rome z tsc” itp. bo to żałosne, raz jest lepiej, raz gorzej. Każdy się stara. Zalecam zakończenie wojen które pojawiły się przez osobiste spory. Osobicie jestem z klubu bardzo zadowolona, pracuje na niego i opłaca mi się, polecam. Dziękuje za uwagę /członek tsc

3 komentarze:

  1. szacun za ten wpis; i tak zgadzam sie ludzie sie angazuja oraz staraja to trzeba przyznac. Zalujcie sobie komentarzy typu "to tylko gra" jesli ktos lubi w nia grac, niech gra, niech sie stara /czlonek tsc

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż w ostatnich dniach wypowiadam się na tej stronie bardzo często. Co jest spowodowane klubami [tsc] The Society i [rome] Forum Romanum. Zaznaczyłam potwierdzając przyszłość, że spory pomiędzy Wami się tak szybko nie skończą. Nie ingeruję o co dokładnie Wam poszło. Zarówno jeden klub jak i drugi są dla mnie ważne. Czy jest to sentyment do ludzi? Być może. Sama nie wiem. Jesteście kochani. Cóż wspomniałam już o tym wczoraj dziś jeszcze raz Wam przypomnę, jesteście świetnym klubem. Ciężką pracą osiągacie wyznaczone cele. Jestem pod wielkim wrażeniem. Naprawdę robicie i tworzycie jako społeczność coś pięknego. Uwielbiam Was za to. Zgadzam się z powyższą osobą w 100% chociaż nie wiem jak dokładnie działa klub. No bo skąd? No właśnie. Powtarzam się pewnie w tym krótkim poście kilkukrotnie jesteście wspaniali. Nie zapominajcie, że razem tworzycie jedno <3 - [HP] pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tsc najlepszy klub w jakim byłam! (i nie mam tam żadnych "pleców" ;p)

    OdpowiedzUsuń