niedziela, 24 maja 2020

Nie myślałam że dojdzie do tego, że będę musiała się wypowiadać na spotted, ale pierwszy i mam nadzieję, że ostatni raz zrobię to w poście. Posty na Oazie z tego co pamiętam miały pojawiać się we wtorki i soboty, czekałam we wtorek, czekałam w sobote- nic, żadnej informacji o tym, że postów nie będzie. I to ma być odpowiedzialne, o czym tak wspominała TakiTaki? Czego oczekujecie? Jeśli Top Model było przewidziane na około 3tyg a tu juz sie przedłuża o tydzień. Ola „qsiho” odeszla z awatarii- mówicie ze wystarczyła zwykła wiadomość.. hmm... co do tego, że posty się nie pojawią tez wystarczyła zwykła wiadomość. Prawda? Hipokryzja. Zanim zaczniecie kogoś oskarżać o dodawanie sobie głosów pomyślcie o tym, że może warto zmienić ankiety? W niedzielę napisałam do TakiTaki z informacją, że już nie będę brać udziału w Top Model z pewnych przyczyn (chcę to zostawić dla siebie), zmieniłam nick i wygląd, co już totalnie mnie wykluczyło z “programu”. Chciałam oddać miejsce Ali, ale rozumiem w pełni, że nie ma takiej możliwości. Wspomne o czołówce, do której zostałam zaproszona i poniformowana o niej 10 minut przed nagrywaniem, gdzie nie miałam za dużo czasu, a stałam 40 minut na marne do jednej sceny, która nie została wstawiona, bo nawet nie było dobrej organizacji. Wiem, że nie musze sie tłumaczyć, ale uwierzcie, że nie chcę mi się czytać wyzwisk na mnie, na Ole, klub czy Belinde przez niedopowiedzenia prowadzącej. Skoro oczekujecie od nas profesjonalnego podejścia, to same sie tym wykażcie. Wyzywanie od szmat dlatego ze zrezygnowałyśmy z Top Model? Albo wplątywanie w to klub STAR? Belinde? Jeśli macie do nas żal, to napiszcie co sądzicie w kulturalny sposób, a nie tworzycie teorie spiskowe. Wypowiadam sie tu trochę w imieniu Oli qsiho, ale znamy się bardzo dobrze i wszystko z nią ustaliłam. Zanim zaczniecie kogoś oceniać przez pryzmat jednej sytuacji w grze, pomyślcie czy same jesteście takie doskonałe w tym co robicie. Ty mnie nie pozdrawiałaś, a ja Ciebie i reszte czytelników pozdrawiam:) /shrkdf (teraz exhale)

8 komentarzy:

  1. Sama prawda zgadzam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powinni wracac do bloga bo sie nawet nie nadaja do tego XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszałam Cię kilka razy za to, że stałaś na marne podczas nagrywania tej scenki. A co ma do tego klub star i Belinda? Bo nie bardzo rozumiem. Spott był skierwany do Was, a nie do klubu. Poza tym co ma termin wstawienia posta do poinformowaniu o odejściu? Podejmuję decyzję, że odchodzę, to od razu piszę ją organizatorce.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeżeli chodzi o czas trwania konkursu, to cytat z bloga: Konkurs będzie trwał najprawdopodobniej do trzech tygodni. NAJPRAWDOPODOBNIEJ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. I nigdzie nie nazwałam Was szmatami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na nagraniach nas molestowalas... kazalas nam sie rozbierac pokazywac nasze cialo boje sie teraz patrzec w lustro zrobilas z nas tanie dziwki!

      Usuń
  6. Nie róbcie z tego takiej afery, przecież wszystko da radę zrobić i będzie ok, nie dramatyzujcie tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście w jednym klubie to po co załatwiać to na spotted? Nie poważne.

    OdpowiedzUsuń