środa, 27 maja 2020

Komentarz pod postem o graczu Adonais: Jakoś jestem w top aktywnych graczy często jestem na grze i nigdy nie spotkałem adonisa. Litości mały level z 18 image i wszystko nagle zaczął lądować w klub gdy doszedł ranking aktywności klubów? Każdy wie że to konto Dawida z kradzionymi egb. Rome jesteście gownem. Odpowiedz: - Dobrze, to może zacznijmy od początku. Adonis to konto mojego przyjaciela Przemka, nie wiem czy wiesz, ale w tą grę także grają osoby pełnoletnie; posiadające pracę. Nie będę pisał o szczegółach życia Przemka, ponieważ może on sobie nie życzyć abym pisał o tym na forum. No ale człowieku, zanim coś napiszesz, powinieneś się 100 razy zastanowić czy chcesz to udostępnić. Nie wiem czy kojarzysz sytuację, ale około 5 tygodni temu, byłem w topce na pierwszym miejscu. W ostatnim dniu Przemek wbił na pierwsze miejsce, po kilku letniej przerwie; w taki sposób go właśnie poznałem. Przemek jako osoba pełnoletnia z dobrymi zarobkami, ma prawo wydać pieniądze na grę, powinieneś/aś się cieszyć, ponieważ przez takich ludzi jak Przemek, ta gra jeszcze istnieje. Mam nadzieje że pamiętasz o takiej opcji jak "doładuj gold", za walutę z realnego życia, mam także nadzieje że również wiesz co to oznacza realna życie, masz chyba zbyt dużo czasu przez tą kwarantanne, że w ogóle masz czas udzielać się w tak żałosny sposób na forum. Ja osobiście staram się tu nie udzielać zbyt dużo, ale tacy ludzie jak ty, zmuszają mnie do tego. Ja rozumiem że wiele osób zazdrości mi moich osiągnieć na avatari, tak samo jak zazdroszczą klubowi ROME za tak wspaniałą ekipę oraz dobrze prosperujący klub. Pragnę także dodać, iż moje osiągnięcia są tylko i wyłącznie zapracowane ciężką pracą, a nie "kradzionymi egb", konto z 68lvl to przeszłość, założyłem nowe konto aby rozpocząć moją przygodę na nowo i udowodnić każdemu iż potrafię osiągnąć WSZYSTKO, bez jakiegoś BUGA na nk. Dodam także jeszcze jedno, w tym tygodniu wbiłem 23,500 okularków na snowboardzie, jakoś tego nie można kupić za "kradzione egb". Kocham was wszystkich, nawet moich cudownych hejterów, buziaczki <3 - Dawid

17 komentarzy:

  1. Wcale się dużo nie udzielasz. No gdzie. Nie musiałeś się pochwalić ile wbiłeś okularów bo to nikogo nie interesuje. Żałosny jesteś raczej ty, bo bronisz typa, którego dużo osób oskarża i to słusznie. Nikt. Powtarzam nikt nie wydałby tyle kasy na gre. Dlatego przestańcie już wkurwiać innych takimi spotami, ponieważ i tak nikt dalej nie będzie wierzył w kłamstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "nie będzie wierzył w kłamstwa" - Tak, wiem. To co piszę jest ciężko przyswajalne dla niektórych. No ale zrozumcie ludzie, są osoby których stać na to, dlatego kupują. ;)

      Usuń
  2. Wrócił po paru latach do gry? I ma taki mały level? I nie inwestuje w siebie a w klub? Co Ty pierdolisz. Ty jak kradles egb to w co pakowales? W siebie. I tak robi każdy. Rozwija postać image itp tymczasem mamy uwierzyć w te brednie, ze ktoś o statach noba ładuje kupe kasy w klub? Jebnij się zakłamany swirze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że zjada was zazdrość, no ale cóż. Przemek ma totalnie wyjebane w lvl, i tak zrobił duże poprawki na awie w domu, jak go gdzieś zobaczycie, to możecie do niego wbić i sami zobaczyć :)
    Poza tym, wiele ludzi wydaje ogromne pieniądze na gry, ja grając kiedyś w ową grę "moviestarplanet", jakoś 5 lat temu, wydałem około 2-3 tysiące złoty na owe vipy i walute w grze. Jak już mówiłem, Przemek z racji że jest pełnoletni i zarabia, ma prawo doładować sobię goldy na avie. Poza tym, kupując goldy zza granicy nawet tego nie odczuwasz.
    Przykładowo, w Anglii 200 funtów to 1000 złoty, a w Polsce za 1000 złoty to ty kupisz od chu**a goldów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''w Polsce za 1000 zł to ty kupisz od chu**a goldów'' (?) Skoro taki dorosły jest to zapewne płaci też za rachunki, musi się jakoś utrzymać, więc ciężko jest w to uwierzyć, że od tak z dnia na dzień za 1k kupuje goldy. Oj kłamiesz, kłamiesz...

      Usuń
    2. Człowieku, wyobraź sobie że istnieje także coś takiego jak "dobra praca", słyszałeś o czymś takim? Osoba z dobrym wykształceniem ma dobrze płacone, a tym bardziej w Anglii, w której po dobrym wykształceniu na godzinę masz 12 a nawet 22 funtów na godzinę. To jest jakoś 60-110 złoty na godzinę. Mam nadzieje że zrozumiesz w końcu fakt, iż na świecie jest wiele ludzi z dobrze płatnymi pracami, nie każdy musi pracować w Polsce za najniższą krajową, 2000zł miesięcznie.
      Buziaczki! <3

      Usuń
    3. DAWID WEŹ TY SIĘ NIE WYPOWIADAJ NA TEMATY NA KTÓRE NIE MASZ POJĘCIA! W UK JEST ZARABIA SIĘ WIĘCEJ (W PRZELICZENIU NA POLSKIE) ALE TAM JEST BARDZO DROGIE ŻYCIE. NIE BYŁEŚ - NIE WIESZ WIĘC SIE NIE WYPOWIADAJ. A SKORO MA TYLE HAJSÓW TEN ADONIS TO ŚMIAŁO MOŻE KUPIĆ MI G. MOŻE WTEDY UWIERZĘ, A TERAZ WYJDŹ BO NIKT CIĘ TU NIE CHCE!

      Usuń
    4. Zacznijmy od tego że wyłącz ten caps lock, po drugie, mieszkam w Anglii już 7 lat; wiem jak wygląda tu życie. I nikt nie będzie kupował ci goldów, sam sobie zarób na to, lub poproś rodziców. I jeszcze kolejna kwestia, "nikt cię tu nie chce", uwierz mi ze bardzo dużo osób chcę abym grał w awatarie, mam swoich szczerych i prawdziwych przyjaciół dla których gram w tą grę. Także nie pisz mi abym "wyszedł" ponieważ mnie tu "nikt nie chce". Nikt to nie chce takich pretensjonalnych ludzi jak ty, zajmij się lepiej grą lub realnym życiem a nie poniżaniem na spotted. Miłego dnia!

      Usuń
    5. NIKT, DOSŁOWNIE NIKT CIĘ TU NIE CHCE. NIE MASZ PRZYJACIÓŁ TAK JAK JULCIA! WEŻ WYJDŹ I NIE WRACAJ. TO NIE JEST OBRAZA, CZY PONIŻANIE - TO JEST SZCZERZA PRAWDA KTÓRA CIĘ BOLI!

      Usuń
    6. Wybacz, ale nie boli. xDDDDDDDDD coś ci nie wyszło :( XD

      Usuń
  4. Taka prawda z tym że adonis ładuje goldy jak z Dawidem gdy dostał się do topki uczciwie kupując g na co podawał fałszywe ss z przelewami XDD Jezu mogliście stopniowo te kradzione g wydawać to nie przyszła aktualizacja rankingu klubów i już trzeba było ponad 100 k wyjebac z noba. I jeszcze się wypieracie. Norma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrócił po paru latach gry? To ile niby gra?
    I na ile miał ta przerwę, bo nigdy go jakoś nie widziałem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo grał z samego początku, z dłuższymi przerwami, on także miał inny nick, po przerwie zmienił go na Adonais.

      Usuń
    2. Ghost Rider miał nick x D

      Usuń
  6. Pierdolenie bzdur, nikt normalny nie wyda na to tyle kasy. Trzeba serio nie mieć mózgu, żeby wydawać na tą grę kilka tysięcy złotych, żal. XD Zwłaszcza na grę, które upadnie 20 grudnia tego roku, więc tym bardziej zagranie 200iq. :) Dobre zarobki mówisz, czyli masz na myśli kradzież egb? :D Skoro Twoim jedynym argumentem jest tłumaczenie się tym, że masz pseudo "dobrą pracę" to pochwal się Nam co robisz w tej swojej "pracy". I jeżeli powiesz, że nie powinno Nas i mnie to obchodzić kim jesteś w życiu to znaczy że nie pracujesz. I na tym będziesz spalony. Poza tym ten przykład z tymi zarobkami z Anglii. Jeżeli pracujesz serio w Anglii to chyba wiesz o tym, że w Anglii, na klawiaturze zza granicy nie można pisać polskich liter, typu "ó", "ż" itd. Poza tym rachunki ktoś musi opłacać, zwłaszcza na internet, wodę, gaz itp. Poza tym widać, że to multikonto Dawida, bo macie niemalże identyczne litery w swoim nicku, to jest mieszanka alfabetu rosyjskiego i greckiego (?). Kolejna sprawa, masz jakiś dowód że kupowałeś LEGALNIE goldy? Pokaż chociaż 2 billingi z płatności, np. przelewem/blikiem/kartą kredytową lub inną płatnością, bo póki co nikt Ci w to nie uwierzy, póki nie pokażesz Nam dowodów. Wiesz, każdy w internecie może sobie pierdolić, że jesteś bogaty, pracujesz, wyimaginować sobie możesz wszystko, a w rzeczywistości jesteś pewnie oszustem i szarą myszką nie wyróżniającą się niczym od zwykłej globalnej społeczności. A klub "rome" to są kurwy zawistne i istne zombiaki siedzące w grze 24/7 tylko po to, żeby utrzymać top1 w swoim klubie i dążyć do chorych i pojebanych ambicji. Każdy zresztą wie jak to wygląda, nie zatuszujecie prawdy, sorry. :) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Dawid już wrzucał wcześniej potwierdzenie płatności ale i tak tyle ile tam wydał nie równało się z ilością G na jego koncie.

      Usuń
    2. Bez sensu takie pisanie, niby to prawda, ale po chuj komuś zaglądać do portfela, albo interesować się jego życiem, żeby coś nam udowadniał. Udowodnił, że jest oszustem, a teraz bez przerwy się tłumaczy. To wystarczy.

      Usuń