sobota, 30 maja 2020

Hej tu Emily, znana bardziej jako zdzira z rome (hehehe śmieszne beka) 

Miałam się nie wypowiadać na ten temat, jednak to idzie już za daleko a ja nie mam ochoty dłużej czytać bzdur pisanych przez anonimy. 


Na początku chce zaznaczyć, że nigdy ale to nigdy NIE chciałam wchodzić w żadną relację z ZAJĘTYM chłopem, a tym bardziej uwaga w GRZE. No właśnie, w grze ale niektórzy ludzie najwyraźniej biorą do siebie grę tak jak realne życie. 


To jest raz. Po drugie:

Z „szefuńciem” jedyne co mnie łączy to przyjaźń. No ja pierdole, chłop ma żonę i własny rozum, więc najpierw proszę doinformujcie się w jakiejś sprawie zanim coś napiszecie na forum. 


Po trzecie, reszta „zdzir z rome” czyli Paulina i Angelika, to naprawdę wspaniałe baby i nie zasługują na żadne wyzwiska które są kierowane w ich stronę. No przepraszam bardzo, ale zdzira, szmata, dziwka? Bo co? Bo żartuje sobie z przyjaciółmi i chociażby z przywódcą? Ludzie no proszę, bez przesady.



Na początku cała ta akcja była śmieszna, jednak z czasem wszystko się „przejada” i staje się po prostu żałosne. 


Mam nadzieję, że osoba czy tam grupka osób które wypisuje wyzwiska z anonima przemyśli pewne rzeczy i zaprzestanie pisanie bzdur. Jeśli nie, to proszę chociaż się podpisywać pod spotami w których jesteśmy wyzywane od dziwek. 



Miłego dnia czy tam wieczoru

Emily :)

6 komentarzy:

  1. Już nie udawaj takiej dobrodusznej, bo ciągle tworzysz wydarzenia w których wyzywasz np Angele z Lemurka i ogólnie jesteś fałszywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy od tego, że nie tworzyłam żadnych wydarzeń które obrażały kogokolwiek. Natomiast co do Angeli, to jedyne wydarzenie które powstało z mojego konta to #MuremZaRome :)
      Po drugie; skoro uważasz mnie za fałszywą osobę, to dlaczego nie napiszesz mi tego jak mnie widzisz tylko żalisz się z anonima?XD

      Usuń
    2. Pisałaś, mam ss i wysłałem też Angeli wiec ona też wie co o niej piszesz typu "angela czemu je*ałaś życie" W przyrodzie nic nie ginie kochana

      Usuń
    3. Anonimu może byś się przedstawiła / łeś. / Malina

      Usuń
  2. ig kristo_ferek zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Się dopierdzielicie do wszystkiego. Jak dla mnie zalosne te wasze zachowanie


    I jestem za Emily <33. Nie przejmuj się tymi nidiotami. Nie widzą ze to tylko gra, a się zachowują jakby to było w realu. -Malina

    OdpowiedzUsuń