poniedziałek, 25 maja 2020

jakie znacie najsilniejsze przyjaznie na awie????

29 komentarzy:

  1. Betonowykot, Diana i Skejter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I OWCA ŁUKASZ KURWAAA ALE BEZ SKEJTERA CHUJA JEBANEGO

      Usuń
    2. jebany chuju, w tej przyjazni mozesz mi loda robic co najwyzej /skejter

      Usuń
    3. ja ciebie tez ofcaa

      Usuń
    4. Dobra, żeby nie było ten temat rozwiązany/owca

      Usuń
  2. Mettisse i Madlen <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście me i Kirai 😂 (powyższy komentarz usunięty, ponieważ zrobiłam literówkę ☺️)

    OdpowiedzUsuń
  5. Belinda i Sandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzban i Julcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cho na szczury, królowa, natka i north zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle/chonaszczura

      Usuń
    2. ja tezz tak mysle/ druga chonaszczura

      Usuń
  8. gracz na i ok boomer

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm Bitch i I'm Boss <3 czyli Ja i Aeryn, bo mamy kontakt nie tylko w grze. Poza tym Marta jest wyrozumiałą
    i wspaniałą osobą. A , że tam ma słaba pamieć... #frendz#4ever#<3

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie chonaszczury, KRÓLOWA, natka i north, strasznie długo je widze razem już i nie chyba nigdy sie nie kłóciły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one chyba poza gra sie znaja

      Usuń
    2. Parę miesięcy, a nawet nie, to nie jest strasznie długo...

      Usuń
  12. Wikuś i słodka kotka
    Ps.jestem zazdrosny :,(

    OdpowiedzUsuń
  13. kc bartek i CiotkaKlotka

    OdpowiedzUsuń
  14. ja fevralevcad emmelina z kociontko oliwia kocham cie nigdy cie nie opuszcze obiecuje ci to naprawde 2 lata z toba misiu chce cie pocalowac w rl tak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Letitbreathe, Wylie, Pijany Bakuś, chleb i masło

    OdpowiedzUsuń
  16. Kar i mruweczka ps wczoraj była rocznica

    OdpowiedzUsuń