niedziela, 22 marca 2020

Hejcia. Tutaj Iz4_ (nie no na powa偶nie). Tutaj Izabela z Plotki Verr. 馃槅 Chcia艂abym cos powiedziec i przekazac. Pamietacie moze mojego spota ?? Wiem, zle sie zachowalam i mega za to przepraszam, nawet nie wiem juz kt贸ry raz ?? Ale mega zaluje tego, co narobilam na blogu, ale pamietajcie, ze to nie byla Wasza wina, tylko moja. Po prostu, zamiast dac swiety spokoj trumnie i innym, ja rani艂am innych. Wtedy spad艂a na mnie mega fala hejtu, 偶e od kilku tygodni, miesiacow nie pisalam wcale. Nawet chcialam sie dla Was zmienic, ale dalej byly fale hejtu, ze plagiatarstwo i wgl. Potem kompletnie ten hejt mia艂am w dupie i robilam co chcialam. Takze w tym spocie chcialam rowniez przeprosic Julie z AKI, tez juz nie popieram hejtu na ni膮, rozumiem, kazdy jest cz艂owiekiem, ale czy nikt z nas nie zrobil glupstwa ?? Tez mialam hejt, zawsze sie spotkam z hejtem, ale jesli sie tym nie przejmuje, to mam motywacje. Pozatym, wyzywalam Was, zeby sie bronic, ale serio nie wiedzialam, ze was to az tak urazi. Juz niedlugo lub dzisiaj pokasuje stare posty (spokojnie, mam kopie zapasowe), zrobie nowy wyglad bloga i bedziemy od nowa dzialac. Obiecuje, ze sie zmienie na dobre. Dla dobra ludzi, ktorzy mnie hejtowali oraz nie rozumieli mnie do konca i przedewszystkim fanow i widzow bloga. Pozdrawiam wszystkich moich hejter贸w i czytelnik贸w. /Izabelcia PS: Nie hejtujcie mnie odrazu, tylko uwaznie przeczytajcie i zrozumcie, co mam Wam do powiedzenia..

1 komentarz:

  1. 40 year old Structural Analysis Engineer Emma Cooksey, hailing from Laurentiens enjoys watching movies like My Gun is Quick and Web surfing. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Mercedes-Benz 300SL. wazne strony

    OdpowiedzUsu艅