środa, 5 lutego 2020

Cześć, tu Julcia. Chcę powiedzieć parę słów o dosyć kontrowersyjnej teraz osobie - Berlinka, a teraz szmaragdowa. Ostatnimi czasy, dosyć głośno o niej jest. Ludzie, jako że lubią dramy, co robią? Czytają to oczywiście i mówią dalej. Na spotted roi się od hejtów w stronę Berlinki i wcale się nie dziwie. Niby próbuje przeprosić, a tu nagle komentarze, że ktoś jej nie lubi. No cóż. Teraz coś ode mnie. Na początku, jak jeszcze Vanessa była Havanną, nie lubiła mnie, gdyż miałam sprzeczkę z Emilką. Tak ją zapamiętałam, że mnie nie lubi. To rosło i rosło, aż wybuchło. Zawsze coś musi mieć swój początek i koniec. Berlinka przepraszała mnie na Awatarii, aczkolwiek ja to zlekceważyłam. Nie były mi potrzebne jej przeprosiny. Wiecie co? Teraz trochę tego żałuje. Zauważyłam dopiero po rozmowie z nią, że ona jest tak naprawdę już na dnie i próbuje się odbić. Sama byłam na dnie jeszcze miesiąc temu i strasznie mi było trudno. Pisząc posta z przeprosinami mi łzy leciały i rozumiem teraz, jak Berlinka Się czuje. Dajcie szanse również Berlince. Dziewczyna się stara, a nie pisząc hejtu w jej stronę, naprawdę będzie dobrze. Nie pozdrawiam również pewnej osoby (każdy już wie, o kim mówię), która kazała Vanessie o kłótnie ze mną. Trochę to nie na miejscu. Ludzie. Dawajmy szanse wszystkim! Ja daje szanse Berlince, a wy również jej dajcie. Pozdrawiam, Julcia.

42 komentarze:

  1. AZ sie wzruszyłam Serio. Chcę się naprawic oraz zmienić swoje zachowanie w stosunku do innych.Zaczęłam od Julci bo to jej najbardziej zawiniłam i wiem, że głupie słowo "przepraszam, nie załata dziur w sercu, ale musicie wiedzieć, że pracuję nad sobą i zrobię wszystko co mogę byście mi zaufali. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Julcia szmata mówi o drugiej szmacie. Wy jesteście nienormalne... Julcia weź się ogarnij ty udajesz teraz taką zajebistą, milutką osobę, a tak naprawdę wszędzie na blogu, tutaj starasz pokazać się z jak najlepszej strony, żebyś była popularna i osoby, które cię nie znają myślały "ale ty jesteś super". A na awatarii nadal odpierdalasz takie rzeczy, że szkoda gadać. Udajesz dorosłą, a nawet podstawówki nie skończyłaś.. Żal mi cię. Lepiej za naukę się weź, a nie udawaj w grze kogoś kim nie jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie wiesz, aczkolwiek jestem już w technikum, a moja nauka ma się dobrze. Nie wysiaduje całymi dniami na Awatarii, a najzabawniejsze jest to, że właśnie Ty nie masz ciekawego życia. Wtrącasz się do mojego prywatnego życia, chociaż i tak jesteś dla mnie nieważny. Dodatkowo, już w sumie wiem, kim jesteś. (VS.) :p XD

      Usuń
    2. zamkinij ryja JULRYJÓWO

      Usuń
    3. Dawaj na solówe na awie

      Usuń
    4. A ja popieram powyższą odpowiedź anonima. Jestes strasznie infantylna, a swoim zachowaniem pokazujesz, że nie zasługujesz nawet na pogodzenie z Berlinka XDD Obie jesteście dziećmi, które nie mają, co robić hahahah bawi mnie te kłótnie, bo to pokazuje jak bardzo macie kawałek kamienia zamiast mózgu :)

      Usuń
    5. Jeśli mogę wtrącic jedno zdanko jeśli cie bawią takie kłótnie to po co tu wchodzisz i zzytasz nie chcę nic mówić, ale z twojego pisania wynika, że lepiej było jak sie kłóciłyśmy no wybacz jakk kogoś śmieszy takie zachowanie to omija spota, który go nie dotyczy a nie dodaje swoje 5 groszy i absolutnie nie wiem po co Pozdrawiam

      Usuń
    6. Rozumiem, że wiek 17 lat, to jest dziecko. No cóż. XDD Dawaj na solo na awe, a nie tutaj będziesz mi pisać swoje wypociny.

      Usuń
    7. Wchodzę, bo mogę, a Wy robicie z Awy przedszkole, a nawet dzieciarnie można powiedzieć. ŻE NA DA!! Jeśli ona jest pożal sie Panie Boże w technikum, to dlaczego jest taka ułomna? Ludzie w wieku 17-18 lat zazwyczaj już mają troche oleju w głowie, żeby sie kurwa nie kłócić w grze XD Boże to jest tak żalosne, że aż wstyd sie o tym wypowiadać. Mam nadzieje, ze Wam jutro dopierdolą kartkówkę z pszyrki i dostaniecie obie po piździe i weźmiecie sie za nauke, a nie za robienie gównoburzy w grze.

      Usuń
    8. Może być w Technikum po podstawówce więc jest jeszcze dzieckiem

      Usuń
    9. Ciekawe, dlaczego 40 latkowie na Awatarii robią dramy. Szkoda, że nawet ja już nie robię dram. XDD

      Usuń
    10. Akurat 40 latków na Awie jeszcze zrozumiem, jakieś odstresowanie się, bo mają prace, dom, dzieci. Może ta gra ich relaksuje, a wy małe, podstepne żmije cisniecie z nich beke. Nigdy nie widziałam, żeby jakas 40 sama z siebie wyskoczyła do kogoś, a gram od 2012 roku. Miałam styczność już z wieloma grupami tutaj na Awie, ale Wy jesteście nawjwiększą żenadą jaką widziałam. Już wolałabym patrzeć na kłotnie tych 30/40 latków, bo oni chociaż czasami mają jakieś poważne argumenty, a u Was chuj wie o co sie rozchodzi. Serio, wasze mózgi są porównywalne do kawałka kamienia, nic sie już z tym nie da zrobić, przykro mi.

      Usuń
    11. Jestem ciekawa, ile ty masz lat.

      Usuń
    12. chyba z 5 ma bo nie ma odwagi tylko z anonima ciśnie

      Usuń
    13. Nie ma 5, bo widać, że umie układać sensowne zdania z argumentami. Po prostu jestem ciekawa, ile ma lat, ponieważ zawsze ''dzieci'' są najgorsze, a ''dorośli'' Ci, co zawsze są najlepsi.

      Usuń
    14. Przykro mi, ale Twoja ciekawość nie zostanie zaspokojona. Dla mnie jesteś smarkulą bez polotu.

      Usuń
    15. Brak racjonalnych argumentów zmusił Cię do wykorzystywania zapożyczeń z Języka Angielskiego? Sama robisz z siebie imbecyla.

      Usuń
    16. Gadu, gadu, stary dziadu.

      Usuń
    17. O kolejna dziecina, która jeszcze nie skończyła edukacji. Dam Wam jedną radę, na maturze z Jezyka Polskiego, nie będziecie mogły podać na rozprawce tezy związanej z Awatarią, więc do książek.

      Usuń
    18. To był cytat z lektury, ale ok. Dzięki za radę, jesteś wielkim odkrywcą! :)

      Usuń
    19. Brawo! Przeczytałaś książke! To już pora by klaskać?

      Usuń
    20. Bardzo mnie teraz to śmieszy, że mieszasz nasze życie edukacyjne oraz prywatne z grą. Przecież, tak jak zachowujemy się w grze i na blogu, jest to czysta zabawa. W realu oczywiście jesteśmy inne. Taki jesteś dorosły, aczkolwiek na takie proste rzeczy nie wpadłeś. Dodatkowo, mam prawo wypowiadać się jak chcesz, czyli mogę napisać słowo z języka angielskiego. Dodatkowo, nie mam ŻADNYCH argumentów na twą wypowiedź, gdyż ona nie ma racji bytu. Bierzesz swoje myśli z dupy oraz udajesz ''tego mądrego''. Jest to dla mnie śmieszne, aczkolwiek dalej, dalej. Może zostaniesz aktorem.

      Usuń
    21. @Anonimowy klaskaj! Aplauz!

      Usuń
    22. Niezłe ziółko z Ciebie, skoro jesteś taka mądra, prowadzisz "życie edukacyjne" (?), a nie zorientowałaś się, że jestem dziewczyną i piszesz do mnie w formie męskiej, to niezła przyszłość Cię czeka hehe, może powinnaś zgłosić się do jakiejś poradni żeby zdiagnozowali u Ciebie dysleksje, albo jakąś inną DYSkoteke. I nie kochanie, nie robi na mnie wrażenia zmiana Twojego stylu pisania. Przejście ze slowa cringe na zdania "nie mam żadnych argumentów na twą wypowiedż, gdyż ona nie ma racji bytu", pokazuje, że jest to u Ciebie tylko chwilowe zjawisko jakiejś ładniejszej, dojrzalszej polszczyzny. W rzeczywistości posługujesz się słownictwem, które nie ma w sobie żadnego archaizmu bądź ciekawych sformułowań. Jedna wypowiedź nie sprawi, że będziesz mądra. Przykre, ale prawdziwe.. Nie udawaj kogoś kim nie jesteś, bo Ci to nie wychodzi ;)

      Usuń
    23. Czyżby prawda okazała się prawdą, a Wy drogie licealistki nie macie juz argumentów? Strasznie mi przykro.. Może troche zmądrzejecie od tej gównoburzy na awatarii, jak ktoś Wam w końcu powie o Was prawde.

      Usuń
    24. Wszyscy nosy w książki, ponieważ jakaś dorosła Panna, życzy od nas ,,nauki''

      Usuń
    25. Przykre jest to, że masz niby te 17 lat, a nawet sensownego zdania nie potrafisz złożyć. Co to znaczy" życzy od nas"nauki" "? Polska języka, trudna języka, szczególnie jak się jest Polakiem. Zajrzyj do tych książek, wetknij tam ten nos i może coś jeszcze z Ciebie będzie, ale więcej niż sprzątaczki nie przewiduje :)

      Usuń
    26. Ej dobra dziewczyno, teraz już jestem 100% pewna, że Ty masz max 10 lat. Na własnym blogu piszesz "modom" zamiast modą i próbujesz zjechać mnie swoją poprawką. Kurwa dziewczyno, weź włącz sobie wujka Google i wpisz tam słowo "Dysleksja. Kto normalny pisze to słowo tak jak Ty to zrobiłaś? Cytuje Ciebie- "Dyslekcja". Prawie się posikałam tam ze śmiechu. Proszę weź się nie poniżaj, na święta lub urodziny poproś o słownik, a po lekcji Języka Polskiego, poproś nauczyciela, a dodatkowe godzinny nauki ortografii.

      Usuń
    27. Po prostu nie chce nam się tracić czasu na niepotrzebne gadki.

      Usuń
  3. grunt to, że się pogodziłyśmy

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest tylko gra, która nie ma żadnych praw i każdy może w niej robić co dusza zapragnie. A ty Vaneska nie spieprz tej relacji, masz szansę się wykazać i przestań strzelać fochy. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Julka chyba zapomniałaś bo nadal jesteś na dnie i nic nie zmieniłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważajcie bo zaraz się zaraziliśmy Julkawirusem i dopiero będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Plakalas bo chyba ktos ci przylozyl cebule do nosa xd. Wiadomo ze klamiesz a berlinka przynajmniej jest szczera

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zlecaja ci promowanie parówek Berlinek ale ty źle zrozumiałeś tą reklamę.

    OdpowiedzUsuń