środa, 5 lutego 2020


14 komentarzy:

  1. WoW Superr Gratulejszyn Dzban & Bartek oby miłośc trwała jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt na to nie przyjdzie patologiczna sciero. :) Swoim zachowaniem na kanale pokazujesz tylko, jak bardzo ograniczona jesteś. Mamusia kultury nie nauczyła? Moze pokażesz nam coś więcej niż robienie z siebie idiotki pod publikę, bo to nie jest śmieszne tylko żałosne. Dojrzej w końcu.
    /Esme

    OdpowiedzUsuń
  3. Esme prosiłabym Cię o to abyś się uspokoiła Dobrze? Dzban publikuje na swoim YT co Chce a Ty jeśli ci się nie podoba nie wchodź.Serio Lubię Cię, ale przesadzasz lekko
    Dla mnie to jasna rzecz, że jeśli mi się coś nie podoba to nie wchodzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro wiesz co publikuje dzban z tego wynika, ze go oglądasz, więc to dla mnie jest nie jasna rzecz.To albo oglądasz, albo krytykujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Chuj wam w pizdy/ Renesmee

    OdpowiedzUsuń
  6. o kur ale poczulem zazenowanie esme jak przeczytalem cio ty pindolisz klucilbym sb ale to ni ma sensu aczkolwiek..............................................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aczkolwiek maslana jesteś gejem i uwielbiasz gdy ruchaja cię w dupsko i wypelniaja usta sperma

      Usuń
  7. Hah patologia?
    Przepraszam, ale związki przez internet są po prostu patologiczne. :)
    Za miesiąc biorę ślub z moim ojcem i takiego typu zaręczyny są całkiem normalne.
    Obecnie mam 16 lat i powiem, że łączy mnie zupełnie inny typ miłości niż rodzicielska z moim ojcem. Przez te parę lat odkryłam, że nikt w moim otoczeniu nie rozumie mnie tak samo jak mój ojciec.
    Dokładnie rok temu, w lutym mój ojciec klęknął i podarował mi swoją miłośc w postaci pierścionka zaręczynowego. To jest piękne, prawda? No właśnie.
    /Esme

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się pode mnie nie podszywać, Trumna?
      /Esme

      Usuń
    2. Możesz się pode mnie nie podszywać? Oba komentarze wyzej?! Prawdziwa Esme. Jak ktoś chce na NK to proszę bardzo:memento mori. Zapraszam
      /Prawdziwa Esme

      Usuń
    3. nie podszyfam siem pot ciebiem! nie kłam!
      to valide! *wsadza palec w dópe i oblizóje zmyslowo*
      /Esme

      Usuń
    4. Dziś nasza noc poslubna corko.
      Mam nadzieję że bandę twoim pierwszym.
      /ojciec Esme

      Usuń