piątek, 10 listopada 2023

 Lubicie drwala z maka?

9 komentarzy:

  1. nie smakują jak pomyje

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiedziałem że to napiszesz. Nawet nigdy nie miałeś okazji go spróbować xdd Jest wart swojej ceny , to już nie są kanapki z pasztetem , takie jak matka zrobi. Stary bądź realistą.

      Usuń
    2. Skąd wiesz, że nie miałem okazji go spróbować? Wole troszkę dopłacić, by zjeść z wołowiną 100% i lepszymi dodatkami, niż płacić tyle za kotleta odmrożonego. Następny który wie lepiej o moim życiu niż ja sam? XDD Nie wnikam w co jesz, ale jedynie mogę Ci współczuć życia, którego za pewne nie masz że wiesz lepiej ode mnie co próbowałem, a co nie. XDD

      Usuń
    3. kazdy ma prawo do wlasnego zdania i nie kazdemu musi smakowac ta kanapka
      skonczcie juz to wpierdalanie w kogos zycie bo to nudne w chuj jest

      Usuń
    4. kanapka ta to jebany syf i rozczarowanie powinni nigdy tego na sprzedaż nie dawać bo to dla idiotów którzy smaku nie mają i by nawet gównoz jedli i by uważali że dobre

      Usuń
  3. Ten drwal to jest dosłownie gówno. Jak go jadłem to miałem wrażenie jakbym jadł zwykłą mrożonke z biedronki. Nie polecam stanowczo a jak już to jakiś inny dobry fast food typu kebab i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten drwal dupy nie urywa, a co roku łapie się mimo wszystko na zjedzeniu go minimum raz na zimę. Chyba przez ten mocny hype na to

    OdpowiedzUsuń