piątek, 17 listopada 2023

 Alex nadal masz wyjebane na bloga?

1 komentarz:

  1. Hej! Nie sądziłam, że ktoś za tęskni za blogiem, który według Waszej opinii jest taki zły i powinnam go już od dawna zamknąć, a jednak. Schlebia mi to, ale jeśli będę miała wrócić do blogosfery muszę mieć na to czas i wenę, a póki co nie mam ani tego, ani tego. A nie chce pisać kocopułów po to tylko żeby coś było, takie robienie posta na odwal się to nie dla mnie. Więc co mogę powiedzieć, albo uzbroisz się w cierpliwość i zrozumiesz, że poza grą mam też życie prywatne, w którym w ostatnim czasie dużo się dzieje, albo dalej będziesz wytykał mi, że robię coś nie tak jak wszyscy oczekują. Decyzja należy do Ciebie, ale jeśli masz podobne pytania to rozwiązujmy to na grze osobiście, a nie za pośrednictwem anonimów. Tak czy siak miłego wieczorku ❤️

    OdpowiedzUsuń