czwartek, 19 października 2023

 Ten film z moim udziałem opublikowany został przez Ritvalza I mam na to niezmierne dowody że to jego robota przedstawię wam więc:1. OBA FILMIKI gdzie jest ss z moim pixelem widnieje znaczek do przebrania czyli musiał być to chłopak. 2. Dzisiaj 18 października wyzywalem się w wydarzeniach z ritvalzem i nagle tego samego dnia pojawiło się video o mnie czy to nie jest przypadek? 3.Nagle jak zaczęło być głośno że ritvalz to afrodyta on nagle pojawił się dzisiaj razem z nią a rzadko kiedy sie pojawiał na 2 konta czy to również przypadek? Pewnie ritvalz na 2 lapku sobie odpalił afrodytke haha . TO JEST POJEBANE jak zaczęliście mnie wyzywac wasz ritvalz gorzej ode mnie odpierdalał i to wy powinniście jego wyżywać a nie mnie /fałszywka i tak będę was wyzywać i gnoić

14 komentarzy:

  1. co ty pierdolisz odklejencuXDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie trafiłeś mateuszu drogi kto zrobił filmik, powodzenia dalej 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ritvalz i fałszywka na tym samym wózku jadą XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma kto cie już bronić i naprawdę musiałeś napisać na spotted aby ci dali święty spokój?

    OdpowiedzUsuń
  5. to sa niby niezbite dowody? xD ja tu widze jedynie twoje domysly

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też Ritvalza nie lubię bo on mi dokucza jak i każdemu Jedyne w czym sobie radzi dobrze to w tym, wyzywanie i gnojenie innych i hakerka Nie pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokucza? bo byl jebany irl i nadal jest to teraz musi pokazac jakim to koksem tylko i wylacznie internetowo jest bo jest zwyklym wyrzutkiem irl pozdro wariatko

      Usuń
    2. Nadal jest koksem 💫👅

      Usuń
  7. dwa chłopy co mają giga odklejke i problemy ze soba, co sie dzieje z tym światem? Rozumiem że można do kogoś czuć nienawiść, ale do takiego stopnia, aby tworzyć coś takiego? Ani jeden i drugi nie jest zdrowy, takich osób nie można zaliczyć do ludzkości, co jeszcze takie osoby nie powinny mieć dostępu do sieci, bo stwarzają zagrożenie dla innych ludzi, tutaj powinna wejść zasada eliminowania szkodliwych czynników.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko czekam co ten bezmozg jebany jeszcze na mnie wymyśli xFFDD on ma chora głowę imbecyl ale fajnie się to ogląda z drugiej strony jak ktoś po tym śmieciu jedzie bez trzymanki //ritoslaw

    OdpowiedzUsuń
  9. paraolimpiada dwójki osób kurwa bez życia będąc jeszcze dorosłym XDDDDD kurwa perełka 21 wieku

    OdpowiedzUsuń