środa, 2 sierpnia 2023

 Az tak administracje spotted boli prawda o tym, ze sa stronni?

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. napisz jeszcze 30 razy na tellonym o tym jak ciebie boli przeczytanie regulaminu

      Usuń
    2. dobra dzban, bo zaczynasz mnie po prostu wkurwiać. Przeczytałam cały regulamin i co w jest w nim powiązanego z spotami? Notorycznie jest jak widać łamany regulamin poprzez redakcje spotted "Zakaz dodawania spotów o identycznej tematyce. Nadmiar będzie usuwany." oraz " Bezsensowne spoty wyzywające lub opisujące głupoty itp. nie będą umieszczane. (Chyba, że wypowiedź zostanie rozwinięta" Ciągłe dodawanie spotów o tematyce Rejven, jakieś zjebanej cegłówki czy jak te pizdy mają chuj wie co, to jest okej, ale spoty o treści naruszającej "dobrą" reputacje znajomych redakcji są pomijane. Jeżeli każecie innym stosować się do regulaminu, to wy również powinniście nawiązywać swoją "działalność" do niego. Naprawdę wasze zachowanie redakcji jest już bardzo karygodne. Tak chamskiej społeczności już dawno nie widziałam. Dzban ma ciągle problem o to, że ktoś coś pisze, Dominik wkurwiony odpisuje, że komu by sie chciało wstawiać spoty w weekend. To po chuj wy jesteście? Macie jedno zadanie na tym jebanym spotted i jeżeli nie chcecie jego prowadzić to zamknijcie w pizdu ten spotted i niech osoby aktywne na grze otworzą nowy Spotted. Po co wy to w ogóle ciągniecie? Po pierwsze żadnego zarobku z tego nie macie, po drugie robicie nam po prostu kazanie za to, że RAZ NA DWA DNI udało wam się znaleźć czas na wstawienie spotów. Nie macie czasu? To wypierdalajcie, naprawdę nikt was tu nie trzyma. To jest wręcz frustrujące, co tu się odpierdala. Z moim komentarzem wiele czytelników się zgodzi, bo prawda i "newsy o innych" są po prostu usuwane, przez co czytelnicy nie mogą poznać zdania innych graczy. Od kurwa roku czytam ciągle o jakieś budowlance, rejven i innych chujostwach, co mnie to obchodzi. Niech wreszcie będzie rzetelność i wstawianie wszystkich spotów, bo po coś kurwa ten zasrany spotted jest XD, prawda?

      Usuń
    3. Też mogę się wkurwiać bo zarzucasz nam stronniczość i jakieś rzekome pikselowe przyjaźnie. Nie mówię ci o stosowaniu się regulaminu tylko o jego znajomości, bo jak widzę nie rozumiesz dlaczego jakieś spoty zostały pousuwane.
      3. Spot umieszczony na stronie Spotted: Awataria może zostać usunięty w skrajnych wypadkach, np. na życzenie w przypadku, gdy spot dotyczy czyjejś osoby.
      Cała filozofia. Niektórzy dodają do swoich próśb o usunięcie, by już nie wstawiać o nich spotów, więc tego też nie robimy. Nie wiem o który konkretny spot ci chodzi, więc się nie odniosę.
      Nie mam ochoty setny raz tłumaczyć, że nie mamy tu żadnych znajomości. Wiesz mi lub nie, ale mam to absolutnie w dupie gdy ktoś mi znajomy zostaje tu zwyzywany. (chyba, że również należy do osób które poprosiły o niewstawianie na ich temat tresci). Nie jestem człowiekiem, który tak troszczy się o kogoś kogo mogłam trochę polubić w grze dla dzieci. Bez przesady.
      Jeśli chodzi o twój żal o nasze wyjebanie w te spotted to sama sobie odpowiedziałaś.
      Nie zarabiamy, nie mamy czasu i wydaję mi się, że normalni to zrozumieją. Nikomu nigdy nie robiliśmy kazania, że musimy wstawiać raz na dwa dni wasze spoty. Nie wiem skąd to wzięłaś. Z tego co widzę wasze dramy przez ostatnie dni były wstawiane przez Dominika, więc nikt nie robił problemu, że coś piszecie.
      Jestem przy kompie - wstawiam spoty. Nie ma mnie przy kompie - nie wstawię bo nie mam jak.
      Myślę, że ma to sens. Nie rozumiem dlaczego robisz o to taki problem, przecież nie siedzimy i nie odświeżamy tellonym cały dzień.
      Rozumiem twoją frustrację, że czytasz w kółko o tych samych osobach. Mnie też to męczy, ale nic nie poradzę, gdy w kółko o tym jest pisane, a reszta spottów nie może być wstawiana.
      Mam nadzieję, że choć trochę ci przedstawiłam naszą perspektywę i zrozumiesz.

      Usuń
    4. Dobrych znajomych redakcji czyli kogo masz na myśli pizdo?

      Usuń

    5. Anonimowy2 sierpnia 2023 23:43
      Powiedz mi jedno Ty w ogóle masz życie czy siedzisz całe dnie i noce na grze i tej stronie jak Twoi koledzy z gry? Właśnie w swojej wypowiedzi pokazałaś jak bardzo go nie masz XDDD, wyjdź do ludzi czy zrób coś ze sobą, a nie przeżywasz że nie było kogoś do wstawienia czegoś w weekend.

      Usuń
    6. Połerka nie popisałaś sie a tak czekałaś aż ci ten komentarz zatwierdza, który jak celowo napisałaś wczoraj „miał wywołać drame” tylko szkoda, że przypierdolke do administracji o to zrobiłaś. Nie każdy jest Toba i musi wisieć na tele i lapku 24/7 i wstawiać Ci spotty do czytania bo sie nudzisz. Wiadomka nie przyznasz sie bo jesteś pizda ale jesteś pierwsza w kolejce do wyzywania innych właśnie od nich. ;* Właśnie pokazałaś jak masz „wykurwione w społeczeństwo” 😄 że aż musiałaś dać sobie taki opis na dc i rozpisać sie o ludziach, którzy mają swoje życie i nie zapewniają Ci wystarczająca ilość rozrywki. Na #spotted u Rejven też zostałaś wyzywana za swoje przypierdalanie sie do każdego. Pamietam adminów też od pizd wyzywałaś z anonima bo nie znasz innych określeń jak przypadkowo wstawili post o Mulerze bo zmienił nick i nie zostali o tym poinformowani. W jednym miałaś racje, jak się odezwiesz to narobisz wokół siebie smrodu jak w tym momencie. Niejednokrotnie obgadujesz jakieś osoby, piszesz o nich na tellony a później z głównego konta je bronisz bo jesteś zakłamana. Masz tupet jeszcze tu coś pisać po twoich wymyślonych dramach że masz dziecko i nagonki na val. Odstaw czasem ten internet i przestań żyć w końcu tak tą grą :D :*

      Usuń
    7. Cepie jebany to nie ja pisałam XD mam na tyle oleju w głowie w porównaniu do Ciebie ,że pod każdą wypowiedzią się podpisuje

      Usuń
    8. zostawcie ta administracje w spokoju przeciez to mati z ekipa przezywaja to spotted a mati nadal nagaduje na dominika bo myslal ze jak sie z nim bedzie trzymac to mu bedzie kasowal posty o nim xDDD brawo administracja ze nie usuwaja po znajomosci!!!!!!!!!!!

      Usuń
    9. Wylecz obsesje pojebie wcześniej ze budowlanka a tera ze ciagle fałszywka wyleczcie się kurwy bo co raz to gorzej z wami spotted zawsze można wyjebac wcześniej ale po co lepiej sobie utrudniać i się nakręcać pzdr :P

      Usuń
    10. Pamiętajcie ze wszystko to mati z ekipką 🥸🤠🤑👍😺

      Usuń
    11. Połerka to gdzie twój komentarz na który czekałaś aż Ci zatwierdzą aby wywołał gównoburze? :*

      Usuń
    12. No nw może jak uważniej przeczytasz spoty to znajdziesz XD natomiast jak widać nawet nie musiałam pisać, żeby jakaś gwiazda zaczęła strzelać z cipy

      Usuń
    13. Po chuj sie wykręcasz teraz? To w koncu jest czy go nie ma? Znasz jakieś inne słowa oprócz cipa i pizda czy tylko tak na ciebie w otoczeniu wołaja? Dobrze ze masz wyjebane na społeczeństwo i napiszesz o tym setny elaborat wieśniaku pierdolony XD lepiej wyjdziesz na tym jak skleisz pizde i przestaniesz zganiać na innych ten wysryw który napisalaś w afekcie. Jak ktoś od matiego miał to napisać gdzie kom obraża jego znajomych? Na wasze zjebane zaczepki nikt już nie reaguje a wy dalej pierdolicie i pierdolicie o tych ludziach. Czasem tak patrze na to z boku i zadaje sobie pytanie jakim to trzeba być gównem aspołecznym aby od kurwa roku żyć tym co ktoś tobie/wam napisał, do tego czasu te osoby obgadywać i wymyślać niestworzone rzeczy a później w każdym spocie/komentarzu widzieć ich albo kogoś kogo nie lubisz japierdole XDDD

      Usuń
    14. Pora leczyć chora obsesję na moim punkcie XD musisz być moim wiernym fanem, skoro na bieżąco sprawdzasz moje opisy na dc ,cieszę się że mam takie wierne fanki ❤❤❤

      Usuń
    15. A przy okazji naucz się czytać wieśniaku, bo jak już pisałam mój komentarz jest widoczny od wczoraj, a jak widać więcej kontrowersji wywolalas Ty swoim farmazoleniem, nizeli ja swoją wypowiedzią. Pozdrawiam i sklej już pizde

      Usuń
    16. wieśniaku pierdolony xgahsgsh +

      Usuń
    17. Ale ty jestes w kurwe tepa powerka leje sie na ciebie moczem a ty myslisz ze deszcz pada ;D

      Usuń
    18. Młodsze rodzeństwo mnie lepiej cisnie, wspomnę jeszcze że ma 5 lat. Wstydź się

      Usuń
    19. To fajna patologie masz w domu tylko pozazdroscic xD

      Usuń
    20. Jeżeli nigdy nie wyzywal*s się z rodzeństwem to współczuję, bardzo mi przykro. Natomiast pozazdrościć to Tobie można w pełni twojej odwagi;DDD

      Usuń
    21. Powerka to zmutowany chłop

      Usuń
    22. Skoro twoje rodzeństwo zna gorsze słownoctwo od tego wyżej to mówi samo za siebie i nie ma czego zazdrościc a raczej współczuc

      Usuń
  2. oni tylko zaczepki szukaja bo sie nudza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak połowa osób z tej gry, bo są nudne i szukają atencji i uwagi w internecie. Tutaj muszą zrobić drame, bo już na pikselach nie ma się z kim kłócić i mało kto gra w awe. XDD

      Usuń
    2. Dominik udaje mądrogłupiego pisze „swoje“ wymyslone dezinformacje az smiac sie chce jak zaczyna komentowac :^D

      Usuń
  3. A spotty o hurrem nie są wstawiane XD ajerkoniak hipokrytko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umiesz czytac

      Usuń
    2. 3. Spot umieszczony na stronie Spotted: Awataria może zostać usunięty w skrajnych wypadkach, np. na życzenie w przypadku, gdy spot dotyczy czyjejś osoby.

      Usuń