niedziela, 16 lipca 2023

     Odniosę się, krótko i na temat do TEGO spota. Może ten wpis będzie wyglądał, jakby mnie zapiekło dupsko. Ale nie będę tego ukrywać, delikatnie mnie to ruszyło i muszę się wypowiedzieć. Nie chodzi mi o to, że nie wiem  - TO JA powinnam zasłużyć na najlepsze rozwinięcie serwera (wcale tego nie oczekuję i uważam, że aktualna administracja radzi sobie znakomicie). Ale uważam, że nie powinnam zostać tutaj pominięta. Pewnego dnia Rejven napisała spota i sama się zgłosiłam, to by podjąć próbę rozbudzenia tej całej Awatarii. Wtedy założyliśmy z Leszkiem bloga Rozkwit Awatarii, który okazał się - tak jak cały mój projekt porażką. Cóż - nikt nie zwróci nam lat świetności tej gry i wszyscy doskonale wiemy, że one przeminęły. 

Kliknijcie ''Read more'', bo nie chcę tutaj spamić. A post jest dosyć obszerny.


Do rzeczy:

    To, że większość czasu (czas od ostatniego posta na RA) byłam nieobecna nie oznacza że mam wszystko w dupie (po prostu są rzeczy ważne i ważniejsze). Zaraz po dołączeniu na serwer i zostaniu współwłaścicielem ogarnęłam stronę estetyczną serwera tj. wygląd paska bocznego, ikony serwera, tła zaproszenia i wszelakimi dodatkami. Starałam się być wtedy w miarę aktywna i zawsze pilnowałam wszelakich ataków spamów - banowałam spam boty, konta etc. 









    Oprócz tego ogarnęłam odświeżony regulamin, stworzyłam współprace między serwerami, dodałam boty, ogarnęłam więcej reaction roli (aby urozmaicić Wasze kolory nicku i nie tylko), dodałam forum na serwerze, liczniki, mini spotted (anonimowe, zachęcam do korzystania). Może to tylko pierdoły, ale jednak KTOŚ musiał to zrobić, prawda? Poza tym zawsze starałam się pomóc Rejven, nawet gdy już odeszłam z Awatarii i zawsze dodaję swoje pięć groszy - pomagając (może, trochę z opóźnieniem ze względu na studia) np. Alex czy samemu Spotted (tworząc nagłówki). Post wszedł trochę na moje ego - racja, ale to ze względu na to, że nienawidzę kiedy ktoś nie zwraca uwagi na to co JA zrobiłam (nie umiem tego inaczej wytłumaczyć, więc porównajcie sobie tą sytuację). 
    
    Zawsze starałam się być aktywna w różnoraki sposób - zakładając kanał EmiRuda MCA, tworząc okropne teledyski, prowadząc bloga AKI z którym mam powiązane wspaniałe wspomnienia z dzieciństwa. Pamiętajcie jednak, że to działa w dwie strony - kiedy tworzymy serie zabaw jak np. u Alex - potrzeba również WASZEJ inicjatywy, chęci i nie tylko. Bez tego ani rusz, pamiętajcie o tym. Więc jeżeli ludzie narzekają na to, że ta gra przeminęła to ZRÓBCIE coś w końcu! Cokolwiek ciekawego, nie tęsknicie za udawanymi lub realnymi dramami na Lemurku i innych blogach? 

    No, trochę się rozpisałam i zeszłam na inną tematykę. Teraz czekam na Wasze wspaniałe, hejtujące komentarze z anonimów. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji wszystkim!!!

zapomniana Midorme nadal żywa



35 komentarzy:

  1. Mega się z tobą zgadzam i się nawet nie dziwię, że ciebie to ruszyło, bo to chujowe, gdy ktoś nie docenia czyjeś pracy :/

    A co do rejven to ona tam szczerze mówiąc gówno robi oprócz dawania banów i mutów oraz wyzywania osób, których ona nie lubi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy serwerowicze też wyzywają osoby których oni nie lubia i to twój argument? nieźle

      Usuń
  2. Kim ty jesteś

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram całym serduchem. Od lat obserwuję jak mało kto cię docenia i złość jest tutaj absolutnie zrozumiała. Wiem, jak potrafi to być demotywujące. Jako moja jedyna youtubowa godna rywalka zawsze będę cię miło wspominać. Zostawiłaś po sobie masę ciekawych rzeczy i Awataria w szczytowej formie na nk nie byłaby taka sama bez ciebie. Od tworzenia wyglądu dla blogów do cudownych dissów. Czy też piękny trailer zrobiony do Awa MMA, którego oglądam do dziś z uśmiechem na ustach.
    Masz ogromny talent i nie zapominaj o tym proszę. Trzymam za ciebie kciuki w życiu. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Midorme, moja wypowiedź o Mullerze, i tym że jestem skłonna mu w przyszłości powierzyć server a nie tobie, jest pokierowana aktualnymi obserwacjami twojego zaangażowania w server. Nigdy nie napisałam że ci nic nie zawdzięczam, bo zawdzięczam, i gdyby nie ty to server nie byłby na tym poziomie co teraz. Również chce przypomnieć że zniknełaś, na jakiś czas, i nie wiedziałam jaki masz stosunek do naszego servera, ponieważ nie udzielałaś się przez ostatnie 2 miesiace (oprocz sytuacji z problemem banowania członków), więc nie bardzo wiedziałam czy ty jeszcze grasz, czy nie. Użytkownicy servera też zauważyli twoją nieobecność, niektórzy cie nawet na tym serverze nie znają, a Muller, Muller był na serverze jeszcze przed moją współpracą z tobą, tylko musiał odejść na jakiś czas z uwagi na problemy zdrowotne O KTORYCH MNIE POINFORMOWAŁ. Podsumowując, nie zabieram ci współwłaściciela, bo nadal uważam że nim jesteś, bo masz duzy wklad w server, ale moj komenatrz dotyczący Mullera był pokierowany aktualnymi obserwacjami, i innymi jego aktywnościami na rzecz servera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że regularnie lubisz mnie wywalać z twojego serwera, po tym jak wyrażam swoje zdanie. Jednak teraz nie bardzo wiem co jest przyczyną. Obrona i docenienie Midorme? Czy twój żal o "wysyp spottów że serwer chujowo działa i jest zły i okropny" co napisałaś chwilę po tym jak mnie wywaliłaś. Wspomniałaś również o niefaworyzowaniu przez ciebie użytkowników i o tym jaka to przychylna jesteś teraz do banów. No to rejven, jak to jest ze mną? Rozumiem, jakaś wryta niechęć do mnie bez większych powodów. Ale wywalać też Stefana bo zapytał się o powód mojego bana? Faktycznie dobrze ci idzie ta przychylność

      Usuń
    2. Dzban ona tak każdego lubi banować na serwerze bez powodu XDDD Zwłaszcza uwielbia banować osoby które mają odmienne zdanie niż ona :))

      Usuń
    3. Czytałam historie rozmów na adminach i widzę, że wyjaśniłam swoją nieobecność ''brakiem czasu'' + na Rozkwicie Awatarii był post, że kończę z Awatarią. Tak jak wspominałam - są rzeczy ważne i ważniejsze, bo istnieje coś takiego jak studia. Niestety, a to jest ważniejsze niż Awataria. Co prawda teraz są wakacje, ale i tak nie mam zamiaru się już udzielać na Awatarii, służę jednak pomocą graficzną/techniczką. Mój nick mówi sam za siebie - gdyby były jakies problemy (kogokolwiek) po prostu odzywać się na priv, ja zawsze odpiszę. :)
      Dziękuję za wypowiedź i życzę miłego wieczorku! ^_^

      Usuń
    4. studia nad LOL-em czy inną grą? bo serio jakbys chciała udalo by ci sie rozkrecic blog o awatarii ale musialabys grac w nia tyle co w lola czy volorant jaki wkład taki efekt pozdrawiam serdecznie to co meczyk? <3

      Usuń
    5. Niekoniecznie anonimie.

      Usuń
    6. ale co niekoniecznie? nie chcesz ze mną zagrać czy też negujesz co napisałem, że tak to ujmę: włożeniem serca w coś? logicznie, że jak czemus poswiecamy duzo czasu uwagi to w koncu mamy pozytywne efekty. tymczasem....prawie pół doby lol i inne gry, awataria raz na jakis czas, to czego sie spodziewać? nie atakuje ciebie po prostu wytykam błąd w rozumowaniu

      Usuń
    7. Coś sie kończy coś zaczyna

      Usuń
  5. Ajrkoniak server nigdy nie byl demokratyczny, a ty masz bana bo ja tak chce, dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym własnie pokazujesz jaka zjebana jestes

      Usuń
    2. Masz prawo se chcieć, pomijając już fakt że nigdy nie jesteś w stanie uargumentować czemu mnie tak nienawidzisz i zamiast tego wypisujesz przeobrzydliwe rzeczy w moją stronę. Teraz też jedyne na co cię stać to "bo tak chce". Problem w tym, że to zupełnie mija się z tym co mówisz. Pozwól, że zacytuję " Jak starałam się regorystycznie prawdzic server opierając się o zasady regulaminu, to krzyk że tylko bany daje, a jak jestem teraz bardziej przychylna to krzyk że faworyzacja. wtf???"
      Skoro tak widzisz sprawę, dodaj w swój rygorystycznie przestrzegany regulamin podpunkt o zakazie ajerkoniaka na serwerze.
      Fajnie jakbyś kiedyś jednak potrafiła wytłumaczyć swoje słowa kierowane w moją stronę, bo nie wiem czym sobie na coś takiego zasłużyłam. Czekam cierpliwie od paru lat

      Usuń
  6. nie ma sprawy dodam w regulminie ze cie nie chce. Nie placz ajerkoniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw odpowiedz na to czemu tak nas nie lubisz xd

      Usuń
    2. rejven czas dorosnąć i wziac odpowiedzialność za to co odpierdalasz. Nie raz bylam świadkiem twoich karygodnych zachować i zaden patologiczny lewus nie sięga ci do pięt. Nawet nie potrafisz poprowadzić normalnej dyskusji tutaj bo umiesz jedynie wyzywać i niszczyć ludziom dzien czy zycie.

      Usuń
    3. Stefan jej sie nie da dogodzić bo ona wiekszosci osob nie lubi i nawet nie potrafi tego uzasadnic xD bo sie obraza za nic

      Usuń
    4. i sie dziwisz rejven ze sa spoty na temat twojego dc XD dobrze ze jets to naglasniane bo trafisz na nieodpowiednia osobe i moze skończyć sie to tragedia

      Usuń
    5. TO ZRÓBCIE WŁASNY SERWER JAK NIE PASI a nie tu płaczecie jaka zła jest, droga wolna

      Usuń
    6. ale pajacu tu nie chodzi juz o ten zjebany serwer tylko o rejven ktora jest po prostu niebezpieczna

      Usuń
    7. jakie niebezpieczenstwo niby stwarza XD

      Usuń
    8. wyzywa w okropny sposob niewinnych ludzi

      Usuń
    9. A ty co właśnie robisz jak nazwałeś/a mnie pajacem nie wiedzac kim jestem, może tez jestem niewinny/a i niesłusznie mnie wyzwałeś/aś? heee? rejven banuj te barachło!!!

      Usuń
    10. porównujesz słowo „pajac” do jej wyzwisk? widac ze nigdy nie bułxs świadkiem jej zachowan

      Usuń
  7. Pozwolę sobie skomentować, ponieważ jestem całym serduchem za Midorme, bo wiem, jak bardzo ten serwer ona rozbudowała. Powiem tylko tyle, to dzięki Midorme i jej zaangażowaniu kanał jest tak bardzo i szeroko rozwinięty. Gdyby nie ona, to raczej wątpię czy aż tak dużo osób byłoby na tym serwerze. Mam tu na myśli masowe banowanie kont przez rejven z byle powodu. Ja również nie zostałam doceniona, ponieważ ten serwer założyła Agata, która wtedy pomagała rejven i ja byłam tam moderatorem, jednak z byle powodu zostałam "wyjebana", zbanowana i zablokowana, więc nie miałam jak się odezwać do "królowej serwera", wszystkie konta zbanowane odbanowała Midorme 🙂 Jak czytam ten pierwszy spott, to bardzo mi przykro jest, że osoby zawdzięczają wszystko rejven, a prawda jest taka, że ona nic nie zrobiła, ale przypisano jej wszystkie zasługi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co rejven zrobiła na tym serwerze to stworzyła toksyczną atmosfere :)

      Usuń
    2. ZAŁOŻYŁA AGATA XDDDD CO TY PIERDOLISZ SZMATO

      Usuń
    3. Rejven idolka jazda z kurwami

      Usuń
  8. Moim zdaniem Midorme prowadząc bloga czy ten "serwer" zrobiła dużo roboty, możliwe, że nawet więcej niż sama właścicielka lecz każdy też ma swoje życie prywatne. Moim zdaniem brawo, za zaangażowanie w tą społeczność :D! Oraz dziękuję też innym, że w ogóle włożyli swoje "5 minut" w ten "serwer". Pewnie bez tych osób, "serwer" by chodził i wyglądałby jak ściernisko. Ps. Co to za "serwer" gdzie rządzi tylko właściciel (wywala osoby, które nawet nic nie zrobiły np ajerkoniak) zamiast wysłuchać choć trochę społeczności (mówię o tej normalnej części społeczności) oraz innych moderatorów/współwłaścicieli? Tam to już nawet strach cokolwiek napisać XD. Żenada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem po stronie Midorme jest pracowita technicznie wszystko jest na najwyższym poziomie Rejven jest psychiczna i nie widzę jej jako przywódczyni więc Emilka! Emilka! Emilka! Emilka! Emilka! Emilka! Emilka! Ja jestem za tobą i myślę, że Rejven przydała by się przerwa, bo nie nie potrafi zarządzać i robi Patologię na serwerze Bayo

    OdpowiedzUsuń