piątek, 7 lipca 2023

 budowlanka wejdziesz jeszcze czy obsrałeś zbroje?

12 komentarzy:

  1. Przecież ja go codziennie widzę... teraz ma nick EDGAR chyba

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś był popołudniu i pod wieczór polujcie na niego ale niezła beke z was jebie XD mówić im czy niech sie cieszą?

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałbym pozdrowić z tego miejsca bruneta który prosił sie o moją atencje a gdy ją dostał spierdolił albo jak zwykle 'gre mu wyjebało' świadkiem mi nle choppa, jak szukasz chuja do dupy to mniej odwage coś napisać gdy jesteś sam na mnie czy kogokolwiek cwaniaczku :p jeśli chcesz składać jeszcze jakieś zażalenia zapraszam na priv, nie gryze bo na ogóle chyba nie chcesz się juz więcej kompromitować/ edgar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomne ze to ty wchodziles na fejka xDDD tylko dlatego zeby nie dostac bana xDDD

      Usuń
    2. Napisal ze to on więc w czym problem?

      Usuń
    3. pokłamałeś ludzi co do twojej osoby

      Usuń
    4. Chodziło mi o lewusa na grze a to tego od poczatku sie wypierał ze to nie on wiec warto podejsc do powiazanej osoby a nie siać ferment i sluchac plotek innych XD

      Usuń
    5. Jeśli oczekujesz, że świat będzie sprawiedliwy, bo ty jesteś sprawiedliwy to oszukujesz siebie. To tak jakbyś liczył na to, że lew Cię nie zje tyllo dlatego, że ty go nie zjadłeś. 👊🏼🖤

      Ps jeden z moich ulubionych cytatów 👏🏼

      Usuń
    6. Budowlanka na jajcach mi usiądz tak jak pisałes do dziewczyny z gadu gadu

      Usuń
  4. Poczekaj aż ci odpisze że wcale tak nie było XDDD podwójnie ogranicz ta gre jak sobie nie radzisz serio bo nie każdy ma mocną psychike a twoja widać że już jest na włosku albo nie prowokuj ludzi aby potem uciekać bo troche słabe z twojej strony

    OdpowiedzUsuń