poniedziałek, 3 lipca 2023

 Opiszcie dowolnego gracza cytatem z piosenki xd

10 komentarzy:

  1. na krótka chwile wyszedł przepadł do dziś - AD Charlie

    OdpowiedzUsuń
  2. Amnesia - (Sexmasterka rak)
    Mówią na mnie rak A ja jestem sobą.

    Whoyoumam - (Enter czwarta pixa) Czwarta piguła w końcu dopadła Cię
    i poczułeś ten stan.

    Fałszywka - (Paramaxil ide po milion)
    Skoro żyjemy raz to chce wszystko dotknąć.

    Dzban - (Crazy frog axel f)
    Ring ding ding ding ding ding Ring ding ding ding bem bem bem.

    Groznywozny - (Żabson seksoholik)
    Dupy dają te eskortki, lecz nie jako klientowi.

    Catch me - (SnadraS big klamoty) Gdy kiwnę palcem, ty pociągasz za sznurki.

    Leotańczyk - (27FuckDemons) Mam szesnaście lat, nie chcę płakać i bać się
    chcę wieczne wakacje, życie jak baśnie.

    DEMONIA - (Friz przejmujemy jutuby)
    Ta-ta-ta-ta-ta-ta-tańczysz
    Ruszasz ręką, ruszasz nogą, każdy fałdek klaszczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał oczywiście tylko o sobie pochlebna piosenke dał ktora uwielbia

      Usuń
    2. Whoyoumam napisała o sobie zbyt oczywisto to pewnie ona dopasowała piosenki

      Usuń
    3. XD wszystko sie zgadza....

      Usuń
  3. Straxi - (Oliwka Brazil big mommy)
    Stado much lubi siedzieć na gównie tanim.

    KacperMarian - (Kizo disney) Świat jest zepsuty jakoś to zniosę zawsze mogło być gorzej.

    Budowlanka - (Oki sprzedałem się) Pokora to moje drugie imię, dla kogoś się sprzedałem, proste.

    Fryzjerka - (Szpaku hot16challenge2) Płacze z ziomem co jest bykiem jak Pudzian.

    Mąka - (Schafter pager) Muszę już uciekać, w biegu mówię jej, że wrócę kiedykolwiek.

    Uparta - (Ruskiefajki bajeczka)
    Drineczkiem poprawiam humor i poprawiam kieckę
    Kreseczkę sobie robię, nie na karteczce.

    Dominik - (KaeN zbyt wiele) Czy chciałbym zbyt wiele, żeby nie być sam?
    Czarny i biały to nie tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. banda Catch me (EKIPA 3KIPA) - To nasz lot, tak to robi ekipa (ekipa)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leotańczyk - Filipek - Mówię o twej karierze (całe)

    Fałszywka - EKIPA - 3KIPA - Wielu nam życzy upadku i czeka już tylko na dramę
    A u nas twarze te same, fałszywi szybko wylecą za bramę

    Catch me -Kizo ft. Bletka - TAXI - Mimo, że nie urodziłem się w dżungli, budzi się wciąż we mnie zwierze

    Marian- Kaz Bałagane - Money Mitch - Nie traktuj jej jak gwiazdy bo w jej oczach będziesz tylko fanem

    Patrick Lion - Godface - Chłopak natsu- Moja psychika to szambo

    OdpowiedzUsuń
  6. pozapierdalam was dziwki za docinki ksywki i gnojenie dla rozrywki - strzelanina w szkole leotanczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwen- floral bugs KŁAMCZUCH

    OdpowiedzUsuń