niedziela, 14 maja 2023

 totalnie zjebali ten ranking.. ta gry schodzi na psy XDDD

20 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to nawet spoko wizja. Przynajmniej w pewnym stopniu się szansę wyrównały dla wszystkich. A z tego co się orientuję to robienie botami i wszystkimi swego rodzaju kilkerami nie wchodzi w grę. Wiem, wiem to koszmar szczególnie dla dotychczasowych wyżowych klubów - naprawdę przyjmijcie moje współczucie 🤭 Ta gra schodzi na psy tylko dlatego, że ulepszyli system działania? Szczerze wątpię. I tak wiem, zaraz ktoś mi powie, że to czasochłonne i ma się odmienne zdanie na ten temat, ale czy naprawdę takie jest? Dziwię się, że osoby które dotąd narzekały na tych którzy ponoć robili botami aktywność i etc., sie teraz nie cieszą tylko znów komuś coś nie pasuje 🤔 Chociaż raz moglibyście się na coś zdecydować, bo w żadnym wypadku się nie da. Nic na grze się nie dzieje jest źle, dzieje się jest źle, zmieniają coś też się nie podoba - może tak dla odmiany byście się z czegoś cieszyli? Mówię Wam to fajne uczucie, naprawdę 😁 Pozdrawiam i życzę miłego dzionka ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDD powiedz tak o topce snow

      Usuń
    2. Wszyscy sie tak dopierdalają do klubów które "rzekomo" robią aktywność na programach ale o Agacie która co tydzień od kilku tygodni napierdala w topce snow po 50 k to nikt nie wspomni?

      Usuń
    3. Zmieniają tak ze nie ma po co wchodzić do gry oprócz stania w barze bo nie ma żadnej motywacji do robienia czegokolwiek

      Usuń
    4. Z miłą chęcią odniosła bym się w taki sposób do topki snowboardowej, gdyby na niej również wprowadzono takie zmiany. Jak na razie Moderatorzy przyjęli ten pomysł i będą go realizować. Także wszystko w swoim czasie 🤭 No cóż każdy się motywuje na swój sposób. Jednych motywuje niezdrowa rywalizacja z innymi, natomiast drugich siedzenie w barze/klubie 24/7 😁

      Usuń
    5. jak jestes taka zajebista dla calej gry to napisz im by zrobili cos z topka snow XD w klubowej przynajmniej byla jakas rywalizacja a na snow nie ma podjazdu

      Usuń
    6. Cóż, jak widać mówienie prawdy gryzie kogoś w oczy, ale trudno się mówi. Nie twierdzę, że mam jakieś większe układy z grą, ale rzucić takim pomysłem może każdy, aczkolwiek trzeba to zrobić w kulturalny sposób 🤔 To też ludzie, naprawdę! Rozumiem, że niektórzy wolą rozmawiać w inny sposób, ale to już niczyja wina. Taka była rywalizacja, że nawzajem się tutaj oskarżaliście i plotliście takie wyssane z palca brednie. Oj tak rywalizacja na słowa nie czyny - nic tylko Wam pogratulować 😁 Tak jak już wspomniałam wcześniej nie da się Wam dogodzić. Najlepiej byłoby gdyby nic nie dodawali, a wszyscy mogli pluć na siebie jadem. Biznes by się kręcił sam z siebie. Tak wiem, wiem mówi to osoba, która była Kwitnąca Wisienką. Tyle, że z pewnych rzeczy trzeba wyrosnąć, a nie ciągle czepiać się tego samego. 🥰

      Usuń
    7. w sensie że my mamy wyrosnąć by się ciebie już nie czepiać?

      Usuń
    8. Ciekawe spostrzeżenie, doprawdy 😏 Aczkolwiek czy ta rozmowa tyczy się mnie bezpośrednio czy bardziej nowej topki klubowej? Bo chyba zbaczamy z głównego tematu, a przecież nie tego chcemy, prawda? Intrygujące jest również to, że właśnie to dorastanie zwróciło Twoja uwagę najbardziej. Chyba podczas miesięcznej przerwy wyszłam trochę z obiegu, że tylko niektóre zwroty trafia do odbiorcy 🤭 Obiecuje popracuje nad tym!

      Usuń
    9. dopytuje się ciebie o ostatnie zdanie bo nie wiem czy niezrozumiale napisałaś czy naprawdę piszesz że mamy wyrosnąć by przestać się ciebie czepiać

      Usuń
    10. Ah, przepraszam za to niedopatrzenie z mojej strony 🤭 Możliwe, że niezrozumiale napisałam. 🤫 Chociaż chodziło mi bardziej (żeby nie było to wytłumaczę!) o to, że powinno się wyrosnąć z czepiania się o wszystko i zacząć doceniać to co się ma dotychczas. Rozumiem, że wszystkim nie musi podobać się to samo i szanuję takie zdanie, aczkolwiek udowadnianie na siłę jednej racji jest trochę nie w porządku, bo każdy z Nas ma prawo do własnego zdania w danej sprawie 😉. Tak jak wspomniałam wcześniej może i lepiej byłoby dla niektórych gdyby na grze nic nie dodawali choć i z tym mógłby być mały problem tym bardziej, że zapewne znalazło by się paru takich, którzy i to by krytykowali, że gra się nie rozwija i etc. [...] Kwitnąca Wisienka to już przeżytek, więc jeśli macie ochotę to możecie się czepiać mi to tam wsio w sumie 🍒 Tak na marginesie, bardzo przyjemna rozmowa - oby więcej takich! 🥰

      Usuń
    11. Ah, jesteś zjebana, mogłabyś się już zamknąć bo każdy ma w dupie co tu wypisujesz. Skończyłabys sie bawić w jakieś durne blogi i zrobiła coś pożytecznego np. wyszła na dwór :)

      Usuń
    12. falszywka spierdalaj sam na dwor

      Usuń
    13. Może i jestem, może i nie. Jakoś Twoja opinia o mojej osobie nie robi na mnie wrażenia, naprawdę 😏 Skoro każdy ma to w dupie to czemu wciąż odpowiadasz na moje wypisywane wiadomości. Czemu nie robisz tego co inni? 😂 Bawienie, a prowadzenie to mała różnica. I skoro jak dla Ciebie MA to durny blog to jak najbardziej w porządku - przyjmuje Twoja opinię, aczkolwiek nikt nie każe Ci tego czytać, a tym bardziej śledzić, dlatego też nie wiem w czym problem? 😋 Cóż byłoby miło gdyby każdy zajął się sobą na tyle na ile potrafi oraz nie wyznaczał nikomu co ma robić tym bardziej, że sam swoją osobą tego nie prezentuje 😉

      Usuń
    14. na sile robi drame zeby bylo glosno wczoraj o leotanczyku caly wieczor pisal

      Usuń
    15. nie ma to jak byc na sile milym XDDDD i srac tymi emotkami

      Usuń
    16. Doprawdy? Aż tak to przeszkadza, że używam ogólnodostępnych emotikonów? Lepiej być na siłę miłym niżeliby obrażać wszystkich wokół, bo mają odmienne zdanie na dany temat, nie uważasz? Ajaj zapomniałam bycie dobrym nie wchodzi w rachubę, przecież każdy powinien tutaj wzajemnie siebie obrażać, poniżać i wyssać różne dramy. Tak to jest bardzo sympatyczna wizja - nic tylko brać przykład. Skoro "sranie" emotikonami to zło, to równie dobrze częste używanie "XD" dla szpanu i nadania jakże ironicznej głębi też jest już troszkę przeżytkiem - powiało nuuuudą. W każdym razie, dziękuję za jakże ujmującą za serce pogawędkę - przyznam było miło, ale się skończyło . Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

      Usuń
    17. lepiej mowic komus prawde w twarz i obrazic niz byc falszywie milym XD

      Usuń
    18. Aż się zaśmiałam przyznaję, przepraszam, przepraszam już jestem poważna 😁. Możliwe że lepiej jest mówić komuś prawdę "w twarz" robiąc tym samym to na Spotted i do tego Anonimowo (naprawdę podziwiam!). Aczkolwiek uważam że ta rozmowa zboczyła trochę z głównego tematu i jeśli masz odwagę to znajdź mnie na grze to wtedy pogadamy twarzą w twarz - myślę, że może to być przyjemna rozmowa, co Ty na to? Fałszywie miłym jest człowiek, który zachowuje się kulturalnie wobec innych - zapamiętam, słowo wiedźmy 😋

      Usuń
  2. Żyjcie dalej grą bezużyteczniaki / ShadowMystery

    OdpowiedzUsuń