czwartek, 4 maja 2023

 Jakie macie plany na wakacje?

7 komentarzy:

  1. ide do roboty zeby zarabiac pieniadze by nie zyc cale zycie jak niektore pasozyty na utrzymaniu kogos innego (pieniadze nie do wydania na gre bo mi szkoda)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, lepiej wydac na alkohol czy jakies inne pierdoly :D

      Usuń
    2. Anonimowy4 maja 2023 20:47
      nwm jesli pierdoly to jedzenie, albo chęć płacenia samej za swoje ubrania etc. to spoko, ale dla Twojej informacji ani nie pale ani nie pije alkoholu :D nie jestem zniszczona jak niektórzy w moim wieku

      Usuń
    3. kiedys trzeba obciac pepowine od rodzicow (mam 17, zeby nie bylo ze siedze na ich utrzymaniu jak jakis pasozyt), a jesli nie naucze sie normalnie pracowac to skoncze jak boomerki w klubie, czego jednak wolalabym uniknac. Nastepnym razem Anonimie jak masz cos do powiedzenia to po 1. z glownego konta miej odwagę, a po 2. nie mierz wszystkich swoja miara pozdrawiam.

      Usuń
    4. Zarobione pieniądze przeznacz na diete i psychologa

      Usuń
    5. Anonimowy5 maja 2023 17:28
      Nie potrzebuję ani tego ani tego w porównaniu do Ciebie :D Wagę mam taką, że niejeden by mi pozazdrościł, tak samo figurę, a psychikę nienaruszoną bo nie gram całymi dniami w awatarię i codziennie wychodzę przewietrzyć troszkę główkę. Tobie też polecam bo się przegrzewasz próbując mi dopiec. Pisanie o diecie pokazuje jak niewiele umiesz, w tym wypadku trafił*ś na zdrową osobę (chodzi mi o brak zaburzeń odżywiania etc.) ale gdybyś trafił na kogoś, kto by się tym przejmował w najgorszym przypadku mógłbyś mieć kogoś na sumieniu :)
      Zastanów się kilka razy zanim opublikujesz coś w internecie bo takim głupim pieprzeniem możesz zrobić dużo złego, a nigdy nie wiesz kto jest po drugiej stronie. Niektórzy ewidentnie powinni zrobić sobie detoks od internetu, bo szkodzi, i to bardzo.

      Usuń
    6. 🥶🥶🥶

      Usuń