poniedziałek, 17 kwietnia 2023

 Cześć!

    Z tej strony Midorme. Chciałabym Was poinformować o Naszym nowym projekcie, mam nadzieję że nie upadnie on tak szybko jak projekt Rozkwit Awatarii. Z racji, że ja już nie gram w Awatarię a współzałożyciel wyżej wspomnianego bloga także mało się udziela wpadliśmy na nowy pomysł. W zanadrzu mam mojego starego, fanowskiego bloga dotyczącego Japonii.

Kwitnąca Wisienka

    Chcielibyśmy wprowadzić nutkę świeżości, a społeczność awataryjna to pierwszy krok do rozsławienia naszego małego przedsięwzięcia. Co planujemy? Chcielibyśmy stworzyć bloga opierającego się na różnorakich recenzjach książek/mang/filmów etc., ale także grach takich jak Awataria czy League of Legends! Będzie to takie małe królestwo Naszych i być może Waszych zainteresowań, bo mam nadzieję że kogoś z Was tym zafascynujemy. Na chwilę obecną pracujemy nad stroną graficzną, a pierwszy post być może pojawi się już w sobotę i będzie to recenzja! Nie chcemy też narzucać sobie jakiegoś stałego ciągu dodawania wpisów. Jutro na blogu Rozkwit Awatarii pojawi się prawdopodobnie podobny wpis. Mam nadzieję, że taki wiosenny powiew świeżości Wam się spodoba. Pamiętajmy, że Awataria to nie wszystko i istnieje wiele innych ciekawych rzeczy. Mam nadzieję, że chociaż w małym stopniu pobudziłam Waszą ciekawość. Życzę wszystkim miłego dzionka! ♥

2 komentarze:

  1. Wypierdalaj z lolem ty kurwo / genowefa

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwitnąca Wiśnia prawie jak Alex kiedyś o nie XDDD do dupy nazwa ;v

    OdpowiedzUsuń