środa, 5 kwietnia 2023

 kogo nie lubicie z awki ?

30 komentarzy:

  1. Witam. Z tej strony Hotboy333. Jestem po ruszony i obużony tym co teraz Panstwu na pisze. Amiano wicie chodzi o użydkowniczke Pusia ktura po dobno jest chłopapkiem w Realy. Jest to w sciuprocentach osoba nie zruwnoważona, powina podjonc sie terapi. Wiecie Panstwo co ta osoba pisała do mej przyjaciuki Mąki? Prze razicie sie. Ta /ten psychopata pisał Zdechnij życze zeby cie zwgwacili w leSie. Moje przyjaciuki mają skreny tych pogrużek. Monczka wyznala rze ta osoba pszelsladuje Jom od og. miesiąca o raz robi nie powarzne wydażenia. Ja sie pytam ggdzie czainstki czlowieka w tym szatanie?Jak mmorzna psiac takie rzeczy do Poszkodowanej. Zapomnia bym gdy stanołem w obronie mmijej kumpeli Ta pussia napsała czy Chce do piachu z maka. Jes to hhore! Niepozwole by kto kolwiek psialn tak mojim przyjaciom. Drogie przyjacwuki nie martcie sie wymieze sprawiedliwos temu osobniKowi Pozdrawiam Marek 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAA pisała do uwu aby sie pocieła to już dobrze było? Popatrzcie czasem na siebie

      Usuń
    2. Nikt tak do niej nie pisał. To uwu prześmiewczo pisała że się potnie i zabije, a to bardzo nie na miejscu. Chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, że ludzie naprawdę zmagają się z różnymi problemami i się samookaleczają.

      Usuń
    3. To nie było prześmiewczo bo wiele razy pisała że ma słaba psychike czy nawet gdy inni ją wyzywali prosiła aby przestali bo sobie nie radzi z takim czymś a wy jej jeszcze z tym dopierdalaliście a tłumaczenie sie że to było prześmiewcze jest słabe a wasze zachowanie nie na miejscu, zanim zaczniecie umoralniać innych zróbcie to najpierw ze sobą pozdrawiam

      Usuń
    4. Gratuluje, tym samym usprawiedliwiasz zachowanie tej pusi, która życzy śmierci dziewczynie i gwałtu. Żarty żartami ale to wielka przesada. A jeśli uwu ma słabą psychike to niestety nie powinna mieć dostępu do tej gry, bo tam na każdym kroku może spotkać się z „hejtem”. Sama wiele razy widziałam co ona pisze do innych i też nieźle umie się wyzywać więc może niech zacznie od siebie i sama tego nie robi? Czysta hipokryzja. I nie nie jestem AAAAAAA ani mąka, ale powiedzmy że znam sytuację i byłam świadkiem niektórych akcji z tą uwu.

      Usuń
    5. Zabronisz grać dziewczynie? Ma tu znajomych z którymi sie zadaje i sie dogaduje a to że ktoś bawi sie kosztem jej zdrowia psychicznego to inna sprawa. Sama wielokrotnie widziałam co do niej piszecie wiedząc jaką osobą jest, przykre jest to że widzicie takie rzeczy tylko u innych ale u siebie już nie. Po primo nie wpieraj we mnie że usprawiedliwiam zachowanie pusi bo nigdzie tego nie napisałam, czemu obkręcasz sytuacje na swoją korzyść? Zdajesz sobie sprawe że ludzie potrafią czytać ze zrozumieniem? Sama sobą reprezentujesz hipokryzje dziewczyno żal na to patrzeć, u siebie belki w oku nie widzisz a u kogos ziarno. Znam uwu już długo i nie powiedziałabym żeby ona kogoś wyzywała lub prowokowała, może pomyliłaś ją ze swoimi znajomymi :D

      Usuń
    6. WARA OD MOJICH PRZYJACIUEK one som takie niewinne bez bronne i spaniałe a ciogle prubujecie im podcioc skszydla nie wstyd wam?! NIEWSTYD?! Jestem obrzydzony waszym postempowanniem kszty morlanosci niemacie. Z poważaniem Marek Hotboy333

      Usuń
    7. Kolejne dziecko na posyłki pod wpływem idiotów masakra

      Usuń
    8. Anonimowy5 kwietnia 2023 13:16
      Wypowiem sie, bo pod wplywem idiotki piszesz ty. Nie bez powodu wtracilas tu swoje trzy grosze. Nie zdziwiloby mnie, gdybys miala z tym cos wspolnego. Powodzenia w dalszym wmawianiu ze uwu/weronika/michalina/oliwia jest swieta i zachowuje sie odpowiednio. Sam fakt ze oszukuje i udaje inne osoby jest podejrzany, prawdopodobnie to jakas choroba, wiec ja jej nawet wspolczuje. Wpadlas w bledne kolo? Domyslam sie kim jestes, z szacunkiem do ciebie ale zachowujesz sie prymitywnie. I dla twojej wiadomosci markowi nikt nie kaze pisac tych glupot XD /mąka

      Usuń
    9. Spotted jest od wyrażania własnego zdania więc te „3grosze” jak to nazywasz to poprostu moja opinia na ten temat. Miałam ochote to się wypowiedziałam jak już ktoś to poruszył bo widze jak bardzo staracie się manipulować ludźmi i odwrócić kota ogonem. Weronika jest jaka jest, nawet jeśli ma problem ze sobą i nie panuje nad emocjami nie musicie jej jeszcze do tego dowalać i szydzić z niej. Nie wiedząc kim jestem sugerujesz mi że mam coś wspólnego z pusia która cie wyzywa, może zamiast rzucać oskarzenia na wiatr zdiagnozuj również i sobie chorobę? Doszukujesz sie sprawców w ludziach których kompletnie nie obchodzisz, myśle że nikt normalny nie traciłby czasu na kogoś takiego jak Ty a jedynie jakiś troll któremu sie nudzi, skoro ci ta pusia tak wadzi to przestań grać jak nie radzisz sobie z „hejtem” o którym mowa w komentarzach wyżej.
      „Wpadłaś w błędne koło” to zdanie ma sie nijak do całokształtu twojej wypowiedzi bo do czego sie odnosi? Że stanęłam w obronie Weroniki? W błędne koło najwidoczniej wpadłaś Ty starając sie bronić takiego obrzydliwego zachowania. Wszystko jest w porządku póki was nie dotyczy a wiecznie świętych udajecie, uprzedzając twoje następne rozpiski obronne to widać jak sie zachowujecie. Myślisz dlaczego ludzie ignorują was gdy ich zaczepiacie? Wiedza że szkoda marnować czasu na takie dzieci. Jestem w mocnym szoku że potrafiłaś się normalnie wypowiedzieć w tym komentarzu bo na grze inteligencją to ty nie błyszczysz, wręcz ciężko rozszyfrować co wy piszecie lecz na pokaz jak widać warto się poświęcić pozdrawiam Ciebie

      Usuń
    10. Maka kto ci pomagal pisac wpis na spotta? :D

      Usuń
    11. Naucz sie przecinki wstawiac monczka p

      Usuń
    12. Pls
      Czemu tu edytowac nie mozna sadge

      Usuń
    13. Jednak rowniez kropki.... matko....

      Usuń
    14. Twierdzisz, ze skoro uwu jest chora to moze wyzywac i prowokowac innych dookola? Nikt nie bedzie traktowac takiego kogos poblazliwie. Tym bardziej, ze wszystko co ona pisze jest klamstwem i wymysla sobie nowe historie. Ja w przeciwienstwie do niej nie traktuje tej gry powaznie i wiem, kiedy mozna napisac cos wiecej i pozartowac, a kiedy po prostu odpuscic. „skoro ci ta pusia tak wadzi to przestań grać jak nie radzisz sobie z „hejtem” o którym mowa w komentarzach wyżej.” - swietna rada dla uwu, ktora nawet nie kryje sie z tym, ze przez rzekomy hejt ma ochote odejsc. Uwierz, gdyby bylo tak w moim przypadku to juz dawno nie byloby mnie na tej grze. Pozdrawiam ciebie rowniez <3 /mąka

      Usuń
    15. Po pierwsze zacznijmy od tego,że to Ty napisałaś że jest chora i sama zaczełaś ją diagnozować, myśle że od tego jest psycholog a nie przypadkowa osoba z internetu. Po drugie do rzekomych 'prowokacji' Weroniki odniosłam się we wcześniejszym komentarzu, w skrócie bardzo wyolbrzymiasz jej zachowania aby postawić ją w złym świetle, gdzie twoja koleżanka AAAAA pisała do niej o wiele gorsze rzeczy odnośnie śmierci gdzie sama masz teraz problem, że jakiś troll jej Tobie życzy i doszukujesz sie sprawców. W tym już nie widzisz hipokryzji? Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Także hiperbolą jest to,że sama przypisujesz jej choroby a za chwile twierdzisz,że to nie jest wyznacznikiem aby traktować ją pobłażliwie. Ta 'prowokacja' jak to nazywasz polega na odpowiadaniu ludziom, którzy ją zaczepiają bo znaleźli sobie łatwą ofiare, myślę że Ty też nie siedziałabyś cicho jakby ludzie atakowali Cie z każdej strony. Co gorsza was to śmieszy,że ktos faktycznie chciał sobie zrobić krzywde. Już nie mówie o ludziach którzy naprawde potrafią wejść na psychike i pisać do niej o wiele gorsze rzeczy. ''Tym bardziej, ze wszystko co ona pisze jest klamstwem i wymysla sobie nowe historie'' - ''Ja w przeciwienstwie do niej nie traktuje tej gry powaznie'' ? To zdecyduj się czy traktujesz tą gre poważnie na tyle aby bawić się tu w psychologa i diagnozować ludzi czy jednak mniej poważnie aby pozwalac sobie z przyjaciółmi na znęcanie psychicznie nad kimś o słabej psychice ''bo jestem anonimowa to mi wolno''.

      Usuń
    16. robienie z siebie ofiar to oni akurat opanowali do perfekcji :P

      Usuń
    17. Laska, ale co ty pierdolisz XD? Ani razu nie groziłam tej "uwu" śmiercią, ani co gorsze, żeby się pocięła. Nie wiem skąd ty to wzięłaś, chyba jedynie z jej opowieści wyssanych z palca. Jedyne, co do niej mówiłam, to to, żeby sobie żartów z takich rzeczy jak choroby psychiczne nie robiła, gdyż to nie są tematy, z których się powinno śmiać ani udawać. Próbowałam jej to uświadomić, ale mnie nie słuchała, tylko zaczęła mnie wyzywać i udawać poszkodowaną XD. Co gorsza, wiele razy widziałam, jak ona w losowych momentach do wielu osób mówiła prześmiewczo, że "zaraz pójdzie się pociąć", bo coś jej nie podpasowało, co ktoś mówił. No naprawdę, żarty żartami, ale nie powinno się udawać i zmyślać takich rzeczy, gdyż trzeba znać granice. Już nie wspominając o tym, jak "uwu" ciągle zmienia swoją osobowość i co kilka dni udaje inną osobę. U niej naprawdę strasznie trudno stwierdzić, czy sobie ona jaja ciągle robi, czy rzeczywiście ma jakieś problemy. Jeśli serio ma jakieś problemy, to powinna się udać do odpowiedniego specjalisty z tym, a nie pisać w grze dla atencji, że zaraz się potnie czy zabije. Najlepszą opcją dla niej, jeśli ma te "problemy psychiczne", byłoby, gdyby sobie zrobiła przerwę od gry na pewien czas, dopóki jej stan się nie poprawi. Dziwi mnie jedynie, że w ogóle poruszyłaś ten temat, bo od miesięcy nawet z ta "uwu" nie pisałam, ani nawet jej nie zaczepiałam w jakikolwiek sposób XD. //AAAAAAAAAAAAAA

      Usuń
    18. Mąka za nią ciągle chodziła, przyczepiła się do niej jak rzep do psiego ogona. 'UwU chciała grać na spokojnie, zmieniała co chwilę nicki aby uwolnić się od mąki. To ja zadam Ci pytanie, co Ty pierdolisz? Nikt nie broni tej całej śmiesznej mąki tylko Ty. Hotboy. Możecie przestać usprawiedliwiać jej zachowanie? To jest chore. Wyśmiewałaś się ciągle z "UwU" razem z mąką a teraz próbujesz robić z siebie dobra osóbkę, możesz łaskawie przestać kłamać? Co chwilę za nią chodzicie, śmiejecie się a potem udajecie że próbujecie jej pomóc. Skończ pierdolić

      Usuń
    19. Wiesz co, nie przypominam sobie, żebym za nią chodziła, bo do niej nawet nic nie pisałam przez parę miesięcy XD. A co do tego chodzenia, to chyba jest na odwrót, bo to "uwu" jak już chodzi za mąką i podaje się za swoją siostrę, udając przy tym inną osobę, ale ty przecież wiesz najlepiej, jak to wygląda xD. A co do tego wyśmiewania, które mi narzuciłaś teraz, to powiedz mi, kiedy się z niej niby wyśmiewałam, skoro w ogóle z nią od dawna nie mam kontaktu XD. Tak jak pisałam w swojej wypowiedzi wyżej, jeśli "uwu" sobie nie radzi ze sobą i ze swoimi problemami, to niech idzie do specjalisty, który ją na pewno wysłucha i pomoże ;-) I niech ona nie oczekuje szacunku od innych, jeśli ona tego szacunku również nie ma do drugiej osoby, bo to działa w obie strony. Jeśli miałabyś jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, to możesz podejść do mnie lub mąki na grze i osobiście to wyjaśnić, a nie załatwiać to na "spotted". // AAAAAAAAAAA

      Usuń
    20. Anonim z 19:25 nie jest mój czyli osoby z którą wcześniej prowadziłyście dyskusje ale zgodze się w kwesti, że dziewczyna specjalnie nicki zmieniała abyście jej nie rozpoznawały i dały wreszcie spokój bo ile można ciągnąc tą szydere i robienie z niej pośmiewiska? To nie jest tak jak Ty piszesz, że zmienia co chwile osobowości, po prostu chciała abyście jej nie rozpoznały bo juz szczerze miała dosyć waszego chodzenia za nią i śmiania się na każdym kroku i wcale sie jej nie dziwie. Więc zamiast narzucać jej robienie przerwy może same powinnyście się zreflektować i chociażby przestać wyśmiewać ludzi aby nie musieli takowej robić skoro ta gra sprawia im przyjemność? Dziewczyna ma rezygnować z grania tylko dlatego, że jakieś laski które same siebie nie lubią najwidoczniej za nią chodzą i uprzykrzają życie na grze? Zrobiłyście w swoich wypowiedziach z niej chorą psychicznie, tak poprzekręcałyście fakty aby wyszła na wariatke, kolejne zdanie że powinna iść do specjalisty. Do specjalisty radziłabym iść właśnie takim osobom jak wy, które maja zaniżoną samoocenę i aby nadrobić jej braki naśmiewają się z innych aby poprawić sobie humor bo to nie jest normalne. Również popieram stwierdzenie, że jeśli chcecie szacunku to na niego zapracujcie i szanujcie innych.

      Usuń
    21. "AAA" mówisz o "UwU" jakby była wariatką, tymczasem sama z niej robisz tą wariatkę. Sama powinnaś skorzystać z pomocy psychologa, dziewczyno ogarnij się. Czy mi się wydaję czy Ty masz problem z pamięcią? Chyba, tak. Przychodziłaś na skwer razem z Mąką, ta sytuacja miała miejsce kilka dni temu a nie miesięcy. Do tego Twój "kolega" zwyzywał "UwU", naprawdę myślisz że ktoś jest na tyle głupi aby Ci uwierzyć że nie maczałaś w tym paluchów ? Nie rób z siebie niewiniątka. Nie dziwię się że UwU chciała zmienić osobowość, nawet ani trochę nie dziwię się. A teraz robicie z niej wariatkę bo zmienia nicki. Otóż nicki zmieniała co chwilę aby uwolnić się od mąki która non stop za nią chodziła, daruj sobie te komentarze.

      Usuń
    22. Dobrze ze ktoś w końcu pisze żeby sięgnęły po pomoc szacun dla ciebie mordo

      Usuń
    23. w końcu ktoś zamknąl im mordy

      Usuń
  2. ta dzieciarnia cała ma mentalnie 12 lat szkoda na nich czasu i polecam ignorować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzienki za rade skorzystam pozdro monka

      Usuń
    2. pisząc ignorować miałam w zamyśle ciebie i twoją koleżanke ;)

      Usuń