czwartek, 13 kwietnia 2023

 kto jest największym atencjuszem na awce według was

48 komentarzy:

  1. catchme budowlaniec leotanczyk chyba nie ma większych

    OdpowiedzUsuń
  2. Największym atencjuszem dla mnie i całego świata jest właśnie pan Michał /Catch me :00000000 głupi glonojad co z przed komputera wyjść nie może bo odpisuje na komentarze pod spotami •_•
    Sollo solllo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odpuszcze ani jednego komentarza na mój temat :0 bo jestem zwykłym gównem którego komentowanie na spotted gry jest jedynym zajęciem pogczamp pogczamp ;OO/ Michał/cetmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzestane pisania o Cetmi bo jestem zwyklym gownem, ktory musi sie dowartosciowac na pierwszej lepszej osobie, gdyz rodzice nie poswiecaja mi w ogole uwagi /Anonim

      Usuń
    2. Zrobiłem gówno w wannie i teraz ide wysłać przyjaciołom jak pływa :OOO / Michał/cetmi

      Usuń
    3. Nie no ale nie dziel się tu swoimi historiami z zycia prywatnego XD to spotted jest

      Usuń
    4. #STOPPRZEMOCYMICHAŁOWI jak lubi srać do wanny to nic wam do tego tylko aby odpływ sie nie zapchał, Michałku bądź silny i rób swoje jebać hejterów sollo sollo

      Usuń
  4. Catch me, hotboy333, monka, redbull, AAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  5. mąka i AAAAAAA atencjuszki

    OdpowiedzUsuń
  6. szmatt i żabica

    OdpowiedzUsuń
  7. budowlanka który udowodnił to tymi komami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko on was nie lubił *___*

      Usuń
  8. Anonimowy13 kwietnia 2023 12:50
    bódowlanka zgłoszam cie do sópport awutaria za chejtowanie monczki!! patolugia!!!! w moich żyłoch płynie klub ALAM. moji przyjaciele som najlepsiu na cało awatarie areszta to HÓJE!!!!@@ jeszcze jedno zło słowo o nich to niezawahom sie urzyc wobec was chejteruw norza WYTEMPIE was wszystkich abysmy mogli groć w spokoju !!!!! #freeALAM w nienawisci do chejtersuw tak zostałem wyhowany z mojim przyjaciołem Catcheme bendziemy was obraszać na sputted gry asz wam sie odehce grać!!! szystkich kto nas obrazi skonczy marny los na tej gże to moje ostatnie ópżedzenie MYŁEGO DNIA pozdrawiam
    /Marek hotboy333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usuńcie to Kurwa to nieja pisałem tylko ci idioci xd dobrze zrobiliście kasująomc ten rzalosny komentaż ale dzicz go Ponołwnie wstawiła i nie rzycze sobie Podpisywania sie jako ja i udawania mnje po Marek jest tylko jeden a wy świecicie jedynie swoijim debilismem /prawdziwy Marek Hotboy333

      Usuń
    2. lecz sie debilu jebany

      Usuń
  9. cetmi bo ciongle napiernicza anonimy na kazdego on nie wychodzi z tego spotted na chwile!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. ''z pomarancza'' Odpalony widze 😭😭😭🤟

      Usuń
    3. wypierdalaj śmieciu

      Usuń
    4. Odpalasz to Ty spotted aby najebać 100000 komentarzy daily musi sie zgadzać przyjebie

      Usuń
    5. ścisnij te pizde już

      Usuń
  10. z komentarzy wynika że Catch me

    OdpowiedzUsuń
  11. bódowlanka i jego nadmierne granie w imvu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. budowlanka wciaz fantazjuje o imvu

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  12. ritvalz wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. ritvalz szef i nie pyskuj

      Usuń
    2. szef zbiorów tulipanów i pomidorów

      Usuń
    3. nom wąchaj bąki które sadzisz

      Usuń
    4. wole wonchac twojej starej dywan na ktorym lezy z syrami do góry

      Usuń
    5. stara rita z syrami do góry na rosyjskim dywanie to juz ikona większa od izy kisio skorupy

      Usuń