sobota, 1 kwietnia 2023

 co was wkurza?

7 komentarzy:

  1. Dobry wieczór kłaniam się nisko Marek Hotboy333. Zebraliśmy się w tym miejscu poto by pszedstawić Szanownemu Państu zajście kture mia ło miejscu mięndzy 21:37 a 23 na grze 😁 Nawiasem muwionc moi przyciele AAAAAA mąka i ksero okazali sie wariatami i beckstaberami. To,co mi zrobili skszywdziło mnie tak mocno że nie wiem cyz kiedykołwiek im wypacze. Obrażili sie na mnie praktycznie za nic jak zwyklè i Rozpoczęli mnie ignorować i obgadywać obsmarowywać na czacie pryWatnym.A jak do nich pisałem to kazali mi Spierdalać Mam tego kórwa doś. Dostałem nerwa. Skasowałem ich. weicie co mi powiedieli? Miano wicie zaczEli na mnie nagadywać w sposub prześmiewyczy i ponirzajoncy,Poradzilibym udał sie do lekarza psychiatry, wypendzali mnie z Lodowiska kture jest miejzcem publicznym oraz wyzyywali od kłamcuw i oszusduw. Dziewczęta nie znajaoł sie na nie winnych żartach a niby som takie wy luzowane i żartopliwe xd A kseruś obużył śie Strasznię, jecze nigdy nie widziałem go w takim stanie. Widac było że czuł do mie ogromny rzal o ewidętnie ten Guwniak jest zazdrozny o mojoł relacje z AAAA.jakim debilem czeba być by tak sie zagować? Guwniasz zachowuje sie jak piєs na jej posyłki aona tylko z niego kpi i nie ttaktuje powasznie wiĘc niech sie nie dziwi że zwruciłem mu uwage żę lata za niom jak niewolnik xd aaaaaaaaaaaa zachwowyałua sie nie do żecznie Pisała do mnie gupody nje ztego świada i myślała Że mnie to ruszy xD Ona chy ba serjo niemorze pogodzić sie z tym rze niejest krulowom świada zacho wuje ssie jak jakaś krulewyna i myszli rze może pomiatać karzdym Wokuł oprucz monki kturom ciaygele całowała na lodzie. Szkoda rześycie sie nie wywruciły 🙂 Tak wiemc AAAA nie jesteśi pępowina dlatego tesz nie prubuj sie wywyrzszać dalej bo nikt cie nie sucha opròczy Kserko ktury jesty w tobie pouszy za kochany nić dziwnego że ciongle chłopaszyna hodzi z głowom w chmuryach xD a ty Aaaa mnaprawde serjo sie ogarnij ciągle tylk jeciłaś po tym lodowysku i myślała zŻe zabłyśnie szkąda tylko ze jedyną żeczą jakom mogłas błyskać byla Twoja gupota i hamstwo xd Licz sie czazem ze swoimi słowami. Osobom ktura mjie najbardiej zawiodła to mąka bo miałem jom za kobiete pełną wdzienku i pokory A po prosu zachowała sie skandalicznie!! czuje durze rozCzarowanie. widać,że to rozwydrzony małolat i patsząc na to jaki mnie potraktowała zaczynam pszestawać sie dziwić czemu olek znią nie wytszymuje. No bo'w końcu komu by sie chcało być pod nadzorem wielkiej pańi szanownej damy z pałacu ktura za jedno złe słówo bije i ponirza. Ogurnijcie sie dziewczyny zanim bundzie za pużno. jak poradzita sobie w dorozłym rzyciu bedąc takimi bahożycami? W real tesz tak kazdego wyzywacie i ośmieszacie? Za nic kopiejcie ich i plujeczie na nich?? ciesze sie że pszynajmej w całym tym haosie dowiexialem sie ze olek nazawsze bendzie moim ssczerym pszyjacielem.A z tamtymi zrywam kołtakt i nigdy wiencej nie hce o was slyszec. Weźcie sobie to serca do co ja muwie pszy okazji poznałem fajnom koleżanke Lovi ktura mnie wspiera bardzo mocmo oraz nie zapominajmy o moim najleprzym chłopaku Lovix 😉 Rzyccze wszystkim udanych rzartuw z okazji Pryma Apryilis or gaz mokrego Smyngusa Dingusa 😁😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź już wypierdalaj marek 👍

      Usuń
    2. Wypierdalaj marek nie jestes smieszny

      Usuń
  2. Dziewczyny kochane moje najpienkniejsze AAAA i mąka pszepraszam was naprawde!!!! To wsyzsko buy ło zartem na prima aprildis uwieszcie mi. Ja sie zmienie,nie benejusz taki zrobie wszystko żebyscie wybaczyły.Nigdy wiencej nie zrobie wam rzadnego żartu pszysienkam BŁAGAM DAJCIE MI OTATNIOM SZANSE

    OdpowiedzUsuń
  3. marek jesteś irytujący i przygłup niedość że na grze robisz z siebie niedorozwoja to jeszcze tu

    OdpowiedzUsuń
  4. Probuje byc taki sam jak jego kolezanki xdddd

    OdpowiedzUsuń