środa, 18 stycznia 2023

 sernik z rodzynkami czy bez ???

12 komentarzy:

  1. Koniecznie z rodzynkami bez to tak jakby matula ślepa była

    Ritvalz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie z oczy mojej matuli sa jak rodzynki utopione w cieście - małe i okrongłe ide zaraz zapalić i abarot na produkcje paszy dla świń a w polsce poszpanuje twingo

      /haymaker

      Usuń
  2. Jak sernik to bez rodzynek ❤️🤤

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że bez. Po chuja one w serniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. bez ble rodzynki

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja sernika nie lubie rodzynek tez nie

    OdpowiedzUsuń
  6. mowie wam ze muszom byc rodzynki nadaja smaka poza tym oczy mojej mamy som takie male zasuszone i utopione w cieście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty to jak coś powiesz uki boki zrywać :D

      Usuń
    2. zrywam do tulipany w holandii a w czerwcu truskawki ja pracowity chlopak jestem trzeba zarobic na doladowanie w grze poza tym mam własna firme :) mam riksze i zapylam po ulicach wożąc ludzi zapylam na moich koptykach jak gazela xd

      Usuń
    3. stara mu sie pali a ten z fajem w mordzie cisnie beke

      Usuń