czwartek, 24 września 2020

 Do jakiej szkoły chodzicie i na jaki kierunek?

54 komentarze:

  1. Do szkoły policealnej w kierunku florystycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. na humanie? HAHA a a jak na humanie można sobie nie dawać rady, bo nie rozumiem?

      Usuń
    2. Z tego co słyszałem to na humanie i bol chemie jest trudno ale nie wiem szczerze bo ja do liceum nie chodze, wiec sie pytam

      Usuń
    3. no wiem, umysl zawodówy nie ogarnia

      Usuń
    4. No wiesz gwen ja wole być w takiej zawodówce niż kisić się w liceum ;c

      Usuń
    5. ile ty masz lat ze sie smiejesz z zawodówy i humana

      Usuń
    6. 17 i jestem na biolchemie besos :*

      Usuń
    7. Jeśli uważasz, że na humanie nie jest trudno, to ja nie wiem gdzie ty chodzisz. Najwyraźniej masz słabe pojęcie o tym

      Usuń
    8. Jak nie jesteś na humanie, to skąd możesz wiedzieć, jak tam jest?

      Usuń
    9. jakby ty sam nie jesteś XD

      Usuń
    10. To było do anonima tamtego, nie do ciebie.

      Usuń
    11. aa, wybacz

      Usuń
    12. Na humanie jest fajnie jak się interesujesz czymś co jest z tym związane
      Ja mam rozszerzony Polski Angielski i historię i oprócz tej historii jest mi bardzo dobrze!
      W sensie, wykłady pana są fajne ale gorzej z przeczytaniem podręcznika i nauczeniem sie XD

      Usuń
    13. Jak ma sie fajnych nauczycieli to dużo właśnie można się nauczyć a te podręczniki to są tak nudne ze sie serio nie dziwie

      Usuń
    14. Uwielbiam to stereotypowe myślenie na temat humana xD Serdecznie zapraszam, na pewno z łatwością nauczysz się 10000 dat z historii, całego pocztu królów Polski wraz z ich życiorysem i zasługami, wos-u, do którego trzeba być na bieżąco ze wszystkim co się dzieje na świecie. Język polski, z pozoru łatwy przedmiot, jednak do interpretacji utworów trzeba posłużyć się logicznym myśleniem oraz wyobraźnią, gdyż w utwór trzeba się zagłębić. Ale pozdrawiam Panią z prestiżowego profilu biol chemu, życzę dostania się na medycynę :DD

      Usuń
    15. a sufit bardzo nisko, coś o tym wiem, bo moja znajoma przez parę lat próbowała się dostać na medycynę

      Usuń
    16. Pani z biolchemu chciała po prostu mi pocisnąć :c

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I jak? Też chciałam iść, ale sprawy się inaczej potoczyły...

      Usuń
    2. Human wcale nie ma tak łatwo, szczególnie, że dużo trzeba robić w domu, często pracami domowymi są jakieś dłuższe wypowiedzi, nad którymi się trzeba serio zastanowić, a do uczenia jest bardzo dużo teoretycznej wiedzy, zapamiętywanie dziesiątek dat, wyrażeń czy zdarzeń, też jest męczące i czasochłonne.

      Usuń
    3. Nie tu kliknelam ^

      Usuń
    4. Mocno plastyczny kierunek, grafika no i oczywiście marketing, trzeba być zdecydowanie kreatywnym,
      ja sie tam odnajduje + trafiłam na kox szkołę więc mi się podoba

      Usuń
  4. Wyższa szkoła robienia hałasu d-__-b

    OdpowiedzUsuń
  5. technik rachunkowości :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli interesuje kogoś kadra, płaca i rachunkowość to jak najbardziej. Dużo osób mówi, że jest to nudny kierunek, lecz wbrew pozorom tak nie jest.

      Usuń
  6. Technikum grafika i poligrafia

    OdpowiedzUsuń
  7. Skończyłem Technikum żywienia i Usług Gastronomicznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co teraz porabiasz po szkole?

      Usuń
    2. Pracuje, ale niestety nie w zawodzie. Ze studiowania zrezygnowałem. Może za rok, jak wyprowadzę się do większego miasta zmienię pracę i ruszę na uczelnie :)

      Usuń
  8. Technikum - Technik żywienia i usług gastronomicznych ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. technik budownictwa��

    OdpowiedzUsuń
  10. Technik informatyk

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 klasa technik hotelarstwa

    OdpowiedzUsuń
  12. Technikum technik żywienia i usług gastronomicznych

    OdpowiedzUsuń
  13. Dominik 24
    Miałem rozszerzoną fizykę ale tylko przez rok w 1 klasie, teraz nie mam, mam inne rozszerzone, bo to jest tak że jedno odchodzi to w następnej klasie co innego wchodzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałem wlaśnie kiedyś iść na ten kierunek ale jak usłyszałem, że rozszerzana fizyka to już się wycofałem XD

    OdpowiedzUsuń
  15. biol-chem z rozszerzonym angielskim

    OdpowiedzUsuń
  16. Liceum policyjne :) Aktualnie 2 klasa po gimnazjum, rocznik 03. Generalnie bardzo polecam jakby kogoś interesował kierunek policyjny.

    OdpowiedzUsuń
  17. dopiero bede szla, ale chcialabym do liceum, na humana sksksks

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkola murowana z cegly , kierunek polnocno -poludniowy

    OdpowiedzUsuń