środa, 28 grudnia 2022

 Czy event będzie dzisiaj ? 28.12.22 ???

15 komentarzy:

  1. Hejka, chodzą pogłoski, że dziś może się pojawić, a jak nie to 30 grudnia. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoncz pierdolic od kilku dni piszesz to samo i nie ma oszustko

      Usuń
    2. Hejka! Piszę tylko to co jest na bieżąco przekazywane na forach, więc byłoby miło gdyby nie wyładowywano na mnie swojej złości tylko, dlatego, że event na grze się opóźnia. Gdyby ode mnie to zależało dodany był już dawno 🤗 Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

      Usuń
    3. Mój ulubiony npc jebany

      Usuń
    4. i nie ma oszustko

      Usuń
    5. to moze po prostu napisz ze nie wiesz kiedy bwdzie a nie robisz ludzi w chuja i piszesz co jeden dzien ze akurat wtedy ma byc

      Usuń
    6. Hejka! Jednak moje pisanie co jeden dzień się sprawdziło, bo dzisiaj na grze zawitał event na dobre. Pozdrawiam i życzę miłego dzionka ❤️

      Usuń
    7. ja nie widze zadnego eventu

      Usuń
  2. Mordo jest dopiero 12

    OdpowiedzUsuń
  3. Awataria przestała działać, wiec mozliwe ze dodają event

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się dalej ten event nie pokazuje

    OdpowiedzUsuń
  5. macie event więc jak komuś nie działa to trzeba pliki przeinstalować

    OdpowiedzUsuń
  6. Eventy często były w środę

    OdpowiedzUsuń