poniedziałek, 5 grudnia 2022

 Wtf laska rzuciła szkołe dla awatarii?Jaki ma nick

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Weź zmień informatora bo widać, że Ci bzdury pierdoli XD powód rzucenia był zupełnie inny ale Ciebie nie powinno to interesować.

      Usuń
  2. Ale co wy za bzdury gadacie ze szkołę dla awatarii rzuciłam XDD To jest raczej moja sprawa dla czego ja rzuciłam a nie kogoś z gierki kto wie ten wie i innych gówno powinno to interesować ale dla waszej ciekawości to nie rzuciłam szkoły dla jakiejś gierki /pozdrawiam chamuwa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy wypala jak ty pisać nie potrafisz złożyć poprawnie zdania xd

      Usuń
    2. chamuwa dotykasz trawy wgl?

      Usuń
  3. Klaudyna chyba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wy macie za nudne te życie czy co ze się już czepiacie jak kto pisze albo kto chodzi do szkoły czy ja rzucił czy cokolwiek XD

    OdpowiedzUsuń
  5. gwen rzucila szkole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ty jebiesz przeciez to studentka xDD

      Usuń
    2. ta studentka chyba w internecie

      Usuń
    3. studiuje medycyne szmaty jebane xDD

      Usuń
    4. Ona przerwala studia i została dilerka

      Usuń
  6. Boże wyobraź sobie ze później idziesz do takiego lekarza

    OdpowiedzUsuń
  7. Straxi rzuciła szkole dla nabijania statów w gierce XDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Japierdole ze wam XD nie jest wstyd się przyznawać do tego ze nie skończyłyście i rzuciłyście zawodówkę XDDD niektórzy maja skończona szkole średnia i maturę zdana XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ONE SIE PODNIECAJA STATAMI NA AWIE!!!!!!!!!!!

      Usuń