poniedziałek, 5 grudnia 2022

 dominik dlaczego tylko z boomerkami piszesz ?

8 komentarzy:

  1. Z boomerką moge o wszystkim popisać, a nie tylko ograniczenie umysłowe niektórych ludzi tylko i wyłącznie do obgadywania ludzi, jak by chuj mnie obchodzi co jakaś laska rzuciła szkołę czy bóg wie co dla jakiś pikseli. XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz piszesz ze cie nie obchodzi że rzuciłam szkole a sam nie raz wypominałes mi to i to może nie jedna potwierdzić. Przecież to był twój temat nr jeden jak tylko gdzieś mnie widziles to tylko o tej szkole gadałeś więc nie wiem co ty teraz tu piszesz XD

      Usuń
    2. Jesteś guwnem bez szkoły xd

      Usuń
  2. bo one nie wiedza jak wyglada a ja moge je oświecić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDDD chłopiec z pieprzkiem przy mordzie on więcej łoniaków niż włosów na głowie ma

      Usuń
  3. Hahaha na tej grze większość tych hejterow to pewnie jak ta laska bez szkoly zatraceni na awatarii żyjący kto jakie ma staty w grze i pocacy się na spotted

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma co mu sie dziwic piszac z taka straxi to tylko pierdoli na ludzi

    OdpowiedzUsuń
  5. op odp na pytanie sie sapiecie x d moze kazdy ma swoje zdanie

    OdpowiedzUsuń